Hop til indhold

Anbefal en godbidstaske


Audrey
 Share

Recommended Posts

Jeg mangler en ordentlig godbidstaske, til når jeg skal træne med Audrey. Jeg har set flere passende på nettet, men kunne godt tænke mig at høre, hvad I har af erfaringer med de forskellige tasker.

 

Den skal helst være lidt større end de der små poser til 19 kr. som den på billedet...

_dsc3201_9.jpg

 

Derudover, skal det enten være en bæltetaske, eller kunne monteres i bælte eller bukser, så den ikke "hænger og dingler" :blink:. Har ikke brug for ekstra rum til mobil osv, men hold jer ikke tilbage, hvis I har den perfekte taske med flere rum.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle svarene. Jeg synes ligesom, at det allerede peger i en bestemt retning. :lol:

 

Jeg kan se, at der er to forskellige Hurtta tasker. Hvilken af dem har I hver især?

 

[ATTACH=CONFIG]83907[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]83908[/ATTACH]

 

Jeg har den første... Fik at vide, herinde, at nummer to ikke kan rumme ret meget og er svær at komme i.. Nummer 1 er rigtig god :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har denne her:

 

Quick Access trænings- og gidbidstaske - Pris fra: 119,00 ,-

 

GRP-OHQKBG_main_001.jpg

 

Og er hyper glad for den - især efter den gik i stykker! Den har sådan et metal-klap-op-system. Tænkte, da jeg købte den, at det var skrøbeligt og at det holder ikke længe, men jeg skulle bare have en taske, til jeg fandt noget ordentligt :lol: Og jeg havde sørme ret, de holdt ikke mere end et par måneder, tror jeg? :hmm:

 

Da metal-dimserne gik i stykker, så pop-up'en ikke længere virkede, måtte jeg dog sande, at det kun gjorde den bedre. Den er nu konstant åben og til trods for dette, så falder godbidder ikke ud uden videre :lol: Metaldimserne holder den nemlig forsvarligt lukket, men det er intet problem at glide en hånd ned i tasken og få godbidderne op :-) Regner med at købe en igen, hvis min nuværende nogensinde skulle blive ubrugelig (ok, det kommer vel på et tidspunkt, at "stoffet" ikke holder længere eller hvad der nu kan ske). Og så ødelægger jeg altså låsene i siden med det samme næste gang :oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den her bliver ved med at dukke op i min søgning..

 

[ATTACH=CONFIG]83927[/ATTACH]

 

Det eneste er bare, at jeg er bange for, at den bliver for stor. Kan ikke finde nogle mål på den anden model...

 

Den der har jeg, den gik i stykker efterfå måneder... Jeg bruger aldrig taske mere, i lommen på vesten og så afsted

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Jeg har vist bare altid sådan nogle snaskede godbidder.. så de falder ikke ud.. og den store er der nok plads til godbidder til hel træningsøgt, selvom den kun er halvfuld.

den kan sættes fast i buksekanten eller i en lommekant. det plejer jeg at gøre

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har denne her:

 

Quick Access trænings- og gidbidstaske - Pris fra: 119,00 ,-

 

[ATTACH=CONFIG]83929[/ATTACH]

 

Og er hyper glad for den - især efter den gik i stykker! Den har sådan et metal-klap-op-system. Tænkte, da jeg købte den, at det var skrøbeligt og at det holder ikke længe, men jeg skulle bare have en taske, til jeg fandt noget ordentligt :lol: Og jeg havde sørme ret, de holdt ikke mere end et par måneder, tror jeg? :hmm:

 

Da metal-dimserne gik i stykker, så pop-up'en ikke længere virkede, måtte jeg dog sande, at det kun gjorde den bedre. Den er nu konstant åben og til trods for dette, så falder godbidder ikke ud uden videre :lol: Metaldimserne holder den nemlig forsvarligt lukket, men det er intet problem at glide en hånd ned i tasken og få godbidderne op :-) Regner med at købe en igen, hvis min nuværende nogensinde skulle blive ubrugelig (ok, det kommer vel på et tidspunkt, at "stoffet" ikke holder længere eller hvad der nu kan ske). Og så ødelægger jeg altså låsene i siden med det samme næste gang :oops::lol:

 

Har også lige kigget på den, men er bange for at den bliver for stor.

 

Nu er jeg så lige kommet forbi den her:

Halen.dk, Køb Godbidstaske til kun 119,00,-

 

Men igen ingen mål... :stupid: Den ser dog ud til at fylde mindre end nogle af de andre modeller. Og så kan jeg meget bedre lide prisen. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den der har jeg, den gik i stykker efterfå måneder... Jeg bruger aldrig taske mere, i lommen på vesten og så afsted

 

Ej hvor irriterende. :roll: Grunden til at jeg tænker på at få en taske er bl.a., at det snart ikke er jakkevejr mere, og jeg går altid med tank top, som går ned over mine bukselommer. Var til træning for første gang i et stykke tid i dag. Jeg har sådan en lille bitte pose med snor i toppen, som jeg har redigeret lidt, så den kunne sættes fast i et bælte. Kunne lige så godt rende rundt med en plastikpose i lommen. Det fungerer bare ikke særlig godt... :vedikke:

 

Jeg har vist bare altid sådan nogle snaskede godbidder.. så de falder ikke ud.. og den store er der nok plads til godbidder til hel træningsøgt, selvom den kun er halvfuld.

den kan sættes fast i buksekanten eller i en lommekant. det plejer jeg at gøre

 

I dag havde jeg netop snask med, små frikadellestykker. De blev mast sammen og var svære at få op. Selvfølgelig ikke en Hunter jeg har, men tror, at princippet er lidt det samme...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også lige kigget på den, men er bange for at den bliver for stor.

 

Nu er jeg så lige kommet forbi den her:

Halen.dk, Køb Godbidstaske til kun 119,00,-

 

Men igen ingen mål... :stupid: Den ser dog ud til at fylde mindre end nogle af de andre modeller. Og så kan jeg meget bedre lide prisen. :genert:

 

Den koster da det samme som "min"?

 

Den har forresten holdt siden 7. maj sidste år... Den fylder snart et år :mrgreen:

 

Anyways, for stor hvordan?

Link til indlæg
Del på andre sites

Den koster da det samme som "min"?

 

Den har forresten holdt siden 7. maj sidste år... Den fylder snart et år :mrgreen:

 

Anyways, for stor hvordan?

 

Ja men dem fra Hurtta ligger på ca. 300 kr. :eek:

 

Altså den må bare ikke fylde for meget. Den, du har, ser ud som om, den er på størrelse med min kamerataske. Er bange for, at jeg bliver "forstyrret" i mine bevægelser, hvis tasken er for stor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men dem fra Hurtta ligger på ca. 300 kr. :eek:

 

Altså den må bare ikke fylde for meget. Den, du har, ser ud som om, den er på størrelse med min kamerataske. Er bange for, at jeg bliver "forstyrret" i mine bevægelser, hvis tasken er for stor.

 

Jeg bliver på ingen måde generet af den, i hvert fald. Og er 161 høj.

 

Tror måske den er en anelse større end den af Hurtta's i lign. design, men intet voldsomt. Nogenlunde det samme, vil jeg mene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...