Hop til indhold

Vores næste hund Homer


fhk2507
 Share

Recommended Posts

Årh, sådan en lille puller :lun:. Det er ikke til at fatte, at de bliver sådan nogle store hunde, når de er så små og bette.

Det er altså fantastisk at se de her tråde med nyfødte og så skridt for skridt, som dagene går. Tillykke med lille Homer!

(og jeg er også totalt fan af navnet! :mrgreen:)

 

Tak tak, ja der sker en del med sådan en lille fyr, han har ca taget 100 gram på om dagen. Jeg syndes også navnet har vundet indpas her, efter vi har gået og snakket om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 322
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Joey-Salome
Tak tak, ja der sker en del med sådan en lille fyr, han har ca taget 100 gram på om dagen. Jeg syndes også navnet har vundet indpas her, efter vi har gået og snakket om det.

 

100 gram om dagen!?!?? :shock: Shit, det er vildt med de store racer. Man må næsten kunne se ham vokse, hvis man sidder stille og kigger :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

100 gram om dagen!?!?? :shock: Shit, det er vildt med de store racer. Man må næsten kunne se ham vokse, hvis man sidder stille og kigger :-D.

 

Egentlig synes jeg det er ret lidt :hmm: Karla og Johna tog begge ca. 500g på om ugen i den første tid efter de var hentet hjem.... det er over 70g om dagen. De endte på en voksenvægt på 8-9kg.... så set i forhold til hvad denne basse skal ende på, så er en 100g daglig vægtforøgning jo ingenting....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Egentlig synes jeg det er ret lidt :hmm: Karla og Johna tog begge ca. 500g på om ugen i den første tid efter de var hentet hjem.... det er over 70g om dagen. De endte på en voksenvægt på 8-9kg.... så set i forhold til hvad denne basse skal ende på, så er en 100g daglig vægtforøgning jo ingenting....

 

Karla og Johna har sikkert overhalet "vokse-standarden" for mindre racer indenom - "halløj, vi skal være store og stærke NU, wrooom!!" :mrgreen:

 

Ih altså. Når tidsmaskinen bliver opfundet, så vil jeg altså tilbage til da Buster og Charlie var små - jeg vil også se mine hunde som små prutfiser, som vokser for øjnene af én :megaked:.

Link til indlæg
Del på andre sites

100 gram om dagen!?!?? :shock: Shit, det er vildt med de store racer. Man må næsten kunne se ham vokse, hvis man sidder stille og kigger :-D.

 

ja men de vokser jo rigtig meget det første år, da når han jo næsten sin voksen vægt på ca 45-50 kg.... så det med at følge godt med, for pludselig er hvalpen stor :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
ja men de vokser jo rigtig meget det første år, da når han jo næsten sin voksen vægt på ca 45-50 kg.... så det med at følge godt med, for pludselig er hvalpen stor :-D

 

Ja, jeg ved det. Jeg har bare aldrig lige tænkt over, hvor meget det egentlig er. Tror pokker man skal passe på dem motionsmæssigt og med deres led og sådan, når de speed-vokser sådan, de store vapser. Tillykke med ham - I må da være ved at gå til af forventningsglæde. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg ved det. Jeg har bare aldrig lige tænkt over, hvor meget det egentlig er. Tror pokker man skal passe på dem motionsmæssigt og med deres led og sådan, når de speed-vokser sådan, de store vapser. Tillykke med ham - I må da være ved at gå til af forventningsglæde. :lun:

 

 

De sidste uger her bliver ikke til at holde ud, efter vi var over og besøge ham/dem, kan tiden ikke gå hurtig nok :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

uha, han begynder jo nok at vokse hurtigere, han skulle jo gerne op på de der 50kg, ligesom en berner..

 

Møffe voksede gennemsnitligt 200gram dagligt, da han var lille - dvs. 1-2kg om ugen.

 

 

Ja jeg kan huske at Buddy voksede med 1,5 kg om ugen... han vejede 45 kg da han var 11 mdr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...