Hop til indhold

disel kom på besøg med løve mor og co.


Gæst løven disel
 Share

Recommended Posts

  • Svar 126
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Lykken
[ATTACH=CONFIG]79343[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79344[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79345[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79346[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79347[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79348[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79349[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79350[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79351[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79352[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79353[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79354[/ATTACH]

 

Jeg er heeelt skæv i nakken nu:slem: har ellers lige været hos fyssen:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykken

Line du glemte at fortælle, at du nu er blevet døbt som hvalpe mor:slem: og det var Diesel som gjorde det, Hun måtte skifte bukser, de var ikke våde:engel: men man kan jo side i andet:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Line du glemte at fortælle, at du nu er blevet døbt som hvalpe mor:slem: og det var Diesel som gjorde det, Hun måtte skifte bukser, de var ikke våde:engel: men man kan jo side i andet:sjov:

 

mor nu skal du være sød ja disel indvide mig ved at lave en lort bag mig som jeg så satte mig i så ja nu er jeg ejer af en hund der invier en med bummelum c020.gif

a a a.gif

flad af grin.gif

sammel dov op efter den.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
uha, er det snart ved at være tid til at han kommer hjem?

 

ja det er så regner med at vi skal hente han den 25 da vi er i frederikshavn der og så kan passe det sammen med at hente ham og jeg glæder mig sådan til han kommer hjem hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad sker der, når Diesel står ovenpå en bamse, og lige nedenfor sætter Adonis sig og tisser? Man siger straks "ingen rør sig!" og så laver Diesel en fin maveplasker lige ned i tissesøen :stupid:

 

Så får man en skylle og Diesel sagde :fornaermet:

 

Sådan en lille røver :mrgreen:

 

UUUhaaa ja det bliver altså så spændende at få ham hjem.

vi skulle lige studse den plante som gror på gelænderet, ups lige pludseligt var det hele væltet, Line har sat en hunde/hvalpe gård op langs gelænderet og foran indgangen, så er både barn og hvalp sikret:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

å er Diesel ankommet til Malling:banan:sent i aftes, glæder mig til at se hvad dagen bringer.

jeg skal lige straks op og passe ham, mens Emma bliver afleveret i vuggestue.

Der kom kun et par små piv på turen hjem, og han undersøgte græsset grundigt da han kom hjem.

der kommer mere, vi skal jo tage masser af billeder:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun:

 

 

 

flleeeeeerr :ivrig:

 

ja vi må se hvor meget energi Line har når hun har puttet Emma, luftet 10 gange, pakket ud fra Sveriges turen og vasket tøj:hjerte: men han er dejlig, alt andet må Line lige selv fortælle:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

hej alle sammen så er jeg landet i mit nye hjem i malling...

kom sent hjem men det gik line (mor ) var godt til at være hos mig og jeg fik lov til at sove i den store seng efter lidt plagerrig hihi så fik en god nat søvn :hjerte:

jeg har fået tisset et par steder så jeg ved det er mit hjem nu og har da også fået lavet lidt andet på et tæppe men hun satte sig ikke i det denne gang haha.......:blink:

 

i dag har jeg været ned i vuggestuge med emma lucca og ude og gå tur helt op i land og fritid og hilse på min kommende træner hun virker sød :-D

det var en lang tur så mor gik en del med mig på armen skønt hehe

vi har også leget lidt og prøvede igen at lege med den der kat ting men den er lidt sur tror ikke den kan lide jeg får så meget opmærksomhed synd for den hehe

lige nu tager jeg mig en lur efter en lang dag !

 

Ps får god mad her i malling hende den lille emma pige er gavmild med maden fik et par katofler og noget kylling her til aften det falder nærmest ned fra himlen hihi

 

LINE : der kommer billeder en af dagene håber i morgen men har meget om ørne har ikke fået noget vasketøjet kun opvasken og ryde lidt op mangler også en del ting der skal pakkes ud men sådan er det har barn hund kat der kommer før de ting jo hehe men har da fået et par gode billeder af den bette i dagens løb i skal se :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...