Hop til indhold

Stofhundebur af god kvalitet til fornuftig pris. Hvilket?


Rams
 Share

Recommended Posts

Hvis de vil kan de altid komme igennem :rolleyes: men vi havde det fra trixie i over et år før hun krattede hul i det, og i starten var hullet lille bitte, bare en negl igennem agtigt... Så brugte vi det i lang tid med det lille hul i.... Indtil det blev for friatende for hende at lave hullet større. Det før det - fra dogman - ødelagde hun 2 gang vi brugte det...

 

Karla kratter dog ikke meget, hun leder bare efetr der hvor lynlåsene mødes, så hun kan åbne dem den vej...

 

Johna har nu brugt sit fra petworld i 8 mdr og det er stadig 100 procent intakt. Hun opfører sig dog generelt pænt i buret....

 

Oki.. Det er netop det der med, at jeg gider ikke have et skrævl af et bur, der går i stykker første gang hunden puffer til nettet. Derfor jeg spørger herinde:-D Mine opfører sig sådanset pænt i bur og jeg regner ikke med, at de vil prøve på at komme ud. Men det er jo hunde, så man kan jo ikke altid kontrollere hvad de har gang i:rolleyes:

 

 

Dogman bur, som forslag er hermed kasseret:-D

 

Og så må jeg sige, at Karla er ret sej, sådan bare selv at holde styr på hvornår stofburet skal være lynet og ej:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det fra trixie lappede jeg også i starten... No problemo! Men hvis de river syningerne, fx rundt om lynlåsen, som Karla har gjort ved et af vores, så er det noget mere omstændigt...

 

 

Det var det, der var smart ved Siris forslag. Det bur har forstærket lynlås.

Link til indlæg
Del på andre sites

Oki.. Det er netop det der med, at jeg gider ikke have et skrævl af et bur, der går i stykker første gang hunden puffer til nettet. Derfor jeg spørger herinde:-D Mine opfører sig sådanset pænt i bur og jeg regner ikke med, at de vil prøve på at komme ud. Men det er jo hunde, så man kan jo ikke altid kontrollere hvad de har gang i:rolleyes:

 

 

Dogman bur, som forslag er hermed kasseret:-D

 

Og så må jeg sige, at Karla er ret sej, sådan bare selv at holde styr på hvornår stofburet skal være lynet og ej:cool:

 

Hvad der er endnu mere sejt / eller skræmmende alt afhængig af hvordan man ser på det, er at hun også har åbnet sit metalbur to gange indefra

Link til indlæg
Del på andre sites

Det fra trixie lappede jeg også i starten... No problemo! Men hvis de river syningerne, fx rundt om lynlåsen, som Karla har gjort ved et af vores, så er det noget mere omstændigt...

 

Jeg har engang skiftet hele nettet ud i et af mine :genert: Var stædig! Det lykkedes også rigtig fint.

 

Vores store stofbur er fra østrand. Og det lille er et vi har arvet - det er fra jem og fix, men magen til det store. Jeg har dog primært metalbure med på udstillinger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også altid et større metalbur med til udstilling, hvor de begge er i. Det er kun i specielle tilfælde, de skal være i stofburet og ellers så er det til Dexter, når han har brug for ro når vi er på besøg hos min mor eller anden familie.

 

Metalburet er nemlig lidt for stort, tungt og besværligt at slæbe med hele tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har taget et hurtigt valg.. skulle købe en Fødselsdagsgave til min veninde ved østrand og bestilte buret hos dem også, når jeg alligevel skulle have noget fra dem..

Kunne også forstå på flere af jer, at i var tilfredse med buret fra østrand. Hvis det så let går i stykker pga mine kræ (hvilket jeg ikke regner med) så vælger jeg nok et ala det siri foreslog en anden gang.. tak for hjælpen!:D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er buret kommet. Det har en fin størrelse til ham.. nu står det slået op i køkkenet. Han søger det ikke selv, men hvis jeg lukker ham inde i det, så lægger han sig afslappet ned, som om at det er et bur han kender.

 

Det skal han nok blive glad for med tiden.. nu skal vi bare arbejde på, at det bliver 'det bedste sted i verden!' For ham. Sådan så jeg/han kan bruge det, som hans safety space lige meget hvor vi er:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Amocca: har du prøvet at sætte en karabinhage igennem de to endehuller på lynlåsen så de sidder sammen, og buret derved ikke bare kan lynes op??? Det plejer jeg at gøre just in case, tager bare linen og hapser den fast ;-)

 

jep - så er det hun fjerner syningen rundt om lynlåsen :lol: Hvilket var grunden til at hun fik et metalbur istedet (som hun så også kan finde ud af at åbne :stupid: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille flab... ;-)

 

 

Nej nej, hun er jo en meget artig hund, og efter hun havde kradset nettet i stykker på det første bur havde hun fået at vide, at det måtte hun ikke gøre igen... så da lynlåsen ikke kunne åbnes og man ikke måtte krdse nettet i stykker, så måtte man jo finde en anden vej ud :lol::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...