Hop til indhold

Dogdancing-kursus i Jylland


Recommended Posts

Nej, jeg synes heller ikke, at det som sådan er dyrt. Men derfor kan det jo godt være mange penge for den enkelte at betale. :-)

Jeg er helt enig. For mig (og sikkert mange andre) er det ikke kun "et prioriteringsspørgsmål", men et spørgsmål om hvorvidt man kan finde pengene:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Dette kursus er vist også lidt dyrere, end Anjas heldagskurser plejer at være... men det har jo nok noget at gøre med, at hun også skal have dækket kørsel, bropenge og overnatning, fordi det er i Jylland.

 

Jeg synes der står noget om at hvis der er mange, over 16 tilmeldte, bliver overskuddet fordelt, :vedikke: så kan man vel håbe på mange deltagere giver nedslag i prisen!:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Det er bare dyrt at være hundeejer, og især når det kommer til kurser:-)

Forstår godt at 1000kr. er mange penge for nogen, det er det egentlig også for mig.

Jeg vælger bare mine kurser med omhu, og jeg ville ikke tøve med at melde mig til på Anjas kursus (Nu har jeg så bare været på en del hvor hun underviser), så lige dette kursus var ikke oplagt for mig, også fordi det er i jylland.

 

Men jeg vil så også sige at man kan få enormt meget ud af at være på kursus uden hund også, og det er oftes ret billigt uden hund på div. kurser :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes der står noget om at hvis der er mange, over 16 tilmeldte, bliver overskuddet fordelt, :vedikke: så kan man vel håbe på mange deltagere giver nedslag i prisen!:5up:

 

 

ja hvis der kommer 10 tilmeldte med hund begge dage så får vi det til 800 men indtil videre er der vidst kun et par stykker om søndagen det en skam for tror hele ideen også var at få nye igang :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
ja hvis der kommer 10 tilmeldte med hund begge dage så får vi det til 800 men indtil videre er der vidst kun et par stykker om søndagen det en skam for tror hele ideen også var at få nye igang :-)

 

Tror der kommer en del flere - Skal lige have tjekket kalenderen om jeg kan.

Og så er der i hvertfald to fra min klub, der har sagt det kunne være de ville med.

Så mon ikke der gemmer sig rigtig mange andre der melder sig til. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

eejjj, jeg ville godt nok gerne!

 

Men Mysla er ved at blive fixet i kroppen af massør og jeg ved ikke rigtig hvornår hun er klar og så har vi et andet kursus i marts jeg rigtig gerne vil til og jeg går og venter på at hun kommer i løb, hvis hun kunne tage sig sammen!

 

Mange penge at smide efter et kursus hvis man ikke kan komme emd pga løbetid...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...