Hop til indhold

Hej alle !


Gæst jagerfly
 Share

Recommended Posts

Gæst jagerfly

Jeg er ny her på siden og ved i det hele taget ikke ret meget om hunde, men min mor har en Løwchen halvp hun gerne vil finde et kærligt hjem til.

Er der nogen der hved hvor det er bedst at sætte ham til salg, når vi kun ønsker seriøse henvendelser, det er meget vigtig han kommer til et kærligt hjem.

Håber på lidt hjælp fra alle jer hunde eksperter :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har en annonce sektion her på siden, ellers er gipote.dk også et ok sted så vidt jeg ved....

 

Hvis der er tavle på hvalpen har DKK måske også noget formidlingshalløj? Jeg ved det ikke, min er en blanding, så ved ikke så meget om DKK.... kun hvad jeg har læst mig frem til blandt de kloge herinde :mrgreen:

 

Og velkommen til iøvrigt....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ny her på siden og ved i det hele taget ikke ret meget om hunde, men min mor har en Løwchen halvp hun gerne vil finde et kærligt hjem til.

Er der nogen der hved hvor det er bedst at sætte ham til salg, når vi kun ønsker seriøse henvendelser, det er meget vigtig han kommer til et kærligt hjem.

Håber på lidt hjælp fra alle jer hunde eksperter :o)

 

Hej.

 

Du skal være velkommen til at sætte den til salg i vores annonce sektion her, og det er ganske gratis:

http://www.hunde-forum.dk/annoncemarked

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...