Hop til indhold

Pencillin og A38 :-)


Sille12
 Share

Recommended Posts

Hej,

 

Min hund er nu på pencillin og prednisolon p.g.a. et hotspot(anden tråd).

 

Mit spg. er nu: Er A38 godt til at forebygge diarre ?? Jeg er nemlig løbet tør for det på tube(kan ik lige huske navnet:oops:).

 

Er der ellers nogle gode husråd så pencillinen ikke "slår hans mave i stykker";-).

 

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Mange hunde kan ikke nedbryde mælkesukker - derfor er A-38 en skidt ide.

 

Jeg bruger canikur - dem kan man give som godbidder - evt. kan man støtte op med urte pensil - jeg bruger altid urte pensil i forbindelse med infektioner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Paraghurt er da osse nogle helt almindelige kedelige tabletter i et grønt rør, som man kan købe på apoteket og mange andre steder. De er ikke ret dyre. Jeg tror at det er på den måde, man får mest for pengene.

Jeg har altid paraghurt i huset. Til Silke og til mig selv.

 

MEN: man må ikke give dem samtidig med antibiotika. For så ødelægger det virkningen. De skal helst gives et par timer før antibiotikaen.

 

Jeg knuser 1-2 paraghurt tabletter mellem to skeer og blander pulveret i maden eller i en smule hakket kød. Det er ikke særlig svært at få i Silke. De smager ikke grimt, men de smager heller ikke af karameller...

 

Vare: Paraghurt 100 stk., tabletter

 

100 tabletter rækker rækker langt, når man kun bruger 4-6 om dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...