Hop til indhold

hul i ar


Gæst traineh
 Share

Recommended Posts

Gæst traineh

Hej.

Min hund blev opereret her for 7 ugers tid siden. Da vi så fik fjernet de der klips, var det ene ikke så pænt. De sagde der ville ligge sig, men har det ikke gjort. Og nu er der gået hul i det. Er der noget der ved hvad man skal gøre ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

Min hund blev opereret her for 7 ugers tid siden. Da vi så fik fjernet de der klips, var det ene ikke så pænt. De sagde der ville ligge sig, men har det ikke gjort. Og nu er der gået hul i det. Er der noget der ved hvad man skal gøre ?

Gå til dyrlægen? Det kan være en lillebitte ting, men det kan også dække over andet, fx betændelse længere inde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal holde sig fra pulveret med ellers er jeg enig i at du ikke skader noget ved at rense med klorhexidin (flydende 0,5 opløsning) og i helningen kan man smøre med cremen.

Skulle der ligge lidt betændelse hjælper det ofte at holde en varm klud over stedet nogle gange om dagen. Nogle bruger sæbespånevand men en ren varm klud kan altså osse klare den. Det er i øvrigt ikke unormalt at der er noget heling tilbage efter der fjernet klips eller sting. Men hæver det, bliver det rødt eller varmt, så ville jeg ikke selv udsætte dyrlægebesøget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst traineh

Der var det tråd han havde fået en reaktion. Så han fik fjernet det og noget medicin. Men syndes stadig det er lidt rødt, så hvis det ikke bliver bedre. Må jeg et smut til dyrelægen igen imorgen. For ham dr manden sagde at der stadig kunne være noget tilbage, og så skulle han bedøves for at få det ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...