Hop til indhold

Marts billedetråd


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 425
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor har hun en dragt på ?? :rolleyes:

 

Hun har et Back on Track netdækken på, der er noget keramisk materiale i stoffet, der øger blodomløb og andet. Og det har en rigtig god effekt på hunde, der har ledproblemer:-D Luna har pt problemer med sin ryg.

 

Hihi hun ligner en der godt kunne ønske sig en bror eller søster til at ta noget af opmærksomheden :lun:

 

DET kunne hun (og ikke mindst jeg) godt tænke os. Men vi må jo desværre ikke. Overvejer stadig at få en lille taske-hund:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har et Back on Track netdækken på, der er noget keramisk materiale i stoffet, der øger blodomløb og andet. Og det har en rigtig god effekt på hunde, der har ledproblemer:-D Luna har pt problemer med sin ryg.

 

 

 

DET kunne hun (og ikke mindst jeg) godt tænke os. Men vi må jo desværre ikke. Overvejer stadig at få en lille taske-hund:cool:

 

do it :slem:

 

 

EDIT: kan du forresten mærke på Luna at hun er påbegyndt den der behandling eller går der noget tid inden en effekt viser sig?

Link til indlæg
Del på andre sites

do it :slem:EDIT: kan du forresten mærke på Luna at hun er påbegyndt den der behandling eller går der noget tid inden en effekt viser sig?
Jeg kan ikke rigtig mærke noget endnu, men der kan vist godt gå nogle dage inden det begynder at virke. I dag har vi været ovre og gå op og ned af bakke:-D

 

Jeg er stadig ikke sikker på om det hele skyldes ryggen, eller om der også er noget med maven:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke rigtig mærke noget endnu, men der kan vist godt gå nogle dage inden det begynder at virke. I dag har vi været ovre og gå op og ned af bakke:-D

 

Jeg er stadig ikke sikker på om det hele skyldes ryggen, eller om der også er noget med maven:genert:

 

 

Jeg håber at det "kun" er ryggen, og at det går bedre ret hurtigt med denne behandling.. Hun skal ikke også have ondt i maven :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber at det "kun" er ryggen, og at det går bedre ret hurtigt med denne behandling.. Hun skal ikke også have ondt i maven :ae:

 

Tak, det gør jeg dælme oss:-D

 

Jaja.. billedet er ikke fra marts.. men jeg har ikke vist det herinde før og nu faldt jeg lige over det :-D Spot ser så glad ud!

 

[ATTACH=CONFIG]78829[/ATTACH]

 

ELSKER den kontakt:lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

En veninde ville have taget lidt portrætbilleder, så vi aftalte at mødes i dag. Hun tog en af sine 3 labber med, og så gik vi i skoven.

 

Her er lidt billeder af tøserne.

 

Luna fandt en mudderpyt

 

DSC_5817.jpg

 

Og ovre i skoven var der jo pinde..

 

DSC_5835.jpg

 

DSC_5861.jpg

 

DSC_5862.jpg

 

Og så blev Luna udsat for tortur.. Sat af OG så ved siden af en anden hund:genert:

 

DSC_5881.jpg

 

"Møs til Luna:lun:"

 

DSC_5885.jpg

 

DSC_5886.jpg

 

DSC_5887.jpg

 

Aimee:lun:

 

DSC_5896.jpg

 

Luna blev sat af igen og lignede en, der havde fået tæsk. Så fik hun kommandoen fri og jeg fangede disse i det samme:lol:

 

DSC_5910.jpg

 

DSC_5911.jpg

 

Luna har sovet siden Lene og Aimee kørte hjem:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna :lun:Hvorfor har Aimee 2 halsbånd på?
Taark synes jeg jo oss:lun: Jeg ved det faktisk ikke helt. Jeg spurgte, men vi blev afbrudt midt i svaret. Det brune har hun altid på og så tror det andet var fordi vi skulle gå tur i snor noget af vejen:genert:

 

Og hun er dælme stærk. Jeg holdte hende hjem fra skoven, damn der er noget mere kraft bag, når hun vil frem i forhold til Luna:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...