Hop til indhold

AKUT omplacering


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Jeg har denne fra FB siden "Aktive Dyrevenner".

 

Aktive Dyrevenner

12. april · K0srxReVLKP.png

 

 

 

 

 

ALLER SIDSTE UDKALD FOR BRANDO...:-(

 

KONTAKT SYDFYNS DYREKLINIK 62229324

HAN STÅR TIL AFLIVNING I DAG HVIS HAN IKKE FÅR EN NY FAMILIE.

BRANDO ER 11 ÅR, MEN STADIG FRISK OG RØRIG!

...

BRANDO SØGER NYT HJEM..

5700 SVENDBORG

 

Brando søger stadig hjem. Han bliver aflivet i dag hvis ikke der dukker en familie op til ham. Kontakt sydfyns Dyreklinik for mere info. 62229324

 

 

 

 

Brando er en dejlig labrador/hønsehund blanding. Han er lydig, venlig og kærlig. Fylder 11 år 4. juni. Han har blød mund. Forstår enkelte håndtegn. Kan styres med svag stemme eller små lyde. Han bliver ked af det hvis man råber. En lille pige på 2 år kan styre ham indendørs, hvis hun har bestikkelse i hånden. ´Han er vandt til børn i følge med voksne. Han har tjip, og sundhedsbog. Er vaccineret for nylig. Bliver vasket og får loppekur inden vi afleverer ham. Han får mad og sine sager med. Han er især glad for sine tæpper. Han har bolde til at flylde med godbidder når han skal være alene hjemme. Jeg lægger en stol i sofaen om natten, ellers kan han ikke lade være med at lægge sig i sofaen. Han overspiser ikke. Han er frisk og rask..elsker at lege. Jeg går af med ham tvunget af sygdom og flytning til mindre bolig.

 

Håber hermed at finde en voksen hundeperson til Brando.

 

Mvh...

Venlig hilsen Kirsten og Brando.

 

kirstensabrinavestergaardo[email protected]

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...