Hop til indhold

Marts billedetråd


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 425
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Joey-Salome
Super gode billeder af de spanske drenge :klap:

 

Er du gal en flot Newf :hjerte:

 

Tak :kys: - er rigtig glad for det med Busters snude i vejret, det blev ok kvalitetsmæssigt, selvom det er mobilen. Uhm, duften af forår. Og så hans dejlige hagepels og det øverste af hans hvide bryst, som jeg altid skal overmysse, fnis :lun:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Tak :kys: - er rigtig glad for det med Busters snude i vejret, det blev ok kvalitetsmæssigt, selvom det er mobilen. Uhm, duften af forår. Og så hans dejlige hagepels og det øverste af hans hvide bryst, som jeg altid skal overmysse, fnis :lun:.

 

Jeg er nok allermest vild med din nye avatar :lun: Det er bare så meget....dem.

 

Buster er kvik, årvagen og man kan næsten se han siger: Hvad? Hvor?

Mens Charlie nyder solen og livet og virkelig holder Siesta

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Jeg er nok allermest vild med din nye avatar :lun: Det er bare så meget....dem.

 

Buster er kvik, årvagen og man kan næsten se han siger: Hvad? Hvor?

Mens Charlie nyder solen og livet og virkelig holder Siesta

 

Hvor er du sød :kys:. Ja, det billede elsker jeg virkelig også, og det var så supervelegnet også til avataren (det er jo i stort inde i deres Frbhave-tråd) - og du har helt ret, sådan er de :mrgreen:. Buster, den kække jagtbasse og Charlie, den magelige hyggemorfar. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Årh tusind tak søde du:lun: Der fik du lige hjertet til at smelte:lun:

 

Charlie, Buster og jeg vil godt stille os op i køen af stakler, som aldrig har mødt Luna og som væææældig gerne vil sige goddag og lege ... og liiiiige tjekke om hun har ligeså bløde ører som Valhrona herindefra. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lord Byron
Det er det bestemt :hjerte: Hvor gammel er hun?

 

Hun er 7½ år gammel, og flyttede ind hos os for 1½ måned siden for at nyde sit efterår som forkælet pensionist.

Men hun virker meget frisk, går og løber let (som en newf nu kan) og hun gik også igennem dr dyr-syn uden de store anmærkningen - kun vægten var lidt for høj.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
I skal da være så velkomne:-D

 

Hun har ihvertfald meget bløde ører:lun:

 

Hehe, orv, der er vist da endda noget med, at vi får jer at se til det der strand-halløj på søndag. Så må jeg lige inspicere den der øreblødhed der ... :lun: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været i skoven sammen med Tulle`s bedste legekammerat, gravhunden Manse.

 

scaled.php?server=29&filename=billede2320.jpg&res=medium

 

Manse kan godt lide, at lege kluddermutter med min datter :mrgreen:

scaled.php?server=51&filename=billede2315.jpg&res=medium

 

....min datter, bryder sig så ikke så meget om den leg :lol:

scaled.php?server=834&filename=billede2316.jpg&res=medium

 

 

scaled.php?server=828&filename=billede2317.jpg&res=medium

scaled.php?server=17&filename=billede2312.jpg&res=medium

 

 

scaled.php?server=600&filename=billede2311.jpg&res=medium

 

 

....der blev snust hist og pist :mrgreen:

scaled.php?server=29&filename=billede2310.jpg&res=medium

 

scaled.php?server=600&filename=billede2309.jpg&res=medium

scaled.php?server=851&filename=billede2308.jpg&res=medium

 

 

scaled.php?server=804&filename=billede2307.jpg&res=medium

scaled.php?server=88&filename=billede2306.jpg&res=medium

 

 

..hjemme på terassen, blev Tulle og Rex enige om..

scaled.php?server=29&filename=billede2300.jpg&res=medium

scaled.php?server=35&filename=billede2295.jpg&res=medium

 

....at mine hyacinter skulle graves op :roll:

 

 

 

scaled.php?server=69&filename=billede2297.jpg&res=medium

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle dejlige billeder siden sidst. :hjerte: Bliver helt misundelig når jeg ser jer, der har været på små udflugter idag og nydt dette helt fantastiske dejlige vejr med jeres skønne hunde. Hvor er det en skøn plet I har fundet at sole jer på Joey og drengene elsker det tydeligvis. :lun: Og Tullemus - jeg kan næsten dufte den tørre fyrretræs skovbund. Og den lille gravhund vækker altså minder! :lun: Er vokset op sammen med sådan en frækkert og Smillas bedste legekammerat var også sådan en sort én (den flyttede desværre). Men ja, de er absolut udenfor pædagogisk rækkevidde og jeg elsker dem for det. :mrgreen: Håber din hyacint overlevede dog.:blink:

Og de 2 krammebamser Luna :lun: og Tifany. :hjerte: Hvor ER de dejlige, har lyst til at stikke næsen i dem. :genert:

 

Vi skulle til hundetræning i aften, så Smilla skulle bare hvile sig indtil da. Har til gengæld skrevet side side op og ned om mål og delmål jeg vil træne med Smilla, så hun kan blive rigtig eksemplarisk. :engel:Hehe bla indkald trænger virkelig til en opfriskning, og ingen gøen i haven og og og - men hun er jo nok bare forårskåd. :blink:

Tager helt sikkert på en dejlig tur i morgen, men der bliver vejret jo ikke helt så godt.. altså. Men skal i hvert fald ud og nyde det sidste skønne vejr inden det vender igen.. lige om snart, når nu det bliver påske.:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Ja, jeg behøver sandelig ikke, at aktivere dem, det kan de sagtens selv finde ud af ...man kan også sige, at de er gode til, at aktivere mig :mrgreen:

 

Næh, de er så hensynsfulde, de små labaner. De vil jo bare sikre, at vi mennesker ikke falder helt hen i kedsomhed og apati, jo. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Sikke nogle dejlige billeder siden sidst. :hjerte: Bliver helt misundelig når jeg ser jer, der har været på små udflugter idag og nydt dette helt fantastiske dejlige vejr med jeres skønne hunde. Hvor er det en skøn plet I har fundet at sole jer på Joey og drengene elsker det tydeligvis. :lun: Og Tullemus - jeg kan næsten dufte den tørre fyrretræs skovbund. Og den lille gravhund vækker altså minder! :lun: Er vokset op sammen med sådan en frækkert og Smillas bedste legekammerat var også sådan en sort én (den flyttede desværre). Men ja, de er absolut udenfor pædagogisk rækkevidde og jeg elsker dem for det. :mrgreen: Håber din hyacint overlevede dog.:blink:

Og de 2 krammebamser Luna :lun: og Tifany. :hjerte: Hvor ER de dejlige, har lyst til at stikke næsen i dem. :genert:

 

Vi skulle til hundetræning i aften, så Smilla skulle bare hvile sig indtil da. Har til gengæld skrevet side side op og ned om mål og delmål jeg vil træne med Smilla, så hun kan blive rigtig eksemplarisk. :engel:Hehe bla indkald trænger virkelig til en opfriskning, og ingen gøen i haven og og og - men hun er jo nok bare forårskåd. :blink:

Tager helt sikkert på en dejlig tur i morgen, men der bliver vejret jo ikke helt så godt.. altså. Men skal i hvert fald ud og nyde det sidste skønne vejr inden det vender igen.. lige om snart, når nu det bliver påske.:rolleyes:

 

Ja, det er vores faste plet i Ørstedsparken der ved det dobbelte piletræ. Charlie og jeg fandt den kort efter jeg fik ham, og nu er det altid der, vi "slår lejr" når vi er i parken. Det er en halvstejl skråning ned til træet, så som regel slipper man for, at der er mange mennesker der sidder der - og hundene kan godt lide at tøffe rundt på skråningen og snuse og sidde og kigge på fuglene i søen - og de kan jo sagtens ligge fint, selvom der ikke er "lige". Og udsigten er så også lige parkens bedste, hvis man spørger mig :-D.

 

Uh, er helt med dig - der er maaaange vapser herinde, man godt liiiiige gad at kyssetrutte ned i den lækre pels. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle dejlige billeder siden sidst. :hjerte: Bliver helt misundelig når jeg ser jer, der har været på små udflugter idag og nydt dette helt fantastiske dejlige vejr med jeres skønne hunde. Hvor er det en skøn plet I har fundet at sole jer på Joey og drengene elsker det tydeligvis. :lun: Og Tullemus - jeg kan næsten dufte den tørre fyrretræs skovbund. Og den lille gravhund vækker altså minder! :lun: Er vokset op sammen med sådan en frækkert og Smillas bedste legekammerat var også sådan en sort én (den flyttede desværre). Men ja, de er absolut udenfor pædagogisk rækkevidde og jeg elsker dem for det. :mrgreen: Håber din hyacint overlevede dog.:blink:

Og de 2 krammebamser Luna :lun: og Tifany. :hjerte: Hvor ER de dejlige, har lyst til at stikke næsen i dem. :genert:

 

Vi skulle til hundetræning i aften, så Smilla skulle bare hvile sig indtil da. Har til gengæld skrevet side side op og ned om mål og delmål jeg vil træne med Smilla, så hun kan blive rigtig eksemplarisk. :engel:Hehe bla indkald trænger virkelig til en opfriskning, og ingen gøen i haven og og og - men hun er jo nok bare forårskåd. :blink:

Tager helt sikkert på en dejlig tur i morgen, men der bliver vejret jo ikke helt så godt.. altså. Men skal i hvert fald ud og nyde det sidste skønne vejr inden det vender igen.. lige om snart, når nu det bliver påske.:rolleyes:

 

Vi elsker også Manse, han er sådan en skøn hund og som du selv siger, uden for pædagogisk rækkevidde, men det er jo netop det der gør ham til sådan en lille charmerende og meget selvstændig hund.

Det var lidt svært, at få nogle forfrabilleder, for de havde så travlt med, at undersøge omgivelserne.

Der var en magen til Manse i Den blå avis, her den anden dag. Den hed Alfred og havde jeg ikke haft 4 hunde, kunne jeg godt have fundet på at nuppe ham :slem:

Han er fjernet fra avisen, så jeg håber, at han har fået et godt hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men I slipper altså heller ikke helt for et par billeder. :oops: Igår var vi nemlig i vores yndlingspark. Det var der Smilla altid mødtes med sin gravhundeveninde. :lun: Parken er ikke noget særligt rent udsendesmæssigt, (lille bitte frimærke) men der er så stor rummelighed overfor hinanden. Både menneskene og hundene, der kommer der, er altid så søde.

 

P1020128a.jpg

 

P1020136a.jpg

 

P1020138a.jpg

 

Hjemme igen med et kæmpe ben. Hun får så fine bisser...

 

P1020156a.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Nårh, Smilla. Hihi, jeg eeeelsker, at hun liige sidder på et tæppe på bænken. Man skulle nødig sidde for hårdt, når man nu er en ægte prinsesse, jo :lun:.

Sikke et dejligt kødben - mine får også altid deres tyggeben efter en tur, det er sådan en dejlig ting at hygge med og falde ned på efter man har været ude i verden. Og så er man både mæt af indtryk og lidt guf - så man bare er HELT klar til en lille lur. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...