Hop til indhold

Billeder fra DK-besøg


Doberfan
 Share

Recommended Posts

I må undskylde kvaliteten - nogle er taget med OK kamera, men med retarderet kamerafører, og nogle med mobil... Men motiverne fejler jo ikke noget. Poster (næsten) kun hunde-billeder da jeg ikke ved om menneskene har lyst til at blive foreviget. :-D

 

Vi starter hos Fox og Priceman, som hentede mig i lufthavnen og forkælede mig til døde hele weekenden. :kys:

 

 

Tex stener på sofaen

DSCN0130.jpg

 

 

 

Stella stener på sofaryggen

 

DSCN0132.jpg

 

 

 

Og Alto ligger og er smuk og dejlig! :lun:

DSCN0134.jpg

 

 

Så skulle vi til kagetræf hos Daniella, og Fox lavede denne smukke og lækre æblekage (det var inden den lækkede på mine bukser i bilen på vejen over - og nej, jeg havde IKKE tisset i bukserne :mrgreen:)

DSCN0136.jpg

 

 

Så ankom vi hos Daniella hvor vi mødte Buddha (med Voodoo), Minibillen (med Charlie), AnjaCS og Vito, Lille Louie, Nollike og BassilBerner. Synes der var flere, og dør sgu lidt hvis der er nogen jeg har glemt, men på det tidspunkt havde jeg været uden søvn i ca. 40 timer så er forhåbentlig undskyldt..

 

 

Hvad skal man med legetøj når man har en papkasse, siger Mikkel :lol:

DSCN0143.jpg

 

 

 

Og så et par hunde til kagetræffet - her er det en vindblæst, men yderst velfriseret Charlie

DSCN0138.jpg

 

 

Luxen og Voodoo leger

DSCN0146.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Så blev det søndag, og Fox, Priceman, Stella, Tex og jeg tog til hundetræf på Ishøj Strand.

 

Hewlett var desværre på arbejde, men heldigvis kom hendes mand med Ninja

DSCN0151.jpg

 

 

Lux, Julius og Maya. Og en Ninja-hale :mrgreen:

DSCN0153.jpg

 

 

Det var bidende koldt, men de skøre kræ ville stadig i vandet. Maya, Lux, Julius og Charlie

DSCN0154.jpg

 

JeanetteH kom også og her får Luna og Charlie godbidder af Minibillen

DSCN0164.jpg

 

 

For enden af turen satte vi os ned for at drikke kaffe og spise kage. Charlies hår her siger lidt om hvor meget det blæste..:-D

DSCN0166.jpg

 

Men vi ville jo gerne vente til de sidste dukkede op. Enormt dårlig mobil-billede, men jeg fik da hilst på Rikke og Møffe. :-D

IMG_0267.jpg

 

 

Og til sidst ankom Buddha med Voodoo og Motor (og Tex holdt sig til)

IMG_0271.jpg

 

 

Joye-Salome var der også med Charlie og Buster, men jeg fik desværre ikke taget nogen billeder af dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så blev det mandag, tid til at sige farvel til Fox og Priceman :megaked:

 

Daniella kom og hentede mig og det var lidt af en udfording at få plads til al baggagen i bilen, men det lykkedes ved en fælles indsats fra Fox og Daniella

 

IMG_0272.jpg

 

Kan alt dette her - plus Mikkel - virkelig stuves ind i en lille Chevy? Svaret er ja! :mrgreen:

IMG_0273.jpg

 

Daniella styrede over Storebæltsbroen med hård hånd og vi ankom i sikkerhed hos Dorte og Martin og mødte endnu flere dejlige mennesker, bla. Skipper-Odense, Lykkeliv, Linda, Korvis, Tonks, Labberdrengene, Snuseren og Lilleræv. IGEN, tilgiv mig hvis jeg har glemt nogen! Jetlag og søvnmangel kan syre hjernen ret effektivt.

 

Men så mødte jeg jo Aslan:lun:

DSCN0169.jpg

 

Han er SÅ dejlig!!! Og det gør ikke noget at jeg var rimeligt hudløs på hagen i flere dage efter!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så blev jeg hentet af min barndomsveninde Lise og bortset fra at hun gav mig en dødelig cocktail der gav mig tømmermænd i flere dage, så skal hun også honoreres i hundenes navn

 

Her er Chloe, en 13 år gammel Weim der ikke længere kan høre

DSCN0171.jpg

 

Og Chum som er en blanding af Bearded Collie og Border Collie.

DSCN0172.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så blev det mandag, tid til at sige farvel til Fox og Priceman :megaked:

 

 

 

 

 

Men så mødte jeg jo Aslan:lun:

[ATTACH=CONFIG]82255[/ATTACH]

 

Han er SÅ dejlig!!! Og det gør ikke noget at jeg var rimeligt hudløs på hagen i flere dage efter!:mrgreen:

 

Og du er så velkommen igen :klap: Det var rigtig hyggeligt at have dig her.

 

Og så syntes jeg lige at smukke Aslan skulle igen med i quoten :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

hold da op, du har da haft travlt.... :mrgreen: Det lyder som om du udelukkende kom for at tage på HF turne? eller fik du også besøgt lidt familie?

 

Jaja, fik også besøgt familien, meeen, det var lidt HF turne der trak. :lol:

 

 

Sjovt at se dine billeder! Og det var virkelig rart at møde dig!

 

I lige måde - og ser frem til at møde Iso næste gang!

 

 

Og du er så velkommen igen :klap: Det var rigtig hyggeligt at have dig her.

 

Og så syntes jeg lige at smukke Aslan skulle igen med i quoten :lun:

 

Du ved jeg tager dig på ordet - men næste gang MÅ du altså lade mig ta' opvasken!! :-D

 

Og ja, Aslan tåler altid en gentagelse. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige de sidste billeder...

 

 

Janni havde taget en flok løver med, som vi luftede på boldbanen overfor Maries hus

 

DSCN0190.jpg

 

DSCN0191.jpg

 

Ved ikke om nogen (inkl. Janni) har helt styr på hvor mange der var. :mrgreen: Umuligt at fange dem alle på et billede, men vil gætte på der var mindst 15!

 

 

Tirsdag aften gik turen så hjem til min søster og hendes tre dejlige greyhounds. :lun:

 

Tass på snart 2 år (skulle have været udstillingshund, men er "einstein"

 

DSCN0195.jpg

 

 

Mark på 8 år (pensioneret løbshund)

DSCN0196.jpg

 

 

Og Indy på snart 11 år (også pensioneret løbshund og Danmarksmester!)

DSCN0198.jpg

 

 

Totalt dårlig kvalitet, men sjovt alligevel. Tre på stribe venter på aftensmad. :lun:

IMG_0279.jpg

 

 

Og Tass syntes lige han skulle vise flaget :mrgreen:

IMG_0282.jpg

 

 

Torsdag var jeg på besøg hos Gryn og en forårsklippet Groa

DSCN0201.jpg

DSCN0202.jpg

 

Jeg synes tit Gryn siger, at Groa er uopdragen - men det passer slet ikke. Hun er virkelig sød og dygtig og meget intelligent. :hjerte:

 

 

Og så sidst, men absolut ikke mindst (høhø) besøgte vi Martha og Hestkjær og mand.

 

DSCN0207.jpg

DSCN0208.jpg

DSCN0209.jpg

 

Tusinde tak til alle jer, der lagde hus og have og køkken til, eller som bagte kage, eller bare mødte op! Det var simpelthen super dejligt at møde så mange seje HF'ere og deres hunde. :lun:

 

Jeg glæder mig allerede til næste gang. :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og næste gang har jeg en RASK hund - basta! Så jeg kan være fuldt ud med til træffene :mrgreen:

 

Det var rart at hilse på dig, bare synd, at det blev så kortvarigt...! Øv også...

 

Ja, for pokker, Møffe skal bare være helt rask næste gang! Hvordan går det med ham?

 

Det var nu også pga. vejret at det blev så kort - vi frøs bare helt vildt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, for pokker, Møffe skal bare være helt rask næste gang! Hvordan går det med ham?

 

Det var nu også pga. vejret at det blev så kort - vi frøs bare helt vildt!

 

Ja, men også fordi jeg jo ikke kunne lade Møffe alene i bilen alt for længe - og de gamle skulle jo også bruge den...

 

Jeg ved ærlig talt ikke, hvordan det går med Møffe. Ikke rigtig bedre desværre... Dog bedre end da du var her. Men ikke meget... Men opdaterer i hvert fald hans tråd, når jeg forhåbentligt ved noget mere på mandag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vildt så mange du har nået at møde, respekt, jeg var nok gået kold efter dag 2. Var suuuper hyggeligt at møde dig og tak for fortællingen :-D

 

Ja, omkring 30 HF'ere fik jeg mødt. :shock: Var også lidt smadret, må jeg indrømme, men det er jo om at benytte sig af det, når chancen melder sig. Og tak - og i lige måde! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...