Hop til indhold

Hvor stor er jeres JRT


Kessler
 Share

Recommended Posts

Hej

Vi diskuterer lidt hjemme om Kessler vores JRT er ved at være lidt tyk :hmm:og også om han måske er lidt størrere end den gennemsnitlige kortbenede JRT. Så mit spørgsmål er hvor stor er jeres JRT? Højde, vægt.

Jeg har ikke lige fået Kesslers nøjagtige mål endnu, men hvis jeg for nogle svar skal jeg nok skrive dem så der er noget at sammenligne med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon

Min Bella er jo ikke helt udvokset endnu (hun er 6måneder) men sidst jeg målte hende var hun 29 cm hvor hun er højest over ryggen og vejede 6.6kg og hun er i hvert fald ikke tyk :lun: Jeg har også haft tanken om hun måske er lidt større end den "normale" JRT. Hvor gammel er Kessler? (Og hvor er det altså bare kææææært med sådan en "klap" på det ene øje!! Og et sort øre. Jeg bliver helst forelsket :lun::hjerte:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej tak for svar : )

Kessler bliver 2 år d. 28 april. Jeg har ikke målt ham endnu da jeg ikke lige er hjemme men jeg vil tro han er lidt over 30 cm høj og nok vejer 10 kg. Jeg syntes virkelig ikke han ser tyk ud og han for en masse motion hver eneste dag, jeg vil nærmere sige at han er sådan en lille muskelbundt bred og stolt at se på. Jeg må helle tage et billed af lømlen så i kan komme med jeres mening. Og ja han ser så sød ud med det øje, vi kunne heller ikke stå for det da vi valgte ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores Candy er ikke ret stor - sammenlignet med adre JRT jeg kender... Kan ikke huske hendes højde, men ved at hun vejer 5,5 kg og har et halsbånd med 25cm i omfang ;-) Min svogers JRT er meget størrre, bedre sagt længere end Candy og vejer også lidt mere...

 

Her er et billede af Candy:

 

DSC_0133-1.jpg

 

Og ellers kan du også sende hende i signaturen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Hannef

Kassler: Han er stor ... og flot :-D

 

Min Charlie vejer knap 3 kg som 12 ugers. Jeg er selv spænt på, hvor stor han bliver...satser på han ender mellem de 6 - 8 kg, som er det almindelige for JRT.

 

Ved du/I hvad jeres vejede som 12 ugers? - Kunne være sjovt at vide:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle store flotte JRT I har jer :lun: jeg ved ikke lige hvor høj Karina er, og prinsessen sover lige nu :mrsgreen: men hun er kortbenet, og hendes idealcægt er cirka 7.6 kg, lige nu vejer hun næsten 8 kg og skal tabe sig :oops: hun er lidt vinterfed

 

karla siger, at ligemeget hvilken race man er, er det ingen skam at være lidt vinterbuttet :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Jeg har ikke været her inde et stykke tid så jeg havde slet ikke set der var kommet så mange svar : ) dejligt.

Jeg ved ikke lige nu hvad han vejede som 12 uger men når jeg lige finder hans dyrlægebog ser jeg lige om det står der.

Kessler trives og det er jo selvfølgelig det vigtiste og han for masser af motion så det kan kun være hans madglæde der kan være problemet og ja han er bare mester i at lokke en godbid ud af os hmmm.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...
Hej

Jeg har ikke været her inde et stykke tid så jeg havde slet ikke set der var kommet så mange svar : ) dejligt.

Jeg ved ikke lige nu hvad han vejede som 12 uger men når jeg lige finder hans dyrlægebog ser jeg lige om det står der.

Kessler trives og det er jo selvfølgelig det vigtiste og han for masser af motion så det kan kun være hans madglæde der kan være problemet og ja han er bare mester i at lokke en godbid ud af os hmmm.

 

 

Lige en opdatering på vægten: Kessler har nu tabt sig fra 10,5 til 9,4 kg og ifølge dyrlægen er han nu rigtig fin og helt som han skal være..... så stolt en hundemor : )

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...