Gæst Buddha Skrevet Januar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Voodoo syntes vi skulle gå ud og prøve den nye linse nu det eeeendelig var solskin *im so bored* Skipper, *hvad, ud? nu?* Vi gik selvfølgelig ud nu Voodoo ville, det kostede os vores mini æbletræ som ellers gav 4 perfekte æbler i sommers *slemme hunde!* Nå men se engang, synes den nye linse gør det vildt godt! Billederne er ikke redigerede, nu er jeg spændt på om jeg skulle have gjort noget for at undgå photobucket gør kvaliteten væsentligt værre, jeg synes det ser rigtig godt ud på min computer, der er meget bedre kontrast, farve og dybde i billederne En lille serie: Tjek planten bagved, den gør underværker for Motors hale Ja jeg skal blive bedre til at stille skarpt (eller sortere de uskarpe fra ) Kritik er yderst velkomment.. hvis man gider. Senere på tur, Voodoo - konge af alt muligt fedt :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Fantastiske billeder :klap: De er flotte, og jeg er enig i det med dybden/kontrasten :5up: Billedet af Voovoo med kyllingen er bare :hjerte: Åh jeg smelter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 ahahaha ja han er da seriøst kongen af alt! :klap: jeg er ikke nogen god fotograf, så jeg vil ikke komme med kritik. Jeg bliver blot lykkelig når mine billeder af og til er skarpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Jeg bliver blot lykkelig når mine billeder af og til er skarpe Gør jeg da osse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Lidt redigeret, bedre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Hold da op Det er da lige før Motors gebis er lige ud for min næse - de er jo nærmest blevet til 3D-billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 iih man blir jo aldrig træt af billeder af de to bamselamser :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Fuuuck nogle fede billeder - fed kvalitet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Hold da op Det er da lige før Motors gebis er lige ud for min næse - de er jo nærmest blevet til 3D-billeder :klap: Haha ja, og den dag VIL komme! Det blir vildt (Altså 3d billed dagen ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Viiirkelig fede billeder Buddha!!! :5up: Hvad var det for et objektiv, det nye? Jeg bli'r heller aldrig træt af billeder af de to tosser, de ser bare herlige ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Viiirkelig fede billeder Buddha!!! :5up: Hvad var det for et objektiv, det nye? Jeg bli'r heller aldrig træt af billeder af de to tosser, de ser bare herlige ud! Tamron 18-270mm Julegave! Det er også vildt fedt at jeg kan tage billeder meget tættere på end det gamle (55-250mm) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beouf Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Haha ja, og den dag VIL komme! Det blir vildt (Altså 3d billed dagen ) Syntes nu også at dagen hvor Motor's gebis hopper ud af skærmen lyder som en rimelig vild dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Syntes nu også at dagen hvor Motor's gebis hopper ud af skærmen lyder som en rimelig vild dag Men sjov! Jeg gør det en tiiiidlig morgen så alle får morgenkaffen galt i halsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2012 Tamron 18-270mm Julegave! Det er også vildt fedt at jeg kan tage billeder meget tættere på end det gamle (55-250mm) Synes det ser rigtig godt ud! Har selv et Tamron 28-75, og har leget en del med et 200-500, synes begge er rigtig gode. De er meget skarpe, og det ser dit også ud til at være. Lækkert! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2012 Hehe man KAN faktisk lave 3d billeder, man skal bare have de der 3d-briller: How to Make 3D Photos: 11 steps - wikiHow Brillerne kan man så passende lave selv How to Make Your Own 3D Glasses: 11 steps (with pictures) - wikiHow Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret Januar 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2012 Jammen de er bare skønne som altid de to hvide labaner. Men sig mig, er det profilbillede ikke ret frækt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret Januar 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2012 :lun: Vi må altså snart finde ud af det der med en tur ud - du må i hvert fald gerne øve fotoudstyr på mine vapser - så gramser jeg bare lykkelig på Voodoo og Motor imens. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts