Gæst Stella Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Der er mange tråde mange steder rundt på nettet om sure gamle mænd, gale kvinder, rasende skraldespandsejer, bitre hunde og kattehader osv osv. Og bevares jeg er sikkert selv en af dem og har da hvert fald oplevet rigtig mange af det, om ikke andet. Men nu ville jeg dele noget positivt og det skal i også. Jeg er flyttet til et dejligt sted. Og måske udstråler jeg mere glæde, men hvert fald er jeg endnu ikke løbet ind i nogle sure hundeejer eller noget der ligner, nej faktisk er jeg blevet overrasket aldeles positiv de sidste uger. Forleden var jeg på Mc donals og spise en is, var gået der op med Teitur, så ville blot sidde udenfor, havde jo taget tøjet på til det. Damen bag disken spørger om jeg skal have det med eller spise den der, jeg siger jeg sidder udenfor, hvorefter hun kigger lidt underligt på mig, hvortil jeg skynder mig at forklare at jeg har hund med, hvortil hun bryder ud i et smil og siger " jamen tag da bare ham med ind, her er jo ingen på denne tid af dagen ( kl ca 22.30 ) " ih jo tak, så Teitur lå under bordet, mens jeg nød en is, og damen kom så ned med nogle kiks til ham ( pedigree blanding, som han desværre ikke kunne tåle, men det nænnede jeg ikke at sige til hende, så Teitur fik bare dem der var af gulerod og grøntsager. Nå forleden var jeg så nede ved stranden og han løb løs. Der kom en mand i mod mig med sin hund løs, da han ser os tager han sin hund i snor, og da Teitur har fået øje på en måge er han som altid ligeglad, så gør ikke noget. Men Teitur vælger så alligevel at gå hen og snuse til den anden hund, hvilket den tydeligvis ikke kunne lide. Da manden var ældre, havde jeg forbedret mig på en kæmpe skideballe, men han smilede bare og sagde " sikken sød hund " , pyha der var jeg godt nok heldig. Så i går skulle jeg ned i parken og Teitur havde røven fuld af krudt og ingen tålmodighed. Vi stod og ventede på grøn mand og Teitur lavede yndige salsa hop med sin røv, han hopper med rumpen fra side til side, det ser helt skørt ud, og han når at vikle sig rundt om lygtepælen og tilbage igen inden der bliver grøn mand, hvortil en herre siger " hold da op, den har godt nok meget energi var " I dag sad jeg på en bænk ved en pølsevogn og spiste en sandwich, da pølsemanden kommer ud og siger " ja jeg kunne jo se du sad her med en hund, så tænkte den måske ville have en rød pølse " og igen kunne jeg bare ikke nænne at sige at Teitur ikke kunne tåle den, så sagde bare mange tak til manden og tog pølsen med hjem og smed den ud havde dårlig samvittighed, for det var virkelig sødt af ham. Nå men ja man bliver bare glad når man bliver mødt med smil og folk synes ens hund er sød. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Januar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2012 Dejligt at høre at I oplever lidt fremgang :5up: Det er i hvert fald fuld fortjent efter alt det I har været igennem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Januar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2012 Ja ik, er meget gladere igen og det er Teitur også, han har det SÅ godt. Er glad for min nye bolig, og har lige hørt fra Tjalfes familie og fået billeder og han har det som blommen i et æg og er blevet stor og smuk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Januar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2012 Ja Stella, det er så afslappende at lige hurtigt rende ind i folk med det smittende overskud.For det smitter virkeligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2012 Det var da nogle dejlige og positive oplevelser. Det er rart at læse noget, som gør at man trækker på smilebåndet. Men han er nu også en lækker fidus ham Teitur :slem: Sød og glad og rolig. Meget kyssevenlig, så hvordan kan man andet end at synes om ham Det må også være dejligt at vide at du har fundet det helt rigtige sted til Tjalfe :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2012 Årh hvor er det dejlig læsning :5up: Og du har ret i, at man høre meget af det negative og jeg er ikke en skid bedre selv. Så må også hellere få rettet lidt op på det. Bamse var i et ubemærket øjeblik, mens jeg var ude og tømme post, smuttet over til de eneste naboer vi har. Nabokonen kalder så på mig og spørger om jeg ikke mangler noget, med et stort smil på munden. Bamse står og hopper op og ned af hende, for at blive nusset - Og jeg er temmelig pinlig berørt, for mine kræ plejer altså ikke sådan at få lejlighed til at smutte. Men Bamse havde altså lige forelsket sig i hende og hun i ham. Faktisk så meget, at hun da godt mente han kunne blive hos hende og at hvis jeg pludselig manglede en hund, så måtte jeg hellere komme forbi og få en kop kaffe og se om det monstro ikke var hos dem, min hund gemte sig Vi har haft et rend af mennesker det sidste halve år og især Bamse har jo været noget nervøs for mænd og har ikke altid ville lukke dem ind. Men de håndværkere vi har haft rendende har haft en sindssygt god indflydelse på begge hunde og nu bliver håndværkerne slæbt med ind.... Bamse har nemlig en vane med, at tage fat i armen på folk og slæbe dem med ind på sofaen, hvis han kan lide dem. Det gjorde han så med vores elektriker i onsdags, hvor jeg jo nærmest var ved at panikke, hvis nu han troede Bamse ville bide og skyndte mig at få forklaret hvorfor han gjorde det. Elektrikeren grinede bare og sagde, at så måtte han da hellere følge med, når nu han endelig var blevet så populær. Så 2 minutter senere sad ham og Bamse og nussede i sofaen Fedt at han lige havde tiden og lysten til at hygge lidt med hundene, som altså ikke altid opføre sig efter bogen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Januar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2012 Jeg synes egentlig generelt at folk er rigtig søde. Enten synes de Bella er så skøn at de spørger om de må klappe hende, og ellers får jeg at vide at hun er så velopdragen:hjerte: Da hun var en lille ballade-hvalp, og inden vi fik sat hegn i hækken, var hun løbet ud af et hul, fordi vores genbo var på tur med sin lab. Da min mand så panisk stod og kaldte, råbte genboen at Bella var hos dem, og gerne måtte blive i et par timer:lun: Jeg har i øvrigt besluttet mig for at jeg vil være mere positiv og rummelig i mit næste liv! Sådan lidt ligesom Tantemeier, der altid har noget godt at sige. Gad godt at jeg var så rar:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Januar 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2012 Ej hvor har du også bare ret, hele dit indlæg udstråler også bare meget mere overskud fra din side Hvor er det dejligt at høre at det går så dejligt for jer, og at du er faldet godt til allerede! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jaffa Besvaret Januar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2012 Nu har jeg jo en mini bitte hund som bare charmere ALLE, så har endnu ikke oplevet sure miner fra nogen. Forleden havde jeg hende med ned i byen og jeg overdriver ikke hvis jeg siger at alle stoppede op og kom med kommentarer om min skønne hund. Når jeg møder andre hundeluftere er hun ved at slå knude på sig selv for at komme hen og hilse og der kommer altid en bemærkning om at hun da vist ikke er bange for ret meget, for alle de hunde vi møder er mange gange større end hende og kunne sluge hende i en mundfuld Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst celinamoon Besvaret Januar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2012 Iih jeg blev så glad da jeg læste dit indlæg, hvor er det dejligt at du er gladere der hvor du bor nu, det fortjener du! Og hvor er det nogle dejlige oplevelser! Jeg synes ikke jeg er stødt på sure miner endnu (har nu også kun haft min Bella i 3 måneder), men hvor bliver jeg glad når folk vil hilse på hende eller lader deres hund hilse og vi får os en god snak om Jack Russell Terriere eller andre hunderacer, det synes jeg tit jeg får lige for tiden. I dag mødte vi et par med to små børn, den ene i klapvogn, og der spurgte moren om ikke godt de måtte ae Bella for nu havde deres den mindste (i klapsvognen) sagt "ae ae" siden de var på modsatte side af søen Og selvom jeg sagde at Bella var så glad for børn at hun altså hopper op, så fik hun lige hilst på de to små alligevel og de sagde endda "Mange tak" bagefter. Der smeltede mit hjerte altså helt! :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Januar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2012 Vi havde ogsaa en skon positivitets dag! Efter en regn storm af Californisk kaliber (saa det var umuligt for vovser at komme knap nok ud at tisse i 2 min en hel dag og nat), saa straalede solen lordag morgen og dagen igennem. Det skulle nydes med 2 lange gaature af 3 timers varighed efter saadan at vaere "buret inde" i 20 timer. Rundt om hele parksomraadet og tilbage igen. Hundene var glade og da naboen (dem der sjaeldent gaar tur) saa os komme, fik de selv saadan en lyst til at tage deres italienske mynder ud og over i parken. Senere saa vi dem komme hjem fra parken stor smilende baade mynder som ejere. Positivitet og glaede smitter! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts