Hop til indhold

Anbefal en godbidstaske


Audrey
 Share

Recommended Posts

Den her bliver ved med at dukke op i min søgning..

 

[ATTACH=CONFIG]83927[/ATTACH]

 

Det eneste er bare, at jeg er bange for, at den bliver for stor. Kan ikke finde nogle mål på den anden model...

 

 

Vil bare lige skrive at vi har den og har brugt den et par år efterhånden og har været rigtig glade for den. Men efter vi er gået over på barf er det ikke så tit vi bruger den mere, fordi det bliver for ulækkert. Men jeg synes størrelsen er fin fordi der også kan ligge en lille bold/ hundepose i den. Og så kan den stå åben. Vil dog give Amocca ret i, at vesten er at foretrække. Men vi har også brugt for ekstra plads til stor bold, dåser med barf, trækketov o.lign når vi er til træning. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu fik min vest-søgning mig hen til de her jakker:

Dogtime træningsjakke softshell

Det er godt nok 2. sortering, men fejlene kan jo ikke være frygtindgydende store.. :hmm:

 

Ærmerne kan lynes af og ifølge deres størrelses-oversigt, burde jeg kunne passe str. M i unisex. Ville det mon være en dum investering?

 

Fejlen findes i trykket på ryggen... Jeg har den. Den er ganske udemærket.... Det eneste den mangler er en stor lomme bagpå til bolde / dummies / træktove... Men lommerne kan tages ud af den og vaskes seperat - det er smart :5up:

 

Edit. Kan se det er en ny model i forhold til min... Denne har ryglomme ser det ud til... Så ved jeg ikke om man kan tage frontlommerne ud separat

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver på ingen måde generet af den, i hvert fald. Og er 161 høj.

 

Tror måske den er en anelse større end den af Hurtta's i lign. design, men intet voldsomt. Nogenlunde det samme, vil jeg mene.

 

Jeg har bare en funktionsfejl, som kan gøre mig ret hysterisk mht. visse forhold :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fejlen findes i trykket på ryggen... Jeg har den. Den er ganske udemærket.... Det eneste den mangler er en stor lomme bagpå til bolde / dummies / træktove... Men lommerne kan tages ud af den og vaskes seperat - det er smart :5up:

 

Edit. Kan se det er en ny model i forhold til min... Denne har ryglomme ser det ud til... Så ved jeg ikke om man kan tage frontlommerne ud separat

 

Der står, at man kan tage højre forlomme ud og vaske. Tror ikke, at jeg vil bruge sådan en ryglomme. Har alligevel altid en Eastpack med mig rundt. Hvis den eneste fejl er i trykket, har det overhovedet ingen betydning for mig. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Der står, at man kan tage højre forlomme ud og vaske. Tror ikke, at jeg vil bruge sådan en ryglomme. Har alligevel altid en Eastpack med mig rundt. Hvis den eneste fejl er i trykket, har det overhovedet ingen betydning for mig. :-D

 

På min - den gamle model - var den eneste fejl, at ikke alle bogstaverne var ridset rigtigt op... Tror jeg har et gammelt billede fra kort efetr jeg havde fået den... Skifter lige til computer istedetfor ipad, så skal jeg se om jeg kan finde det

Link til indlæg
Del på andre sites

På min - den gamle model - var den eneste fejl, at ikke alle bogstaverne var ridset rigtigt op... Tror jeg har et gammelt billede fra kort efetr jeg havde fået den... Skifter lige til computer istedetfor ipad, så skal jeg se om jeg kan finde det

 

Der mangler hvide streger indeni D og O - det er umiddelbart den eneste fejl jeg nogensinde fandt på min... hårh, mit hår er vokset mindst en halv meter siden dette billede blev taget i 2010 :mrgreen: Det nærmer sig taljen nu ...

 

IMG_4568.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit hår vokser også bare. Har nu krøller, så det tager lidt længere tid for det at blive langt..

 

Det er jo den samme trykfejl, som man kan se på butikkens billeder. Jeg er bare lidt forvirret over størrelserne. Der står at de er små i det, men jeg kan se, at jeg muligvis vil kunne passe str. S. i unisex (og jeg er altså IKKE small). Hvor meget plads er der omkring hofterne? Der er jeg nemlig godt forsynet. :genert: Og kan det passe, at jakken er 70 cm. i længden? Det virker meget langt, synes jeg..

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh... Jeg købte min i small så vidt jeg husker, og kan godt have en tyk trøje eller en tynd jakke på indenunder - jeg er en str. 38-40... Den er lidt lang i det. Jeg er 160. Her kan du se den i "fuld figur" bagfra og forfra.... Men dette er den gamle model, tror ikke den var opdelt i dame / herre... mener bare der var den ene slags... Den er ihvertfald ikke "figursyet" den jeg har....

 

IMG_4620.jpg

 

IMG_4630.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du læser folks bedømmelser derinde, så ser det ud til, at de generelt har skullet have et nummer større end de plejer....

 

Ja men jeg plejer at købe både tøj og jakker i Zizzi, som jo har nogle lidt andre størrelser end andre butikker. Jeg har vel, hvad man kan kalde timeglas extravaganza! :lol:

 

Jeg kan virkelig godt lide jakken, så jeg tror, at jeg tager chancen, og bestiller den i L. Er alligevel i gang med at reducere mig selv, så på et eller andet tidspunkt skal den vel nok komme til at passe.

Link til indlæg
Del på andre sites

En softshell er jo lidt kraftig i stoffet, og dermed ret varm:vedikke:

 

Jeg var til træning igår og i mandags, begge gange kl 19, og havde min Hurtta vest på over en t-shirt - og det var lidt varmt. Og min vest er altså super tynd.

 

Jeg har også godbidtasken til om sommeren når jeg går tur med Bella og fx har kjole på hvor en almindelig taske ikke kan sættes fast.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
Åh... Jeg købte min i small så vidt jeg husker, og kan godt have en tyk trøje eller en tynd jakke på indenunder - jeg er en str. 38-40... Den er lidt lang i det. Jeg er 160. Her kan du se den i "fuld figur" bagfra og forfra.... Men dette er den gamle model, tror ikke den var opdelt i dame / herre... mener bare der var den ene slags... Den er ihvertfald ikke "figursyet" den jeg har....

 

[ATTACH=CONFIG]83931[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]83932[/ATTACH]

 

 

hvor er du bare køn :D

Link til indlæg
Del på andre sites

En softshell er jo lidt kraftig i stoffet, og dermed ret varm:vedikke:

 

Jeg var til træning igår og i mandags, begge gange kl 19, og havde min Hurtta vest på over en t-shirt - og det var lidt varmt. Og min vest er altså super tynd.

 

Jeg har også godbidtasken til om sommeren når jeg går tur med Bella og fx har kjole på hvor en almindelig taske ikke kan sættes fast.

 

Nu er jakken bestilt. Om ikke andet, så kan jeg da i hvert fald bruge den, når det er køligere end nu (og det vil det sgu nok blive :lol:)

Lige nu har jeg ikke penge til Hurtta'en, men det er jo rigtig godt at have jeres anbefalinger i baghovedet, hvis jeg alligevel føler trang til at få mig en taske på et tidspunkt. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...