Hop til indhold

Goofey den lille franske Update


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen

nu har jeg ikke ikke været på siden lige da jeg fik Goofey for nogle mdr siden :genert: han er så nu blevet 7 mdr gammel den lille franske rod så det helt lille baby stadie er slut men stadig hvalp tør man sige og fræk.

 

har ikke haft nogle billeder inde af ham siden han var omkring de 8-9 uger gammel så her er lidt opdatering på den bette´her er han kun lige kommet hjem fra Frankrig

117.jpg

009.jpg

 

038.jpg

DSC01187.jpg

DSC01186.jpg

DSC01184.jpg

DSC01223.jpg

IMG_0427.jpg

003.jpg

007.jpg

009.jpg

032.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

joo tak for det alle sammen og han er dejlig social med alle hunde nu hvor der har været så meget snak om det indtil videre tror faktisk han forbliver med og være social han har ikke tendens til at være dominerende :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor er han bare lækker :lun:

 

Skønt vi endelig får en update - har tænkt meget på jer og hvordan det går.

Så håber du vil berige os med masser af historier og billedspam fremover - For han er godt nok vanvittig lækker!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Sikken en smuk hund :lun:....har selv haft schæfere engang. :-D

 

vi siger tak for det :slem:

 

Hvor er han bare lækker :lun:

 

Skønt vi endelig får en update - har tænkt meget på jer og hvordan det går.

Så håber du vil berige os med masser af historier og billedspam fremover - For han er godt nok vanvittig lækker!!

 

joo mange tak, jeg syntes dog stadig at det er hårdt MHT til Xaros død og jeg prøver at fortrænge det for at kunne leve videre som normalt og det er vejen for mig han er hos mig i sin urne og skal forblive hos mig til den dag jeg ikke selv er her mere så skal vi op til himlen sammen :engel:

 

 

tak for det han er også en meget sød og venlig hund må man sige og en kærlig lille dreng som simpelthen ikke forstår hvorfor mennesker på gaden ikke vil røre ham og ae ham :genert:

han bliver så frustreret når han virkelig gør sig umage på og fortælle at han vil hilse men folk bare ignorere ham skal nok prøve og holde lidt opdateret med den lille franske

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...