Hop til indhold

Woody's helt egen tråd


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Synes lille Woody fortjener lidt mere end bare et par linjer i alt og intet. Han er bare så sød! Her er hvad jeg skrev oprindeligt, da han lige var kommet i går aftes:

 

"Han er ca 4 mdr gammel, tror vi. Det ser ud som om han skal til at skifte tænder meget snart. En pige som arbejdede i vores pension indtil sidste år, arbejder nu inde i London, og den anden dag da hun gik til frokost, blev hun stoppet af en trunte som spurgte om hun ville have hendes hund! Hun kunne ikke havde den mere, for hun havde lige fået en baby :roll:

Så Rachael tog ham med hen på kontoret, hvor hun tog kontakt til Tina (min veninde fra pensionen, som er plejefamilie for BullieSOS). Tina sagde hun gerne ville hjælpe med ham. Men inden det blev til noget, havde alle hendes kolleger pludselig taget over, så ville den ene have ham, så den anden. Så han har tilbragt et par nætter hjemme hos forskellige mennesker.. Indtil Rachael satte foden i gulvet og sagde at han skulle til os. Så nu tilhører han bullie sos, selvom han teknisk set nok er en staffieblanding, ikke ret meget en bullterrier :lol: Og han skal være her til han finder et rigtigt hjem.

Jeg har kaldt ham for Woody. Han er så sød! :hjerte: Han skal hurtigst muligt til dyrlægen og have en ormekur, chip og have startet sine vaccinationer."

 

Han er stadig en rigtig god dreng. Han spiser godt, skider og tisser i haven, leger med Sally, fedter for Charles :lol: Han har set Memphis, men jeg fodrede ham pølsestykker. Han var rigtig nysgerrig, men ikke vokal eller overivrig, hvilket er vældigt lovende.

Han er dygtig til at sove, og bliver selv liggende på sofaen, selvom man rejser sig og går i et andet rum. Han kan godt lide Agnes :lun:

2012-01-22135516.jpg

Den fiiine lyserøde sele er en vi har haft liggende i 3 år, siden vi passede lille Eda, den er altså ikke købt til Woody :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 134
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nøj..... Det bliver svært for jer når han skal til sit blivende hjem. Hatten af til Jer at kunne tage en plejehund ind i jeres hjem også kunne give slip på ham igen. Det ville jeg ikke kunne magte :5up:
Nej, det ville jeg sørme heller ikke kunne :lol: Det er forsøgt - den gik ikke :mrgreen:

 

Og hvor er Woody dog sød :hjerte: Med hans lille, fine, lyserøde sele :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må man spørger om hvorfor i ikke for refunderet noget af foder prisen også :vedikke:

Det må du gerne spørge om :mrgreen: Det står i deres guidelines. De er en forholdsvis lille forening, og har ikke uanede mængder penge. Rigtig mange af de hunde de tager ind koster mange penge i dyrlæge (bullterriers er berygtede for hudsygdomme etc) og den slags koster dem meget mere end de får ind via adoptionsgebyr.

Jamen det er jo det jeg ikke kan :megaked:

Turen koster ellers kun 76 kr. med fly ;-)

 

 

Håber I finder et rigtigt godt hjem til ham - helst jeres eget ;-)

 

nej han skal ikke blive, men vi skal nok finde ham et godt hjem :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeeeej Woody er bare så god! Han er jo allerede 4 mdr, så han er ikke lige så "dum" som en på 8 uger :lol:

Han har kun haft et enkelt lille uheld med en lille sø herinde, og det var den første aften, hvor jeg var i køkenet og ikke havde set ham stoppe med at lege. Han sover i et lille bur ved siden af min seng, og jeg hører ham ikke hele natten (bortset fra at ham og Martin snorker om kap!). Han står op når jeg åbner buret, så jeg kan både få tisset og taget tøj på om morgenen før han får øjne. Han har været dygtig til at være "alene" sammen med Charles og Sally, hvis jeg er ovenpå med Agnes eller lignende. Skal igang med noget mere burtræning, og alene hjemme træning i løbet af næste uge.

Hvad end den trunte har tænkt på, som anskaffede ham i sin tid, så har hun da ikke gjort det helt skidt. Han er ok med støvsuger og vaskemaskine og den slags. Og så er han rigtig glad for Agnes, og det er jo næsten det vigtigste!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...