Hop til indhold

Aslan og Sannr - kamphunde!


Aslan
 Share

Recommended Posts

Vi var jo lige over ved opdrætter igår til en god middag og mange timers snak.

 

Jeg startede ud md at få grå hår.

 

Både Aslans bror og mor knurrede og snerrede (lød det som) af ham, og det var IKKE på den gode måde.

Så tog de Aslans mor og sat hende ud i deres gårdhave, mens vi andre gik om på græsset.....og så gik det ellers barederud ad!

 

 

Hej bettebror Sannr. Skal vi lege?

IMG_3228.jpg

 

 

Uhm, kan vi godt, men jeg er farligst!

Erj, tror jeg ligesom ikke!

IMG_3229.jpg

 

Jeg masser dig!

Og jeg bokser diiiiiiiiiig

IMG_3232.jpg

 

Grrrrrrrrrrrrrr

 

IMG_3233.jpg

 

Nu har jeg dig, din bandit hvalp!

IMG_3240.jpg

 

Ai Aslan, bare fordi de er storebror behøves det ikke altid at være mig der smider sig!

IMG_3241.jpg

 

 

Og så det billed nogen har efterlyst......

 

Miiiiiiiiiiig og hvalpene.

Sidder de ikke bare fint?

 

IMG_3245.jpg

 

Gæt hvem der er hvem :rolleyes:

IMG_3248.jpg

 

Vi er trætte, men vi kan ikke lade være med at lege

(inde under bordet)

 

IMG_3249.jpg

 

 

Aslan, jeg har altså været henne og sladre om at du har noget du ikke må have!

 

IMG_3253.jpg

 

Storebrødre må gerne drille ikk?

Så kom der et knur der sagde "det der mester, det var ikke ok"

Så sagde Aslan undskyld, og så bed de videre :rolleyes:

 

IMG_3256.jpg

 

Sannr med sin flotte brystkasse

 

IMG_3262.jpg

 

 

Brødre.....det er de.

Præcis den samme mærkelige vane om aftenen.

 

IMG_3265.jpg

 

 

 

Der var en tråd, hvor der var en der spurgte om der var noget ens ved søskende i kuldet.

Aslan og Sannr har MANGE ens udtryk i øjnene.

De gør præcis det samme med ørene når man aer dem i ansigtet og ned ad siden.

Præcis den samme "jeg skal skal skal skal måååååååååå slikke din hage" udtryk i øjnene, sådan helt desperat næsten.

Og det jeg efetrhånden vil definere som klassisk broholmer tegn; slikke i øret :rolleyes:

 

Aslan er træt her til morgen, da kæresten stod op, fulgte Aslan efter, så "faldt" kæresten ned på madressen, det samme gjorde Aslan, og nu ligger de og bobler. Guhve om de kommer til hundetræning i dag!

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Men ærgeligt at hans mor ikke ville have noget med ham at gøre.

 

Hun har traumer (vi har altså også set aslan være direkte provo overfor hende - og selvfølgelig føler hun det også provo :-P )

 

Jeg tror egentlig også hun ville gide ham hvis Sannr ikke var der.

 

Men i det split sekund mor og søn var sammen, blev sannr sur og tvær og knurrede på en knap så god måde af Aslan.

Og så begyndte Muddi at knurre, og det er nok også alt det hundesprog og blah blah.........

 

Hvilket Sannrs ejer ikke syntes var fedt, det gjorde vi heller ikke....så den kære Muddi, fik lov at være ude i deres gårdhave.

 

Og så snart hun var væk, hyggede drengene igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har traumer (vi har altså også set aslan være direkte provo overfor hende - og selvfølgelig føler hun det også provo :-P )

 

Jeg tror egentlig også hun ville gide ham hvis Sannr ikke var der.

 

Men i det split sekund mor og søn var sammen, blev sannr sur og tvær og knurrede på en knap så god måde af Aslan.

Og så begyndte Muddi at knurre, og det er nok også alt det hundesprog og blah blah.........

 

Hvilket Sannrs ejer ikke syntes var fedt, det gjorde vi heller ikke....så den kære Muddi, fik lov at være ude i deres gårdhave.

 

Og så snart hun var væk, hyggede drengene igen.

 

Nogen gange er hunde altså bare unødvendigt besværlige :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan siger man hans navn? "Sannr"....

 

Gode billeder i øvrigt :mrgreen: så er min hvalp ihvertfald ikke stor.... Nu ved jeg godt at de her er uden tavler, men "må" en broholmer godt have hvide aftegninger som broren har? Eller skal den være helfarvet (eller hvad det nu hedder :oops:) ja jeg er bare nysgerrig :mrgreen:

 

Udtales Sanner.

 

EN broholmer har 2 farver.

De gule har for det meste gul pelse og hvid brystkasse.

 

En broholmer der har 3 farver er fejlfarvet, men broholmer foreningen avler gerne på dem hvis de har en anden kvalitet, så som kraftig maske, samme med en C-hofte :shock: (jeg troede altså at det var slemt).

 

Vores bastard er en fejlfarve, men han fåes sq ikke kønnerer :blink:

 

De originale broholmere ender med at være på aslans størrelse (ca 80 som fuldvoksen , plus lidt) desværre avler borholmerforeningen nedad :(

Kan slet ikke se pointen med at lave dem igen, når man laver dem i lab størelse (ikke et ondt ord om labber).

 

Ooooooops der kom lige lidt ekstre unødvendig med i posten :oops::oops::oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...