Hop til indhold

Løvebabyer invaderede vores have ;-)


ccmi
 Share

Recommended Posts

Hold da op med løver, 18 stk. :shock:...men hvor er de søøøøøøøøøøøøøde :-D.. hvad sagde smukke Isa til alle de bette hunde ?

 

:banan:jahhh 18 stk, herligt :hjerte:

. Isapigen er ikke lige til sååå mange løver i hendes alder på en gang, så hun så på fra sidelinien. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykken
:banan:jahhh 18 stk, herligt :hjerte:

. Isapigen er ikke lige til sååå mange løver i hendes alder på en gang, så hun så på fra sidelinien. :-D

De fylder jo næsten ingen ting i din skønne have:slem: så du har jo plads til mange flere:blink: jeg elsker løve besøg,,,, det gør min katte så ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

De fylder jo næsten ingen ting i din skønne have:slem: så du har jo plads til mange flere:blink: jeg elsker løve besøg,,,, det gør min katte så ikke.

 

Haha, nej de fylder ikke meget i haven :-):lun:

 

Men der var to bitte små numser der sys det var sjovt at lege rundt om tøjpælen, de ku "næsten være blevet glemt", men jeg var så sød og sagde at der mangler vist et par stykker som mangler at blive puttet i bilen til Janni og den smukke Handler ;-) ... Meeen mon ikke de var blevet talt inden bilen kørte igen :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...