Hop til indhold

Stofhundebur af god kvalitet til fornuftig pris. Hvilket?


Rams
 Share

Recommended Posts

jeg har denne her Firkantet m/stlstel god kvalitet og nem at slå op og slå ned og vejer ikke ret meget..

 

har også denne her Hööks Hestesport - Alt til rytter, hest og hund! Ridetøj Hesteudstyr Hundeprodukter - Transportbur Showmaster® har ikke brugt det endnu kun tjekket at str passe men virker til at være okay ikke så god kvalitet som den anden tror jeg men er flot og en god pris tit derinde hvis man melder sig deres nyheds brev så køre de med rabatter spar 20 procent og fragtfrit osv. og weekend tilbud så hvis man har tolmodigheden kan man spare penge.

 

det billigste ville nok være at købe et af østrand burene på en udstilling der de billige og man spare fragten.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har denne her Firkantet m/stlstel god kvalitet og nem at slå op og slå ned og vejer ikke ret meget..

 

har også denne her Hööks Hestesport - Alt til rytter, hest og hund! Ridetøj Hesteudstyr Hundeprodukter - Transportbur Showmaster® har ikke brugt det endnu kun tjekket at str passe men virker til at være okay ikke så god kvalitet som den anden tror jeg men er flot og en god pris tit derinde hvis man melder sig deres nyheds brev så køre de med rabatter spar 20 procent og fragtfrit osv. og weekend tilbud så hvis man har tolmodigheden kan man spare penge.

 

det billigste ville nok være at købe et af østrand burene på en udstilling der de billige og man spare fragten.

 

Hmm de gange jeg har været afsted til udstilling, der har Østrand burene været til samme pris som i forretningen

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal du have toppen af poppen, så er det det her:

 

HundensNetbutik - hunde, halsbånd til hunde, legetøj til hunde, hundebur, hundeudstyr, hundeartikler, hundeudstyr online, hundeartikler online, hunde halsbånd, dyreforretning

 

Jeg kender en del, der har bure fra det firma og nogle af dem, har haft dem i over 14 år. Jeg har selv et nyt derfra og er meget, meget glad for det! Hvad der er super smart, er at det klappes sammen på modsat led af alle andre stofbure - og derfor fylder det ingenting!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm de gange jeg har været afsted til udstilling, der har Østrand burene været til samme pris som i forretningen

 

Oki synes jeg har været heldigere men kan godt bare være mig der synes de så billigere ud. men fragten er vidst helelr ikke helt billig mener den ligger på 100 kr eller sådan noget så der ville være lidt at spare der.

Link til indlæg
Del på andre sites

den af mine (jeg har haft 3 :oops:) som jeg har været allermest glad for var denne fra Trixie. Supperlækker kvalitet også i stænger og sammenføjninger, føltes mere "kvali-agtig" end både den jeg har haft fra Petworld og den fra Dogman jeg har haft. Karla har desværre lavet hul i froten, så nu fungerer den som Johnas sovebur i soveværelset.

39711.jpg

 

Zooplus har desværre ikke denne version mere, men istedet har jeg også hørt godt om Hunters model kvalitetsmæssigt.

183185_hunter_outdoor2_1.jpg

 

Hvis Karla ikke var sådan en udbryderkonge som kunne åbne lynlåse, så ville jeg gerne have haft sådan et her til at tage med til stævner, men ak! Jeg må slæbe mig en pukkel til med metalbure fordi kræet ikke synes det er nødvendigt at blive i sit bur

194571_sturdi_double_beige1_4.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal du have toppen af poppen, så er det det her:

 

HundensNetbutik - hunde, halsbånd til hunde, legetøj til hunde, hundebur, hundeudstyr, hundeartikler, hundeudstyr online, hundeartikler online, hunde halsbånd, dyreforretning

 

Jeg kender en del, der har bure fra det firma og nogle af dem, har haft dem i over 14 år. Jeg har selv et nyt derfra og er meget, meget glad for det! Hvad der er super smart, er at det klappes sammen på modsat led af alle andre stofbure - og derfor fylder det ingenting!

 

Uha.. Det her kan jeg godt lide! Det lyder nemli til, at det ikke er så let at 'bryde ud af' og derved ødelægge for hundene pga syningerne.. Boris kan nemli godt finde på, at skrabe lidt engang imellem hvis han ikke lige synes det samme som mig. Men han gør det sjældent. Så derfor nytter det nok ikke, at forsøge sig med et af de bure, der let går i stykker.

 

Målene er også sådan, så jeg endda fint kan 'nøjes' med det lille bur. For det er hovedsageligt kun til Dexter. De skal kun være deri sammen en sjælden gang imellem under transport.

 

Er der forresten lommer i det, hvor der er plads til lidt ting?..

Link til indlæg
Del på andre sites

den af mine (jeg har haft 3 :oops:) som jeg har været allermest glad for var denne fra Trixie. Supperlækker kvalitet også i stænger og sammenføjninger, føltes mere "kvali-agtig" end både den jeg har haft fra Petworld og den fra Dogman jeg har haft. Karla har desværre lavet hul i froten, så nu fungerer den som Johnas sovebur i soveværelset.

[ATTACH=CONFIG]79467[/ATTACH]

 

Zooplus har desværre ikke denne version mere, men istedet har jeg også hørt godt om Hunters model kvalitetsmæssigt.

[ATTACH=CONFIG]79469[/ATTACH]

 

 

Nr 1: Var det let at ødelægge for Karla? For når jeg ikke har haft stofbur før, så frygter jeg lidt at købe et, som bare bliver nærmest ødelagt før de har vænnet sig til det:???:

 

Nr2: er bare pænt i farverne:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bure fra Dogcage som jeg altid har været tilfreds med, de har gode rammer og kraftig kvalitet.

Ole der sælger dem er for det meste til at handle med, så prisen kan sikkert justeres lidt. Han bor oppe i nordsjælland men plejer at have en stand på DKKs udstillinger.

 

Er det de der sindssygt dyre bure, der er i en stand for sig selv på udstillingerne? For hvis det er dem, så gad manden ikke forhandle om prisen med mig, overhovedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nr 1: Var det let at ødelægge for Karla? For når jeg ikke har haft stofbur før, så frygter jeg lidt at købe et, som bare bliver nærmest ødelagt før de har vænnet sig til det:???:

 

Nr2: er bare pænt i farverne:lun:

 

Hvis de vil kan de altid komme igennem :rolleyes: men vi havde det fra trixie i over et år før hun krattede hul i det, og i starten var hullet lille bitte, bare en negl igennem agtigt... Så brugte vi det i lang tid med det lille hul i.... Indtil det blev for friatende for hende at lave hullet større. Det før det - fra dogman - ødelagde hun 2 gang vi brugte det...

 

Karla kratter dog ikke meget, hun leder bare efetr der hvor lynlåsene mødes, så hun kan åbne dem den vej...

 

Johna har nu brugt sit fra petworld i 8 mdr og det er stadig 100 procent intakt. Hun opfører sig dog generelt pænt i buret....

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det de der sindssygt dyre bure, der er i en stand for sig selv på udstillingerne? For hvis det er dem, så gad manden ikke forhandle om prisen med mig, overhovedet.

 

Det skal jeg ikke kunne sige :-) altså om de er sindssygt dyre, jeg har købt en 4-6 stykker af gangen og fået god behandling og glimrende rabat hver gang... Situationen kan sagtens være en anden i andre tilfælde uden jeg er klar over det ;-)

 

Under alle omstændigheder er burene i en rigtig god kvalitet, jeg tror ikke man både får den bedste kvalitet og den billigste pris på samme tid, så man må jo bare se på hvor kompromiset skal ligge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal jeg ikke kunne sige :-) altså om de er sindssygt dyre, jeg har købt en 4-6 stykker af gangen og fået god behandling og glimrende rabat hver gang... Situationen kan sagtens være en anden i andre tilfælde uden jeg er klar over det ;-)

 

Under alle omstændigheder er burene i en rigtig god kvalitet, jeg tror ikke man både får den bedste kvalitet og den billigste pris på samme tid, så man må jo bare se på hvor kompromiset skal ligge.

 

Kan jeg godt regne ud.. Derfor overskriften: god kvalitet til fornuftig pris.

Jeg regner ikke med at jeg kan få billigst og bedst. Derfor denne tråd.

 

Men jeg synes så også, at højeste pris sjældent hænger sammen med allerbedste kvalitet.

Redigeret af Rams
tilføjelse:-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...