Hop til indhold

Er der nogen, der mangler noget Hills' J/D foder?


Bjæf
 Share

Recommended Posts

Jeg synes det er ærgeligt det ikke fremgår lidt mere tydeligt, hvor man kan aflevere donationer (ting, foder osv) til f.eks hjemløse hunde. Vi havde tidligere et sted her i Århus, men butikken er lukket nu. Da Smilla fik tørfoder havde vi da indimellem noget stående, som hun ikke ville have/ kunne tåle eller havde vundet osv. Jeg har rigtig mange gange ledt forgæves efter hjemløse med hunde på gaden (ville aflevere det personligt så), men har aldrig kunnet finde, dem, når det skulle være.

 

 

Men man kan kontakte hende her ser det ud til http://hjemløseshunde.dk/undersider/donationer.htm Det var bare lidt lettere, om man kunne slå det op nogen steder og vupti.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der ikke er nogle der er mere værdigt trængende, så vil jeg gerne prøvet det. Jeg har fået det anbefalet til min gamle hund, men har ikke fået taget mig sammen til at købe noget. Jeg håber ikke der er en sørgelig grund til at du ikke skal bruge det selv.

 

Jeg har prøvet at sende dig en pb, men det så ikke ud til det virkede. Du er velkommen til at komme og hente det. Hvor kommer du fra? Vi kan evt. mødes i Horsens eller Vejle, hvis det er nemmere for dig

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...