Hop til indhold

Ligger sig pludseligt


Gæst
 Share

Recommended Posts

Derudover er han van til at når jeg vasker op, så danser og synger jeg også kan man da lige sparke lidt bold også, men der putter han nu og når jeg ordner vasketøj så spiller vi også bold, men nu træner vi der imens

 

Sikke en masse nye tiltag der er kommet i jeres liv. Håber, at det giver pote og at han fremover også får et godt hundeliv. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 252
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Puha det er lang tid siden jeg lige er kommet med en update, men det er jo slet heller ikke til i denne her varme. Jeg synes Jacks bagben allerede ser meget bedre nu og han bruger dem mere (i mine øjne) Jeg har fået hans sporline så vi var nede ved åen og prøve den i går, Jack syntes det var lidt underligt og måtte lige tjekke flere gange at jeg nu også var med og at det var okay han bare sådan kunne gå :stupid::mrgreen:

Vi er ude hele dagen lang i de her dage, dog kun i haven også små tisseture og ned til åen. Men selv turen ned til åen kan godt være for lang i denne her varme.

Jeg lever stadig væk højt på kiropraktorens ord om Jack og mit forhold, at hun var meget imponeret over at han bare lå sig til at sove han kæmpe tillid til folk så længe jeg er tilstede. Hun ønskede alle hendes patienter var lige så stille som Jack, hun behøvede næsten ikke at bevæge på ham da hun opdagede hvor meget fokus han har på mig, bad hun mig bare stille mig bag hende når han skulle kigge lige frem også bevægede jeg mig få cm når han skulle dreje nakken lidt. Og da han skulle ligge på gulvet men ikke synes det var så hygge at blive kaldt i dæk og "væltet" så smed jeg mig da bare ved ham også lå han der og sov :klap: Det kan man som hundejer godt nok leve længe på, at en komplet fremmede kan se det bånd mellem os så tydeligt, det var bare dejligt.

Han leger nu med hans veninde Luna som han var stoppet helt med, han må lege alt det han vil, bare vi holder øje og han skal bestemme selv hvordan :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Update på Jack. Han har her de sidste par dage svigtet en smule i bagkroppen hen mod aften hvis han har leget med en anden hund.

Men ellers går det bare fremad, han har det bedst når det bare er os, tror det er fordi så skal han ikke "slås" med nogle om noget, han er bare.

 

Jeg, derimod, er faldet ned i stort sort hul, har meget svært ved at træne med ham, har svært ved at komme op i tempo igen, får hurtigt hovedpine og bliver meget forvirret og udtilpas. Så nu skal jeg have bestilt en tid ved lægen!

 

Vi er nogle kønne nogle Jack og jeg :stupid: Jeg har ikke fået skaffet pinde, men øver med at han skal gå over ting i naturen (som ikke er for høje) han henter apport i vandet, vi øver at han skal gå hen over et kosteskaft. Dog ikke lige nu for jeg har som sagt ikke noget energi. Og har det bare endnu mere dårligt, fordi jeg tænker, hvad nu hvis det går tilbage fordi jeg ikke har overskuddet lige nu. Tror i at det er nok???

Hans bagben er allerede meget større, som jeg ser ham og han mister ikke vejret længere. Han har dog fået en van at han skal gå meget langsomt i græs også smider han sig og ruller? Kan det være indlært for ham eller kan det være ubehageligt for ham ? Selvom det allermest virker som om han går i trance og hygger. Jeg håber virkeligt at han må få sele på igen på et tidspunkt for hvis jeg ikke er hurtig nok og han når ud og gø af en hund imens han kaster sig frem så synes jeg det er ubehageligt at høre på og han lyder 10 gange værre pga. halsbåndet.

 

Lyde især ødelægger mig totalt når jeg først er nede, men så er det godt at Jack ikke gør sådan rigtigt.

 

Det blev rodet og ved ikke hvor jeg ville hen, måske bare luft.

Godnat Hf, tak fordi i er her

Link til indlæg
Del på andre sites

Update på Jack. Han har her de sidste par dage svigtet en smule i bagkroppen hen mod aften hvis han har leget med en anden hund.

Men ellers går det bare fremad, han har det bedst når det bare er os, tror det er fordi så skal han ikke "slås" med nogle om noget, han er bare.

 

Jeg, derimod, er faldet ned i stort sort hul, har meget svært ved at træne med ham, har svært ved at komme op i tempo igen, får hurtigt hovedpine og bliver meget forvirret og udtilpas. Så nu skal jeg have bestilt en tid ved lægen!

 

Vi er nogle kønne nogle Jack og jeg :stupid: Jeg har ikke fået skaffet pinde, men øver med at han skal gå over ting i naturen (som ikke er for høje) han henter apport i vandet, vi øver at han skal gå hen over et kosteskaft. Dog ikke lige nu for jeg har som sagt ikke noget energi. Og har det bare endnu mere dårligt, fordi jeg tænker, hvad nu hvis det går tilbage fordi jeg ikke har overskuddet lige nu. Tror i at det er nok???

Hans bagben er allerede meget større, som jeg ser ham og han mister ikke vejret længere. Han har dog fået en van at han skal gå meget langsomt i græs også smider han sig og ruller? Kan det være indlært for ham eller kan det være ubehageligt for ham ? Selvom det allermest virker som om han går i trance og hygger. Jeg håber virkeligt at han må få sele på igen på et tidspunkt for hvis jeg ikke er hurtig nok og han når ud og gø af en hund imens han kaster sig frem så synes jeg det er ubehageligt at høre på og han lyder 10 gange værre pga. halsbåndet.

 

Lyde især ødelægger mig totalt når jeg først er nede, men så er det godt at Jack ikke gør sådan rigtigt.

 

Det blev rodet og ved ikke hvor jeg ville hen, måske bare luft.

Godnat Hf, tak fordi i er her

 

Tak, fordi du kommer med update omkring Jack :5up:

Allerførst vil jeg sige, at det lyder som om, du har reddet dig en god omgang stress og måske en depression, oven på alt det her med Jack :ae:...og så er der jo ikke noget, at sige til, at du ingen energi har, men godt, at du lige runder lægen.

Lad være med, at dunke dig selv i hovedet, fordi du ikke magter det helt store lige nu, det fører ikke til noget godt, kun mere dårlig samvittighed og det har hverken du eller Jack brug for.

Tag det i dit tempo og husk så, at lidt har også ret, så selv om du ikke får trænet så meget med ham som du gerne vil, så er det du træner med ham, bedre end ingenting. :-)

Men ellers så lyder det godt, at det går fremad med Jack og at du kan se resultater med hans muskelmasse i bagbenene :-D...det med at han ruller sig i græsset, er vist meget almindeligt, min Tulle gør det også, så det er ikke noget du skal være nervøs over, tror bare som du selv er inde på, at han hygger sig i sit eget tempo.

Så, nu skal du bare oven på igen, så I kan nyde sommeren, dig og Jack, så sender rigtig mange :ae: og :bighug: med ønsket om god bedring.

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig med Tullemus...

Jeg synes det lyder som om du gør en masse for ham. Det er da fint at han går over ting i naturen. Vi fik af vide at vi skulle lægge forskellige haveredskaber ud, som havde forskellig højde i skaftet når de lå ned. Den "bane" trænede vi på hver dag. Man behøver jo ikke flytte redskaberne hver gang man har brugt dem, med mindre man ingen have har... men så har man nok heller ingen have redskaber :hmm: Nå, men i hvert fald, så kan du bruge alt muligt.

 

God bedring til jer begge og et stort :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Så er vi ved at over ovenpå igen herhjemme! Det vidste sig at jeg faktisk havde en hulens masse bivirkninger fra noget medicin jeg har fået dagligt i omkring et år, hold da op jeg føler mig som et nyt menneske! Så det er bare rart, men det kan jo vende igen.

Jack har været til kiropraktor og hun var så imponeret over de muskler han har fået i bagbenene så vi skal først komme igen omkring den 8. september! :klap:Hun havde slet slet ikke troet at han ville kunne få opbygget muskel så hurtigt og hans ryg skal jeg bare holde øje med. Men her i dag var jeg i et andet lokale også tror jeg at han har været ved at klø sig oppe i sengen og er så væltet ned. Jeg hørte i hvert fald et bang og han sad på numsen og havde faktisk ikke landet på nogle af benene men væltede ned på numsen og låret :megaked: Så han skyndte sig op men kunne ikke støtte på venstre bagben og jeg skyndte mig bare at få ham op i sengen igen ved at løfte ham derop, han skulle ikke lægge sig på det hårde gulv før jeg vidste noget. Også masserede jeg det godt igennem også kunne han godt støtte igen.

Men ringede lige til dyrlægen alligevel og der er blevet beordret nogle dages ro til the Jack-ster :stupid:

 

Jeg har taget et hav af billeder og en enkelt video som jeg har taget til ære for jer men jeg får dem lige lagt over i morgen, da jeg skal hitte ud af min nye mobil og computeren sammen hehe :roll:

Håber i som følger med har det godt og jeres dejlige hunde-basser har det endnu bedre :)

Uh og Jack skal med hele familien til rold skov i næste måned, der har han aldrig været før og han har heller aldrig været med HELE familien på tur før hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, hvor er det altså pudsigt. Jeg har lige været ude på en lang tur med hundene og gik faktisk og tænkte på, hvordan det gik med jer, da det var et stykke tid siden, man havde hørt noget og så kommer jeg hjem og ser, at der er et indlæg fra dig. Det må da være tankeoverføring :blink:

 

Dejligt at høre, at det går godt med jer begge to :-D...og håber, at det "bare" var slaget, der fik Jack til, at halte og at han snart er fit for fight igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå, skønne Jack :lun:

 

Ha ha..sådan ligger Bella også tit, synes det ser lidt ubekvemt ud, for de ligger jo også på kanten.

 

89034d1340915169-ligger-sig-pludseligt-dsc_0064.jpg

Hehe ja jeg synes nu heller ikke det så særligt dejligt ud især ikke for en syg vaps men han lå der godt nok længe så han må jo kunne lide det :vedikke:

[ATTACH=CONFIG]89044[/ATTACH]

 

Sikke en lækker stor snude :klap: Han er en smuk bandit din lækre Jack.

Tak tak :) Ja han har bare den BEDSTE snude :lun:

 

 

Vi har haft Diablo, Jack bedste "homie" i verden. De er vokset op sammen fra Jack var omkring 9-10 måneder og Diablo 10uger.

De ELSKER bare hinanden! Dog fik de lige et lille "skænderi" her forleden, jeg tror dog at Jack får meget ondt af at ligge på fliserne i haven en hel aften, han går bare ikke ind uden mig. Så nu skal jeg i tænkeboksen og finde på noget puder-værk som er okay blød men som også er lige til at tørre over, for det kan ikke være en kurv, da jeg er ræd for edderkopper og lignede :evil: Også må han jo ikke lave et katapult spring og løb, men når Diablo gør så springer Jack op af en lavt hegn og hænger der og det tror jeg også gjorde at hans lunte var kortere end normalt efter sådan en hel aften.

Men de blev venner igen lige efter, dog har Diablo lidt mere respekt for den gamle, det er sket en enkelt gang før og det har faktisk været "okay" begge gange. Jack markerer kun og siger meget tydligt STOP! til ham, men træls er det da.

Så nu skal jeg tænke kreativt men hvad gør man ikke for de små hunde-babyer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...

Heey det er godt nok alt for lang tid siden jeg har lavet update på Jack. Han har det forsat rigtigt godt med sin ryg, jeg træner den så han bliver holdt stabil og det har ikke været nødvendigt med flere ture til dyrlægen, dog vil jeg gerne spare op til at han kan komme og få tjekket sin ryg engang om året. Er bare SÅ glad for at han virket okay og han leger, løber og er en bandit som altid hehe :-) Jeg må se om jeg ikke lige kan få smidt nogle billeder op af "bette" hunden

Link til indlæg
Del på andre sites

Heey det er godt nok alt for lang tid siden jeg har lavet update på Jack. Han har det forsat rigtigt godt med sin ryg, jeg træner den så han bliver holdt stabil og det har ikke været nødvendigt med flere ture til dyrlægen, dog vil jeg gerne spare op til at han kan komme og få tjekket sin ryg engang om året. Er bare SÅ glad for at han virket okay og han leger, løber og er en bandit som altid hehe :-) Jeg må se om jeg ikke lige kan få smidt nogle billeder op af "bette" hunden

 

Sikken en dejlig opdatering :-D...glæder mig til billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Heey det er godt nok alt for lang tid siden jeg har lavet update på Jack. Han har det forsat rigtigt godt med sin ryg, jeg træner den så han bliver holdt stabil og det har ikke været nødvendigt med flere ture til dyrlægen, dog vil jeg gerne spare op til at han kan komme og få tjekket sin ryg engang om året. Er bare SÅ glad for at han virket okay og han leger, løber og er en bandit som altid hehe :-) Jeg må se om jeg ikke lige kan få smidt nogle billeder op af "bette" hunden

 

Hvor er det bare fedt at høre!! Dejlig update, glæder mig til billeder:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...