Besvaret April 15, 201214 år comment_908105 Kl !4.30 hentede jeg Marie og hendes to skønne hunde, som blev proppet ind i bilen og turen gik ud til Boudrup sø. Hundene havde en fest derude og vi tobende nød også turen. Jeg fik taget lidt billeder med mobilen, så kvaliteten er ikke den bedste. Rapporter
Besvaret April 15, 201214 år comment_908252 Tusind tak for en dejlig dejlig tur!! Katla havde da en fest uden lige! Og ace er først ved at være rigtig tør nu Jane, må jeg tage de billeder med mine vovser på og ligge dem på facebook, så opdrætter kan se dem? Det vil de nemlig blive glade for! Rapporter
Besvaret April 16, 201214 år Forfatter comment_908348 Tusind tak for en dejlig dejlig tur!! Katla havde da en fest uden lige! Og ace er først ved at være rigtig tør nu Jane, må jeg tage de billeder med mine vovser på og ligge dem på facebook, så opdrætter kan se dem? Det vil de nemlig blive glade for! Selvfølgelig må du det. Rapporter
Besvaret April 16, 201214 år comment_908531 Hvor ser det hyggeligt ud:lun: - dejlige billeder! Rapporter