Hop til indhold

Hvalpe, der vil lege i nærheden af Horsens?


Gæst Bentley-Samojede
 Share

Recommended Posts

Gæst Bentley-Samojede

Jeg har ledt et godt stykke tilbage, men kan ikke lige se nogle indlæg der omhandler hvalpe i Horsensområdet..

Jeg bor 5 km udenfor i byen Stenderup.. Men kører gerne, hvis det er en mulighed og hvis ikke det skal foregå her.. Har stor indhegnet have..

 

Jeg har en samojede hvalp på 11 uger, Ca. 7 kg stor.. Jeg søger en eller flere legekammerater til ham.. Vi har endnu ikke mødt nogen han ikke har kunne lide, så jeg tror alt og alle kan bruges.. Dog helst ikke for store hunde, da han jo ik er så gammel endnu..

 

Håber på lidt respons :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en ung tæve på 9 mdr (dansk svensk gårdhund) som savner en ny legekammerat efter at hendes elskede ven Puma er flyttet fra byen. Hun er den venligste sødeste pige, som elsker at lege. Hun vejer knap 8 kg, men hun bliver jo altså ikke større, så hun er måske ikke optimal når han bliver ældre, men for nu er hun nok et godt match til ham... Hvis du har lyst vil vi gerne mødes. Det er den rød/hvide på mit profilbillede. Den sorte er en asocial gammel tæve, så hun gider næppe lege med en stor klumpe hvalp...

 

Vi bor inde i Horsens og har bil, så vi kan komme til jer hvis det er :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bentley-Samojede

Amocca:

Det lyder super! Han vil SÅ gerne lege..

Jeg har faktisk fri nu til og med på tirsdag, så måske du har et hul i kalenderen ? :)

 

Mini-me:

Jaaaaaa, jeg skal nok snart sætte lidt billeder ind af uldtotten :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Amocca:

Det lyder super! Han vil SÅ gerne lege..

Jeg har faktisk fri nu til og med på tirsdag, så måske du har et hul i kalenderen ? :)

 

Mini-me:

Jaaaaaa, jeg skal nok snart sætte lidt billeder ind af uldtotten :)

 

Weekenden er desværre booket med stævne begge dage, mandag har jeg et møde i Kbh. Så er ret sent hjemme. Men tirsdag eftermiddag måske? Kunne nok godt smutte fra job ved 14 tiden, så kan være hos dig omkring kl 15? Send en sms med din adresse hvis det passer :-) tlf 26350400. Jeg kan ikke tage den i øjeblikket (sidder egentlig i møde :oops::genert: men jeg kan tage imod en sms :blink: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...