Hop til indhold

Trimmebord? Endnu engang forvirret omkring valg..


Rams
 Share

Recommended Posts

Nu står jeg så og mangler et trimmebord, men kan bare ikke finde ud af hvilket...

Og hvad der vil fungere mest praktisk for mig.. Erfaringer? Hvad fungerer godt for dig ift trimmeborde?

 

Nogle, som kender til dette trimmebord?

Overdkket hundegrd, isoleret hundehus, transportbur, fdekasse

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har sådan et her : http://skøde-hunden.dk/trimme-borde-2/lille-trimmebord-med-hjul-28.html

 

Det trimmebord du har linket til, virker umiddelbart til, at det kan være lidt ustabilt, jeg er glad for at det jeg har, er tungt og står helt sikkert, nu er det heller ikke noget, jeg skal flytte rundt på.

 

Tror jeg du har ret i.. Altså, at det ser lidt usikkert ud..

Jeg er nødt til at have et flytbart herhjemme.. Kæresten er til tider ved at få spat af, at vores hus ligner fætter BR for hunde:genert: Så jeg skal kunne stille det væk når jeg ikke bruger det.. Det skal kun bruges 2-3 gange om måneden når kræene bliver vaskede eller trimmede..

 

Men dette her fra samme hjemmeside somk dit virker mere stabilt?:

http://skøde-hunden.dk/trimme-borde-2/trimme-bord-lille-5.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Rams - begge de 2 du linker til ser ud som noget bras... Det nederste ligner det jeg lånte til SOW engang..Det slog pludselig sammen mens hunden stod på det...

Ligesom med alt andet følges pris og kvalitet ad, også på trimmeborde...

Køb et der er stort..Større end du tror du får brug for... Hjul har du ikke brug for. Og heller ikke galge/galgesnor.. Det skal være solidt og stabilt, når det er slået op..og ikke fylde for meget når det er slået sammen..

Der plejer at være tilbud på udstillingerne, så køb et der...

Link til indlæg
Del på andre sites

Rams - begge de 2 du linker til ser ud som noget bras... Det nederste ligner det jeg lånte til SOW engang..Det slog pludselig sammen mens hunden stod på det...

Ligesom med alt andet følges pris og kvalitet ad, også på trimmeborde...

Køb et der er stort..Større end du tror du får brug for... Hjul har du ikke brug for. Og heller ikke galge/galgesnor.. Det skal være solidt og stabilt, når det er slået op..og ikke fylde for meget når det er slået sammen..

Der plejer at være tilbud på udstillingerne, så køb et der...

 

Ikke brug for hjul??

 

Jeg selv kunne aldrig drømme om at købe et uden hjul... hvordan fan... skal jeg ellers få transporteret mit skrammel rundt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke brug for hjul??

 

Jeg selv kunne aldrig drømme om at købe et uden hjul... hvordan fan... skal jeg ellers få transporteret mit skrammel rundt?

Jo tak..Men eftersom Rams ALTID kører sammen med mig..og jeg har vogne og skidt og lort med. så har hun absolut ikke brug for hjul.... Det skal stå derhjemme og nichts weiter
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det skal med på udstilling er hjul uundværlige.

Jeg har ikke mit med, bruger min venindes , så mit nye er fra Tholo.

Mht størrelse var mit sidste større, hvilket gjorde jeg ikke ligesom kunne komme tæt nok på , men min hanhund var større end dem jeg har nu. Men jeg fik ondt i ryggen med tæverne på.

Så jeg er glad for, dette er en anelse mindre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rams - begge de 2 du linker til ser ud som noget bras... Det nederste ligner det jeg lånte til SOW engang..Det slog pludselig sammen mens hunden stod på det...

Ligesom med alt andet følges pris og kvalitet ad, også på trimmeborde...

Køb et der er stort..Større end du tror du får brug for... Hjul har du ikke brug for. Og heller ikke galge/galgesnor.. Det skal være solidt og stabilt, når det er slået op..og ikke fylde for meget når det er slået sammen..

Der plejer at være tilbud på udstillingerne, så køb et der...

 

Jeg prøver bare at finde nogle af de lettere trimmeborde, men de virker sådanset alle som om de er noget bras.. Kan det passe, at det skal veje en halv jetjæger for at være i orden?..

 

Er du sikker på, at jeg ikke skal bruge en galge? Så falder mine hunde jo ikke så langt, når jeg kommer til at skubbe dem ned af bordet...:slem: (Gæt selv hvilken historie, jeg hentyder til:slem:) Hvorfor skulle jeg dog bruge en galge?;-)

 

 

Ikke brug for hjul??

 

Jeg selv kunne aldrig drømme om at købe et uden hjul... hvordan fan... skal jeg ellers få transporteret mit skrammel rundt?

 

Jeg har også overvejet at få et med hjul.. Jeg vil jo ikke lægge mærke til dem derhjemme i hverdagen.. ?

Og der er nogle gange, oftest på flerdagsudstillinger, hvor jeg kun kommer nogle af dagene, hvor jeg selv kører. Så kunne jeg jo sagtens have mine egne ting med frem for altid at nasse bord fra kennel-lowchen.

Der bliver jo også udstillingen i slutningen af maj, hvor det er så tæt på 'hjemme' at det ikke kan betale sig, at køre sammen.. Så de par dage ville jeg gerne have et trimmebord med selv..

 

Derfor er jeg meget i tvivl om, om jeg skal vælge med hjul eller ej.. Hjulene ville nok kun blive brugt 2-4 gange årligt. Så jeg ved ikke om hjulene ville være i vejen i hverdagen eller en stor hjælp for mig, når jeg så mangler dem?

 

 

 

Hmmm...:hmm: Tænk sig, at det kan være så besværligt bare at vælge et bord..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøver bare at finde nogle af de lettere trimmeborde, men de virker sådanset alle som om de er noget bras.. Kan det passe, at det skal veje en halv jetjæger for at være i orden?..

 

Er du sikker på, at jeg ikke skal bruge en galge? Så falder mine hunde jo ikke så langt, når jeg kommer til at skubbe dem ned af bordet...:slem: (Gæt selv hvilken historie, jeg hentyder til:slem:) Hvorfor skulle jeg dog bruge en galge?;-)

 

 

 

 

Jeg har også overvejet at få et med hjul.. Jeg vil jo ikke lægge mærke til dem derhjemme i hverdagen.. ?

Og der er nogle gange, oftest på flerdagsudstillinger, hvor jeg kun kommer nogle af dagene, hvor jeg selv kører. Så kunne jeg jo sagtens have mine egne ting med frem for altid at nasse bord fra kennel-lowchen.

Der bliver jo også udstillingen i slutningen af maj, hvor det er så tæt på 'hjemme' at det ikke kan betale sig, at køre sammen.. Så de par dage ville jeg gerne have et trimmebord med selv..

 

Derfor er jeg meget i tvivl om, om jeg skal vælge med hjul eller ej.. Hjulene ville nok kun blive brugt 2-4 gange årligt. Så jeg ved ikke om hjulene ville være i vejen i hverdagen eller en stor hjælp for mig, når jeg så mangler dem?

 

 

 

Hmmm...:hmm: Tænk sig, at det kan være så besværligt bare at vælge et bord..

2-4 gange om året??? Ok nye boller på suppen :mrgreen:

Jamen så kan jeg jo snart få nogle flere hunde med igen...

SÅ skal du tage et med hjul... Og begynd også at kigge på telt! Der er ikke plads til mere lort i mit telt..Hvor der i forvejen er mindst 4 store bure med mindst 10 hunde og 2 trimmeborde + stole og alt vores lort.. Så køb et DKK telt, så kan det stå i forlængelse af mit og hundene kan være i det ene

Link til indlæg
Del på andre sites

2-4 gange om året??? Ok nye boller på suppen :mrgreen:

Jamen så kan jeg jo snart få nogle flere hunde med igen...

SÅ skal du tage et med hjul... Og begynd også at kigge på telt! Der er ikke plads til mere lort i mit telt..Hvor der i forvejen er mindst 4 store bure med mindst 10 hunde og 2 trimmeborde + stole og alt vores lort.. Så køb et DKK telt, så kan det stå i forlængelse af mit og hundene kan være i det ene

 

Hov hov.. Godt ord igen... :blink:

 

JAmen, jeg kørte da selv 3 gange sidste år.. Vejen, Grenå (hvor jeg godt nok ikke havde meldt til, så der skulle jeg ikke have alt mit eget bras med), og en eller anden udstilling mere.. Kan ikke huske hvilken..

Ved jo allerede, at jeg selv kommer til at køre til Aalborg 2 gange her i maj og så ved jeg ikke hvad resten af året byder på..

 

Og du ved da godt, at jeg helst holder mig fra udendørsudstillinger, hvis jeg kan blive rimeligt fri.. Hader at stå ude og fryse i blæst eller regnvejr.. Dumme danske vejr:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...