Hop til indhold

Woody's helt egen tråd


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Der går næsten ikke en dag hvor jeg ikke får en besked eller et spørgsmål. Woodys mor er så nervøs for at gøre noget forkert, eller for om hundene nu også enes godt nok. Hun synes de lyder som om de er ved at slå hinanden ihjel når de leger, men hun er jo slet heller ikke vant til at Saus gider lege! Og 10 minutter senere får man det her billede over fb, og så tænker jeg bare "hvad er det lige hun er så bekymret over? De hygger da for vildt sammen, de to tosser!" Hvis der var noget som helst andet end leg, i det de har gang i, tror jeg næppe det ville se sådan her ud når de endelig går omkuld :lun:

 

untitled4.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 134
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Der går næsten ikke en dag hvor jeg ikke får en besked eller et spørgsmål. Woodys mor er så nervøs for at gøre noget forkert, eller for om hundene nu også enes godt nok. Hun synes de lyder som om de er ved at slå hinanden ihjel når de leger, men hun er jo slet heller ikke vant til at Saus gider lege! Og 10 minutter senere får man det her billede over fb, og så tænker jeg bare "hvad er det lige hun er så bekymret over? De hygger da for vildt sammen, de to tosser!" Hvis der var noget som helst andet end leg, i det de har gang i, tror jeg næppe det ville se sådan her ud når de endelig går omkuld :lun:

 

untitled4.jpg

 

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste nye billede fra Woody :hjerte: :megaked: :hjerte:

Untitled5.jpg

 

Nøøøøøj, hvor er det bare kært!!!

 

Jeg har også prøvet at være pleje-forælder, og det er vildt svært at sende dem videre, men når man ved, det er det helt rigtige hjem og man stadig får lov at følge dem, så gør det det lidt nemmere. Men ja, der kan stadig godt ryge en enkelt tåre ned af kinden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er tre uger siden i dag, at han flyttede, og det føles som flere mdr! Må indrømme her har været dejligt stille :lol: Men at det alligevel er gået så forholdsvis hurtigt med at de ligefrem ligger i ske nu, det er virkelig en dejlig overraskelse :lun: Sausie har aldrig været så tæt på/med en hund. Hun har et par gå-tur venner, men har aldrig puttet med en anden hund, og har kun haft korte lege-besøg af en ven derhjemme. De lyder godt nok stadig som om de myrder hinanden når de leger, men jeg tror Gill er ved at vænne sig til, at sådan lyder de altså bare :mrgreen: (og naboerne forhåbentligt ligeså :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...