Gæst sukkermås Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Min kærestes hund, en labrador, spiser mine trusser og strømper også dem som ikke er brugt endnu Den ikke bare tygger i dem men den sluger dem. Er der nogen som har nogle gode råd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Januar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2012 Sørg for at hunden ikke kan få fat i dem Det er bestemt ikke sund for at en hund at spise sådanne ting - så jeg ville bare sikre mig helt at det ikke sker igen, ved at sørge for at den bare ikke har muligheden for at tage dem. Min egen hvalp render gerne med undertøj og strømper, hun spiser dem dog ikke, hun tygger bare i dem - jeg sørger bare for at de ikke er tilgængelige for hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Januar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2012 Lad være at lade dine trusser ligge og flyde rundt om i huset? Alternativt, så begynd at spare op nu, for det er ikke gratis at få opereret den slags ud af vovsens tarm... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sukkermås Besvaret Januar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2012 Tak for rådene men selvfølgelig passer jeg meget på, men det er lidt svært for har også små piger i huset som ikke altid er ligeså påpasselige samtidig med at hunden også kan åbne skabe og døre.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2012 Der er ikke så meget at gøre andet end at sørge for, at hunden ikke kan komme til det. Så må den holdes ude af børnenes værelser. Og de må lade være med at skifte tøj på andre steder end værelse eller badeværelse. Og kan I vende håndtagene, så hunden ikke kan åbne dørene? ellers må de låses:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Januar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2012 Ja, sørg for hun ikke har muligheden for at få fat i dem... Det er fordi de dufter suuuuper dejligt (ligesom at mange hunde stikker snuden i skridtet!)... Det er super usundt hvis hun spiser dem, så vær maks opmærksom på at fjerne det.. Der er ikke rigtig nogen god måde at træne det på.. alternativt kan du træne med et par brugte trusser Og så tror jeg egentlig hellere at jeg vil huske at smide dem i vasketøjs kurven og have låg på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret Januar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2012 På et tidspunkt havde jeg også for vane at smide mine trusser på gulvet inden jeg gik i bad - og mine nyloner lå i skabet på en hylde. Det lærte Luna mig var en rigtig dårlig idé. Op i vasketøjskurven med trusserne og ned i skuffen med nylonerne - tak Luna-mor :klap:. Ofte er mine hunde en bedre opdrager end mine forældre har været. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Januar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2012 Forresten; Hvis hun gør så meget for at få fat i det kunne det måske godt være det er fordi hun mangler noget i hverdagen, måske i skulle overveje om hun trænger til at få lidt mere opmærksomhed, og måske lave nogle aktiviteter med hende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2012 På et tidspunkt havde jeg også for vane at smide mine trusser på gulvet inden jeg gik i bad - og mine nyloner lå i skabet på en hylde. Det lærte Luna mig var en rigtig dårlig idé. Op i vasketøjskurven med trusserne og ned i skuffen med nylonerne - tak Luna-mor :klap:. Ofte er mine hunde en bedre opdrager end mine forældre har været. Altså, jeg vil nu også sige, at hvis man har golden eller lab, så kan det være ualmindeligt svært at have sine ting i fred Jeg har en sokke-tyv derhjemme som stjæler ALT! Både de rene og de brugte hvis hun kan slippe afsted med det og det sker på daglig basis at jeg finder en sok som ikke ligger hvor jeg har lagt den... Og selv om hun ser sådan her ud så vil jeg alligevel mene at jeg har en ide om hvem der er synderen... Heldigvis spiser hun dem dog ikke, hun logrer bare rundt med dem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ricko2008 Besvaret Januar 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2012 Haha... Ja undskyld, men det er lidt morsomt Ricko gjorde det samme engang, men nu har han ikke adgang til badeværelset mere, så det er stoppet Men man skal passe på, det kan meget hurtigt GÅ GALT!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Januar 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2012 Hehe, ja det er altså morsomt Kaya stjal også strømper, indtil vi gav hende et par der er hendes egne. Nu går hun bare rundt med dem i munden, og vi kan strø vores tøj rundt i huset i fred :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Januar 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2012 Min kærestes hund, en labrador, spiser mine trusser og strømper også dem som ikke er brugt endnu Den ikke bare tygger i dem men den sluger dem. Er der nogen som har nogle gode råd? Virker udspekuleret ham kæresten! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret Februar 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2012 Jeg kan kun sige: Få det stoppet så hurtigt som mulig. Især nylonstrømper er meget farlige for en hundemave. De er super elastiske, kan "trevle", vikle sig om tarmen og afklemme denne, men grimme konsekvenser til følge! For et par måneder siden slugte Humle om morgenen en nylonstrømpe. Det tog ham et splitsekund. Han havde det fint hele dagen - og jeg tænkte ikke mere på det. Men nøj hvor blev han dårlig efter hans aftensmad. Han kastede op med tiltagende hyppighed og var ved midnatstid meget skidt. Ringede til vagtdyrlægen, som sagde: I skal komme til akut operation med det samme - det ytder på, at tarmen er afklemt og stoppet. Afsted det gik. Der blev taget røngten, som heldigvis viste, at der var passage - og vi fik lov til, at tage ham med hjem, med besked om, at møde til operation næste morgen, hvis han stadig kastede op. Vi slap med skrækken, opkastningerne stoppede og næsten dag kom strømpen hel ud af den naturlige vej. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts