Gæst Niki84 Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Nogen der har prøvet at få ct-scannet jeres hund på Karlslunde eller Landbohøjskolen? Hvordan foregår det? Må man være hos hunden indtil den er bedøvet eller skal man bare aflevere den om morgenen og hente den igen om eftermiddagen. Er der evt. nogen der har kendskab til et sted der ct-scanner hvor man må være ved hunden indtil den er faldet i søvn? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Januar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2012 Jeg har fået scannet min den ene på Aarhus dyrehospital. Det fungere som udgangspunkt ligesom hvilken som helst andet indgreb, hvor du afleverer hunden og henter den igen efter den er færdig. Hvis din hund er meget utryg kan du evt ringe og spørge om du må være der indtil den har fået præ-bedøvelsen og er godt afslappet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Januar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2012 Jeg har ikke været nogen af stederne, men min dyrlæge bedøver altid mens ejeren er til stede, for så vågner hunden mere roligt op. Jeg synes da at du skal sige til dem at du gerne vil være der når din hund bliver bedøvet. Kunne ikke forestille mig at de ville sige nej:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Januar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2012 Wow.. Det er godtnok en dyr test..... Hvad fejler din hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Januar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2012 Wow.. Det er godtnok en dyr test..... Hvad fejler din hund? Ja, så er man dælme glad for sin forsikring når man skal give 4800 for at få scannet 15 cm.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Januar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2012 Jeg har fået tc- scannet på Karslunde. Det var sidste forår med et evt nakkeproblem på mindre hvalp- tror 9 uger, måske yngre. Jeg afleverede ham hos den dyrlæge det skulle lave undersøgelsen og hentede ham igen på aftalt tid med ved selvsyn at se og få forklaret billederne.Pris 4300 kr. Det var en hvalp, der var reserveret og jeg var i tvivl om den kunne have en nakkeskade, dog mindre.Der var intet og en massør ordne resten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Niki84 Besvaret Januar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2012 Tak for svar. Vi har en mistanke om at han har en ledmus i skulderen som ikke kan ses på alm. røntgen. Han får 2-3 uger mere med ro og hvis ikke det er blevet bedre skal han ct-scannes. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts