Hop til indhold

Kursus tråd 2012


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Jeg mener ikke at vi har sådan en tråd for år 2012 :-)

 

Så nu laver jeg en;-)

 

Skriv endelig om hvilke kurser I overvejer at melde jer til.. Det kunne jo være at man har overset et godt kursus:mrgreen:

 

Jeg har lige meldt mig til dette kursus her til morgen og jeg glæder mig allerede:banan:

 

AKTIVT HUNDECENTER PRÆSENTERER:

 

Foredrag ved coach MARK ANTHONY:

 

Dag: 11. April 2012

... Tidspunkt: kl. 19 - ca. 21.

Pris: 250 kr

Sted: Nærum Gymnasium, Nærum Hovedgade 30, 2850 Nærum (lærerværelset)

Med i prisen er kaffe & te, 1 stk. sodavand og kage i pausen.

 

Tilmelding efter først til mølle princippet til:

[email protected] eller her på siden.

 

I bedes betale gebyret på 250 kr ved tilmelding på konto:

reg. nr: 3117 konto nr.: 3117 361 519

Mærk venligst indbetalingen med dit fulde navn!

Bemærk at tilmelding er økonomisk bindende.

 

Din tilmelding er ikke gældende før din indbetaling er registreret - du modtager en bekræftigelse på din tilmelding!

 

Foredraget hedder: MOTIVATION – NO PROBLEM!

Marks supermotiverende fordrag om hvordan du motiverer

dig selv og andre, ved at bruge både muligheder

og begrænsninger.

 

Mark taler om:

- Hemmeligheden bag motivation

- Erstat skal med vil – så kan du nemlig meget mere!

- Hvorfor mål ikke motiverer!

- Vinder eller overlever kultur

- Brug din energi på det du vil, I STEDET for det du ikke vil

- Sænk din ”Væk fra” motivation & hæv din ”hen imod” motivation

- Motiverede mennesker er omgivet af motiverede mennesker

 

ALLE er velkomne!

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det foredrag ville jeg også godt have været til, men jeg kan desværre ikke den dag. :???:

 

Jeg er lidt af en kursusaddict og har derfor selvfølgelig allerede været på nogle kurser i år. :mrgreen: (Har dog tænkt, at jeg skal prøve at begrænse mig bare lidt i år, sidste år var jeg på virkelig, virkelig mange kurser. :genert:) I februar var jeg i Sverige og tog HTM- og Freestyleinstruktøruddannelsen del 1 (en overbygningsuddannelse, man skal være uddannet instruktør i forvejen for at tage den).

 

I februar var jeg også på et weekendkursus med Bianca van der Post via Minddog og overvejer at tilmelde mig igen, når hun kommer til august:

MindDog Weekendkurser

 

I maj overvejer jeg at tilmelde mig session 1 og 4 et seminar med Jane Killion:

Hundekurser.nu - en verden af oplevelser for hund og fører

 

I juli skal jeg på et weekendkursus med Johanna Allanach i avancerede tricks, også via Minddog:

MindDog Weekendkurser

 

I oktober skal jeg på et weekendkursus i Progressive Reinforcement Training med Emily Larlham:

Invitation til Emily Larlham weekend i Stenmagle « dogdancing.dk

 

Og så er jeg gået i gang med HTM- og Freestyledommeruddannelsen, så der er også et par kursusdage i den forbindelse - den første var jeg på sidste weekend.

 

 

Det er jo faktisk ikke SÅ mange kurser. :hmm: Så jeg kan roligt melde mig til nogle flere, hvis der dukker nogle spændende op. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, det foredrag ville jeg også godt have været til, men jeg kan desværre ikke den dag. :???:

 

Jeg er lidt af en kursusaddict og har derfor selvfølgelig allerede været på nogle kurser i år. :mrgreen: (Har dog tænkt, at jeg skal prøve at begrænse mig bare lidt i år, sidste år var jeg på virkelig, virkelig mange kurser. :genert:) I februar var jeg i Sverige og tog HTM- og Freestyleinstruktøruddannelsen del 1 (en overbygningsuddannelse, man skal være uddannet instruktør i forvejen for at tage den).

 

I februar var jeg også på et weekendkursus med Bianca van der Post via Minddog og overvejer at tilmelde mig igen, når hun kommer til august:

MindDog Weekendkurser

 

I maj overvejer jeg at tilmelde mig session 1 og 4 et seminar med Jane Killion:

Hundekurser.nu - en verden af oplevelser for hund og fører

 

I juli skal jeg på et weekendkursus med Johanna Allanach i avancerede tricks, også via Minddog:

MindDog Weekendkurser

 

I oktober skal jeg på et weekendkursus i Progressive Reinforcement Training med Emily Larlham:

Invitation til Emily Larlham weekend i Stenmagle « dogdancing.dk

 

Og så er jeg gået i gang med HTM- og Freestyledommeruddannelsen, så der er også et par kursusdage i den forbindelse - den første var jeg på sidste weekend.

 

 

Det er jo faktisk ikke SÅ mange kurser. :hmm: Så jeg kan roligt melde mig til nogle flere, hvis der dukker nogle spændende op. :banan:

 

Jeg har også meldt mig til Bianca kurset i august, og Emily kurset i oktober indtil da:mrgreen:

 

Derudover har jeg meldt mig på et lydighedshold hos sydkysten som starter til april.

 

Jeg regner også med at skulle på et fri ved fod kursus hos Anja d. 31 maj...

 

Og synes absolut at der er plads til endnu flere kurser igennem året, også til dig Sonja :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kursus i Håndtering af Konkurrencenerver.

Kursus den 17 Marts - med Jytte Meier - bliver afholdt i klubhuset Stillingvej 26 Sabro fra kl 10 - 16.

Pris for kurset ved 20 personer er 425 kr. Der vil være Kaffe/the, kage og en let frokost med i prisen.

Kurset henvender sig til alle, det har ingen betydning om du træner R...ally, LP, Agility, Spor eller andet , det er dig som hundefører der skal arbejde...s med. På kurset vil der blive taget udgangspunkt i præstationsangst ved konkurrencer. Med ganske få teknikker vil du opleve at konkurrencer kan være en posetiv oplevelse.

Kurset er uden hund.

Tilmelding til mail [email protected] - mobil 30 53 35 86. Senest 9 Marts.

Venlig hilsen Inger Louise Marthedal

 

Jytte Meier har 3 gange deltaget i verdensmesterskaberne for rottweilere. Blev Danmarksmester i 2008 i IPO-programmet.Vis mere

Synes godt omSynes ikke godt om længere

Link til indlæg
Del på andre sites

God tråd! :5up:

 

Da det desværre ser ud til at jeg ikke kan komme til ret mange stævner i år (forbandede arbejdsskema! :evil:), har jeg officielt udnævnt 2012 til Korvis' Og Iso's Store Kursus-år! Og så må vi håbe det holder... :lol:

 

I weekenden skal jeg til et af VAS' minikurser, hvor emnet er springteknik og forhindringsfælder. Jeg synes det lyder som et godt koncept, det er egentlig bare en alm. træningssession, hvor man koncentrerer sig om 1-2 emner. Det betyder at det ikke er dyrt, og man skal ikke bruge hele dage på det, så de fleste burde kunne være med. Mere af den slags tak, og gerne også vest for broen! :5up:

 

Ellers har de fleste kurser jeg har været til, ikke været "offentlige" - dvs. det har været noget der er arrangeret privat, eller regulære "enetimer". Og dem bli'r der forhåbentlig nogle stykker af i løbet af 2012. Ellers får jeg eddermame et kedeligt agilityår...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Øv Korvis! Men hey, at komme på div. kurser er altså heller ikke helt dumt..

 

Jeg synes det er mægtig hyggeligt, og man får altid en masse inspiration med sig hjem...

 

Kommer I slet ikke til at løbe nogen stævner?

Link til indlæg
Del på andre sites

ER tilmeldt Emily kurset i oktober, overvejer Bianca kurset i August, har været på hendes kurser mange år i træk og hun er altid god ;O)

Så er der lidt foredrag jeg er tilmeldt eller overvejer - tilmeldt de 2 anders Hallgren foredrag her i slutningen af Marts, overvejer dette: Apport - fra A til Å

Onsdag d. 21. marts 2012. Kl. 18.30.

Underviser: Christina Ingerslev.

Uanset om du træner jagt eller lydighed, så kan apportenvære en svær øvelse at få helt på plads. Der er mange faldgrupper og for mangeer vejen til den perfekte apport lang og sej. Vil du gøre vejen mere enkel oglet så er foredraget her lige noget for dig.

Derud over plejer der at være nogle træningsweekends i PH som jeg helt sikkert skal på ;O)

/Carina, Bubben og lille Diesel

Link til indlæg
Del på andre sites

Kursus i Håndtering af Konkurrencenerver.

Kursus den 17 Marts - med Jytte Meier - bliver afholdt i klubhuset Stillingvej 26 Sabro fra kl 10 - 16.

Pris for kurset ved 20 personer er 425 kr. Der vil være Kaffe/the, kage og en let frokost med i prisen.

Kurset henvender sig til alle, det har ingen betydning om du træner R...ally, LP, Agility, Spor eller andet , det er dig som hundefører der skal arbejde...s med. På kurset vil der blive taget udgangspunkt i præstationsangst ved konkurrencer. Med ganske få teknikker vil du opleve at konkurrencer kan være en posetiv oplevelse.

Kurset er uden hund.

Tilmelding til mail [email protected] - mobil 30 53 35 86. Senest 9 Marts.

Venlig hilsen Inger Louise Marthedal

 

Jytte Meier har 3 gange deltaget i verdensmesterskaberne for rottweilere. Blev Danmarksmester i 2008 i IPO-programmet.Vis mere

Synes godt omSynes ikke godt om længere

 

Øv. Det gad jeg godt med til! Så kunne jeg måske få så meget styr på mig selv, at jeg kunne stille til konkurrence... Men jeg er i Norge..

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv Korvis! Men hey, at komme på div. kurser er altså heller ikke helt dumt..

 

Jeg synes det er mægtig hyggeligt, og man får altid en masse inspiration med sig hjem...

 

Kommer I slet ikke til at løbe nogen stævner?

 

Nej, kurser er jo aldrig dumt! Jeg har altid taget på mindst et par kurser om året, men i år håber jeg det bli'r flere. Vi kan komme til nogle få stævner, men endnu ser det kun ud til at bli' 3-4 stykker, udover en uges stævne til Jutlandia Cup. Ikke ret meget...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Chili Con Caia

Nogen der har tilmeldt sig nye kurser? :-)

 

Jeg har tilmeldt mig et hyrdekursus via. lydighedsklubben.. Det skal nok blive hyggeligt. Vi skal afsted d. 27 maj.

 

Derudover er vi ved at arrangere en hyrde dag på fyn sammen med de andre aussies fra opdrætteren, håber vi kan finde en dag hvor det kan lade sig gøre. Indtil da ser det ud til at kunne blive i juni måned:mrgreen:

 

Og så har jeg lige tilmeldt mig et kursus der omhandler selvtillid og samarbejde mellem hund/fører engang i juli måned. Nu må jeg se om der er plads på det... Jeg krydser fingre for det i hvert fald.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...