Hop til indhold

2 hunde dobbelt glæde


Gæst mou
 Share

Recommended Posts

Jeg har det lige omvendt. Jeg ville så gerne have en til hund, og har virkelig svært ved at vente til Emil bliver de to år, som jeg kan se de fleste anbefaler.

 

I mellemtiden må jeg jo så få tiden til at gå med, at overveje køn og race på den næste :slem:

 

 

Jeg er glad for at jeg ventede til Karla blev 3... der skete bare SÅ meget med hende på modenhedsfronten i året fra 2 til 3... hun blev nærmest en helt anden hund.... også selvom hun egentlig altid har været voksen og fornuftig....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anaid
Jeg er glad for at jeg ventede til Karla blev 3... der skete bare SÅ meget med hende på modenhedsfronten i året fra 2 til 3... hun blev nærmest en helt anden hund.... også selvom hun egentlig altid har været voksen og fornuftig....

 

Vente til tre år, suk, det ved jeg ikke om jeg kan, sidder jo allerede og surfer nu, haha......men forsøger at styre mig (selvom jeg var tæt på,at adoptere en voksen hund i går :blink:).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Bøllebarnet er jo kun lige ved at være 6 måneder, men absolut en stor pige og jeg kan se af hun er ved at blive for voldsom for nogle af hendes " gamle " legekammerater. Når hun leger vil hun gerne bryde og daske med poterne, og det holder de små venner ikke til. Vi besøgte hendes bror for noget tid siden. Det var fantastisk og se dem lege :lun:

Kunne godt engang imellem tænke at Rosa ville elske at ha en hunde bror / søster at lege med. Men hun er jo ikke så gammel og ville vi kunne rumme endnu en stor hund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Bøllebarnet er jo kun lige ved at være 6 måneder, men absolut en stor pige og jeg kan se af hun er ved at blive for voldsom for nogle af hendes " gamle " legekammerater. Når hun leger vil hun gerne bryde og daske med poterne, og det holder de små venner ikke til. Vi besøgte hendes bror for noget tid siden. Det var fantastisk og se dem lege :lun:

Kunne godt engang imellem tænke at Rosa ville elske at ha en hunde bror / søster at lege med. Men hun er jo ikke så gammel og ville vi kunne rumme endnu en stor hund?

 

Jeg / vi vil så have en lille race .en bomuldshund .

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jeanet

Vi har 2 labber. Beholdte en af hvalpene fra sidste forår.

Det går rigtig rigtig fint. De har meget glæde af hinanden.

 

Selvfølgelig er der flere udgifter i forbindelse med foder, forsikringer, og vi har også købt en større bil, så vi alle + hunde kan være der.

Link til indlæg
Del på andre sites

2 hunde er dobbelt glæde... hvis! De bare slår klik med hinanden.

 

Dumle og Nova havde stor glæde af hinanden og vi nød at se dem sammen. Dumle respekterede Nova rigtig meget, men alligevel kunne han finde på at tromle hende og blive for voldsom på gåture så han måtte i snor. Snusepletter kunne de ikke dele og spiselige ting var bandlyst da Nova så gik løs på Dumle. Da hun fik det dårligt til sidst, og hendes adfærd overfor Dumle blev helt slem, var det en overgang slet ikke sjovt at have to hunde. Hvis ikke det var synd for den ene så var det for den anden :???:

 

Dumle og Cody er en helt anden snak. De snakker stort set samme sprog og nu har Dumle lov til at være den ældste og han nyder det og gør meget ud af det :lol: Tyggepinde kan ligge frit i haven. De respekterer begge hinanden. Snusepletter deles til den helt store guldmedalje. Hvis Dumle jagter Cody voldsomt syntes Cody det er det sjoveste i verden, men bliver det for meget vender han om og så kan jagten også gå den anden vej. Giver Dumle et brum fra sig trækker Cody sig og piver Cody trækker Dumle sig lynhurtigt og er henne og tjekke om han er ok.

Nu er det at have to hunde i den grad dobbelt glæde! Det værste er næsten at de også er helt enige om når der skal laves ballade og så er det dobbelt op.

oog så er der lige dobbelt fældning, dobbelt pelspleje, dobbelt dyrelægeregninger, dobbelt op på antal hundeposer, mere en dobbelt op på foder osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...