Hop til indhold

Billeder fra DK-besøg


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Nej men nej... Hvis du har besøgt hestkjær og martha, så må du jo have været lige i nærheden...hvor bar jeg :vedikke:

 

Ja, hvor var du???? Havde ikke lige opdaget det var Horsens du boede i, så ville jeg da have kontaktet dig. Det må blive næste gang!

 

 

Vi siger også tak for rigtig hyggeligt besøg:hjerte:

 

Kan være vi alle skal tage på telt-/camping ferie hos dig næste gang - du har jo græsplænen til det:slem:

 

Det er os, der takker!

 

I må hjertens gerne komme på ferie her - men så får I altså gæsteværelset, og så kan vi overlade græsplænen til de firbenede. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Sikke en imponerende Danmarksturne - og dejlige billeder! :-D Bare det var os, der havde mødt så mange hunde-forum-folk, wow. Sejt du kom hertil og fik set så mange herindefra! :klap:

Det var så ærgerligt, at vi først kom så sent til strandturen (dumme Bauhaus!!) - men superhygs at vi da lige fik hilst. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en imponerende Danmarksturne - og dejlige billeder! :-D Bare det var os, der havde mødt så mange hunde-forum-folk, wow. Sejt du kom hertil og fik set så mange herindefra! :klap:

Det var så ærgerligt, at vi først kom så sent til strandturen (dumme Bauhaus!!) - men superhygs at vi da lige fik hilst. :kys:

 

Ja, det var en skam I var så forsinkede, men havde vejret været lidt mildere, kunne vi jo sagtens være blevet længere. Vi var bare så gennem-frosne på det tidspunkt.

 

Jeg er glad for at jeg fik mødt så mange - og det kunne kun lade sig gøre fordi der var så mange der mødte op til de forskellige træf, så det er jeg meget taknemmelig for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...