Hop til indhold

Hundens dag Århus 2012.


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Dårlig dårlig dag! Det er midt i min arbejdsuge.. Fnys..

 

og så er det samtidig med world dog show 2012, så mange af de mest seriøse opdrættere/udstillingsfolk er heller ikke at finde i dk på det tidspunkt..

Jeg plejer at tage med... Og de opdrættere jeg ser kan tælles på meget få fingre... Opdrættere gider ikke den slags..Virkelig mærkeligt (især med løverne) for man får virkelig vist sin race frem.. For et par år siden pakkede vi alle mennesker i kennelen sammen og næsten alle hundene..og tog derned! løverne var den bedst repræsneterede race overhovedet.

Og vi havde en forventning om at skulle op i forlystelserne og rigtig hygge os..Men nej, det blev ren race-promotion..Til gengæld øgede vi besøgene på vores hjemmeside med næsten 1000 % og vi får stadig henvendelser fra folk som fik et visitkort dengang og nu vil købe en hvalp..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg plejer at tage med... Og de opdrættere jeg ser kan tælles på meget få fingre... Opdrættere gider ikke den slags..Virkelig mærkeligt (især med løverne) for man får virkelig vist sin race frem.. For et par år siden pakkede vi alle mennesker i kennelen sammen og næsten alle hundene..og tog derned! løverne var den bedst repræsneterede race overhovedet.

Og vi havde en forventning om at skulle op i forlystelserne og rigtig hygge os..Men nej, det blev ren race-promotion..Til gengæld øgede vi besøgene på vores hjemmeside med næsten 1000 % og vi får stadig henvendelser fra folk som fik et visitkort dengang og nu vil købe en hvalp..

 

:5up:

Mange kommer for at kigge og hygge og nogen fordi de gerne vil se forskellige racer og snakke med ejere. Synes det er hyggeligt at møde folk som gerne vil snakke Pudel, de fleste undrer sig over Groas klipning.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst FrøkenWhipsy
Så vil jeg da kigge efter dig, du er vel klar over det er flyttet til 2/6?

 

Jep :-)

Det ser ud til der ikke er andre whippets meldt til for fik en mail om at jeg skulle være racerepræsentant ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Mener I Århus ? Plejer det ikke at være i Kbh ?!?

 

 

Ja, det er i Tivoli Friheden i Århus i år. Sidste år var det i KBH og forig år var det i Århus..så mon ikke de skifter lidt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Temaet? Det er vel hund?

 

Jaaaaaeh..MEN...Det der undre mig er :

 

"Bemærk !! Der vil i år IKKE være præsentation af samtlige racer på scenen, men alene af de hunde, der deltager i årets temaopvisning. Disse hunde findes særskilt udover raceparadehundene"

 

 

Og så tænker jeg..hvad er årets temaopvisning?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaaaeh..MEN...Det der undre mig er :

 

"Bemærk !! Der vil i år IKKE være præsentation af samtlige racer på scenen, men alene af de hunde, der deltager i årets temaopvisning. Disse hunde findes særskilt udover raceparadehundene"

 

 

Og så tænker jeg..hvad er årets temaopvisning?!

 

 

Man har valgt 10 racer ud som skal på scenen, hver af dem præsenterer et årti, og man beder ejerne om at iklæde sig tøj fra det årti. Der står noget om det i "hunden".

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Misjæl

Det bliver en super hyggelig dag! Håber da så ikke min race er udvalgt til temaopvisning eftersom jeg også skal være racerepræsentant... Må lige få set nærmere på det i 'HUnden' :)

Redigeret af Misjæl
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...