Hop til indhold

og ferien er slet ikke bestilt endnu...


Howlucky
 Share

Recommended Posts

Sagen er den, at jeg har bestemt, at i år (på et eller andet tidspunkt) skal vi en uge sydpå.

:shock: Men så skal Rex jo passes, normalt, passer min store søn ham hvis vi skal noget i weekenden (han er den eneste vi kender der vil passe ham) men han kan ikke passe ham en hel uge, da han bor i jylland og jo skal passe job i hverdagene.

 

Her er så planen, en enkel nat i hundepension (overvejer lille dyred som ikke ligger så langt herfra, og som flere har talt godt om i anden tråd) bare for at se hvordan det går:genert:

Hvis det så går godt, skal han prøve at være der en weekend, og virker han glad og tilfreds derefter, så vil jeg (nok, måske, sikkert osv:lol:) være ovre mit pylleri og trygt sende ham afsted en uge.

 

Hvis han er alene hjemme spiser han ikke sin mad, han sover stort set bare, og så kan selskabspapegøjen spise morgenmaden når vi kommer hjem. Men det går jo dælme ikke hvis ikke han spiser i pensionen i en hel uge:shock: hvad er erfaringen med hunde der skal spise ude sådanne steder?

 

Og lyder det som en fornuftig plan? Et alternativ ville være, at finde en der kunne passe ham hjemme ved os - men altså det bør sq kunne gå med den pension. Som overskriften siger, er der slet ikke bestilt nogen ferie endnu, vil bare så gerne forberede ham og ikke mindst mig selv ordentlig inden det bliver aktuelt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor kan han ikke passe job i hund samtidig?? Der er da tusindvis af hunde ejere der har fuldtidsjob.. :-)

 

Mht ikke at spise, det gør min heller ikke... MEN når han bliver sulten nok glider det ned..

Jeg tvivler på du vil komme tilbage til en udsultet hud der har nægtet at spise :-)

Når det er sagt ville jeg aldrig sende min hund i pension - jeg ville satse på sønnike. :-)

 

God ferie :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor kan han ikke passe job i hund samtidig?? Der er da tusindvis af hunde ejere der har fuldtidsjob.. :-)

 

Mht ikke at spise, det gør min heller ikke... MEN når han bliver sulten nok glider det ned..

Jeg tvivler på du vil komme tilbage til en udsultet hud der har nægtet at spise :-)

Når det er sagt ville jeg aldrig sende min hund i pension - jeg ville satse på sønnike. :-)

 

God ferie :-)

 

Sønnike er ikke en mulighed, da han jo som sagt bor og arbejder i jylland - og vi på fyn. Han bor til leje i et værelse men deler resten af huset med familien, så det er ikke en mulighed at han får den over til sig. Det er sørme ikke fordi Rex ikke kan være alene mens man er på job:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken uge drejer det sig om? Det kan være vi kan tage ham :) Jeg er hjemme stort set hele sommerferien (pånær 1.-10. juli)- har nemlig en dum reeksamen :/

 

Vi har slet ikke planlagt noget endnu, jeg vil jo bare helst (og især hvis det er pension) forberede ham på det at være uden os i så lang tid:genert: men når det vi skal på ferie, bliver det enten en uge uden for sommerferien - vi har ingen børn, hvor det skal passe med skole - og så er det jo billigst på den måde:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville bestemt også foreslå at finde nogen som kunne have ham på besøg, eller kunne komme og bo i jeres hus.

 

Hvis han har det okay med andre hunde, er jeg sikker på man sagtens kan finde nogen herinde der vil elske at hjælpe til.

 

Jeg har selv passet hunde for folk, og ville sagtens gøre det igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...