Hop til indhold

Idé!:D


Gæst Dana
 Share

Recommended Posts

Jeg synes det er rimelig træls, at man ik kan slette sine indlæg efter længere tid ;)

Det ville være ret dejligt hvis man kunne gøre at man bare kunne slette dem, hvis man fortrød eller noget i den stil :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Du må nok bare tænke inden du poster dem ;-) Det er jo lavet sådan, for at folk stadig kan læse en fuld tråd selvom der er gået en måned eller 1 år, uden at halvdelen af indlæggene er blevet slettet så tråden ikke længere giver mening...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er også enig! (Altså med at det ikke dur!)

 

Jeg kan dog engang imellem savne at man kan redigere et indlæg i længere tid af gangen... Men jeg kan godt se at man jo så i princippet kan slette alt det man har skrevet....

 

Til gengæld har jeg været på et forum hvor denne egenskab til at redigere (og slette!) sine indlæg var noget man "tjente", så når man havde skrevet tror det var 5000 indlæg så kunne man gøre dette... Det var måske en mulighed?

 

Det er trist at se dem som laver lister med ting de sælger f.eks. ikke kan gå ind og opdatere deres tråd i original indlægget...

 

Man kunne jo evt. gøre det klart at fjernelse af et indlæg ved at redigere det tomt, betød at man fik enten en advarsel (og tre advarsler kan man få nulstillet sin bruger f.eks.) eller at man kunne fratage egenskabet fra den enkelte person.

 

Jeg synes i hvertfald at redigere i "gamle" indlæg er noget jeg savner (Altså f.eks. når man laver en opdatering om ens hund, kunne det være fedt det hele kunne laves i samme originale indlæg, så man havde en hel hunde historie i et indlæg)...

Redigeret af Shii
Dejligt at kunne redigere!
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er moderator på et andet forum, og der kan man redigere i sine indlæg.

 

Og der er da ikke noget mere irriterende, hvis folk går ind og sletter første indlæg så læsere der kommer ind lidt senere ikke kan læse sig til en sammenhæng i hvad der efterfølgende er skrevet.

 

Vil dog lige tilføje, at jeg i går manglede redigerknappen, da jeg havde skrevet et svar hvor citatet jeg svarede på manglede :lol:

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er moderator på et andet forum, og der kan man redigere i sine indlæg.

 

Og der er da ikke noget mere irriterende, hvis folk går ind og sletter første indlæg så læsere der kommer ind lidt senere ikke kan læse sig til en sammenhæng i hvad der efterfølgende er skrevet.

 

Vil dog lige tilføje, at jeg i går manglede redigerknappen, da jeg havde skrevet et svar hvor citatet jeg svarede på manglede :lol:

 

Gitte

 

Du kan også redigere i dine svar her. I en periode efter du har skrevet:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...