JeanetteH Skrevet Marts 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 1, 2012 Her tager vi en slapper-dag på sofaen: Er ikke synderlig imponeret af det kamera der:mrgreen: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sagall Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Hvorfor har hun en dragt på ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Hihi hun ligner en der godt kunne ønske sig en bror eller søster til at ta noget af opmærksomheden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Hvorfor har hun en dragt på ?? Hun har et Back on Track netdækken på, der er noget keramisk materiale i stoffet, der øger blodomløb og andet. Og det har en rigtig god effekt på hunde, der har ledproblemer:-D Luna har pt problemer med sin ryg. Hihi hun ligner en der godt kunne ønske sig en bror eller søster til at ta noget af opmærksomheden DET kunne hun (og ikke mindst jeg) godt tænke os. Men vi må jo desværre ikke. Overvejer stadig at få en lille taske-hund:cool: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Hun har et Back on Track netdækken på, der er noget keramisk materiale i stoffet, der øger blodomløb og andet. Og det har en rigtig god effekt på hunde, der har ledproblemer:-D Luna har pt problemer med sin ryg. DET kunne hun (og ikke mindst jeg) godt tænke os. Men vi må jo desværre ikke. Overvejer stadig at få en lille taske-hund:cool: do it :slem: EDIT: kan du forresten mærke på Luna at hun er påbegyndt den der behandling eller går der noget tid inden en effekt viser sig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 do it :slem:EDIT: kan du forresten mærke på Luna at hun er påbegyndt den der behandling eller går der noget tid inden en effekt viser sig?Jeg kan ikke rigtig mærke noget endnu, men der kan vist godt gå nogle dage inden det begynder at virke. I dag har vi været ovre og gå op og ned af bakke:-D Jeg er stadig ikke sikker på om det hele skyldes ryggen, eller om der også er noget med maven:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Jeg kan ikke rigtig mærke noget endnu, men der kan vist godt gå nogle dage inden det begynder at virke. I dag har vi været ovre og gå op og ned af bakke:-D Jeg er stadig ikke sikker på om det hele skyldes ryggen, eller om der også er noget med maven:genert: Jeg håber at det "kun" er ryggen, og at det går bedre ret hurtigt med denne behandling.. Hun skal ikke også have ondt i maven :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Jaja.. billedet er ikke fra marts.. men jeg har ikke vist det herinde før og nu faldt jeg lige over det Spot ser så glad ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Jeg håber at det "kun" er ryggen, og at det går bedre ret hurtigt med denne behandling.. Hun skal ikke også have ondt i maven :ae: Tak, det gør jeg dælme oss:-D Jaja.. billedet er ikke fra marts.. men jeg har ikke vist det herinde før og nu faldt jeg lige over det Spot ser så glad ud! [ATTACH=CONFIG]78829[/ATTACH] ELSKER den kontakt:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Fra vores tur i eftermiddag - min skønne lille livsnyder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Albert Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Her er lidt billeder fra i dag.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Fik et nyt kamera i fødselsdagsgave igår, så har lige fået taget et par billeder. Der er uheldigvis med macro på, men det går nok Mit nye yndlingsbillede Ligger og tager en slapper hos mine forældre :hjerte: Hygger med min mor SÅ er Inca træt af kameraet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 En veninde ville have taget lidt portrætbilleder, så vi aftalte at mødes i dag. Hun tog en af sine 3 labber med, og så gik vi i skoven. Her er lidt billeder af tøserne. Luna fandt en mudderpyt Og ovre i skoven var der jo pinde.. Og så blev Luna udsat for tortur.. Sat af OG så ved siden af en anden hund:genert: "Møs til Luna:lun:" Aimee:lun: Luna blev sat af igen og lignede en, der havde fået tæsk. Så fik hun kommandoen fri og jeg fangede disse i det samme:lol: Luna har sovet siden Lene og Aimee kørte hjem:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Luna Hvorfor har Aimee 2 halsbånd på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Den farlige skovkrokodille "Vil... ..IKKE... ... se... ... på... ... DIG, når du du sidder med kameraet, DUMME! :fornaermet:" 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Luna :lun:Hvorfor har Aimee 2 halsbånd på?Taark synes jeg jo oss:lun: Jeg ved det faktisk ikke helt. Jeg spurgte, men vi blev afbrudt midt i svaret. Det brune har hun altid på og så tror det andet var fordi vi skulle gå tur i snor noget af vejen:genert: Og hun er dælme stærk. Jeg holdte hende hjem fra skoven, damn der er noget mere kraft bag, når hun vil frem i forhold til Luna:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Luna og Flipsedyret Claudia: Hvor er Inca blevet stor :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Fine Albert. Han ligner rigtig meget en, der er ude på ballade, på billede nummer tre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Luna og Flipsedyret Claudia: Hvor er Inca blevet stor :hjerte: Jaa, hun er blevet rigtig stor lige pludselig! :blink: Det går næsten for hurtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sagall Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Hvor er det bare dejlige hund i har..... jeg håber selv at få en her i løbet af foråret, men nyder jeres flotte fotos imens jeg venter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 [video=youtube_share;dd7vohIAcwg] pixie :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Voodoo og Motor, de var vildt dygtige i dag Jeg ser klart en leaddog i Voodoo. [video=youtube_share;fuWm1ENANZ4] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Sidste stykke af turen [video=youtube_share;96hYn4BPgb4] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Sidste stykke af turen [video=youtube_share;96hYn4BPgb4] "Men vi kan bare lægge musik på." Men det valgte du så ikke at gøre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Åhr, lille KrokoMille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts