Hop til indhold

Ulveklo


Petrine
 Share

Recommended Posts

Bassils ene klo gror rundt som en ring og er dødbesværlig at klippe.. Men ingen dyrlæge har villet fjerne den..

 

Kun hvis han hænger fast og skader den kan det komme på tale..

 

Nøjagtig samme besked vi har fået og Store Fugl har ulveklør på begge bagben og den ene er dobbelt. Godt kræet ikke har noget imod at få klippet negle...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøjagtig samme besked vi har fået og Store Fugl har ulveklør på begge bagben og den ene er dobbelt. Godt kræet ikke har noget imod at få klippet negle...

 

Det har han nu heller ikke problemer med men jeg kommer tit til at klippe den forkert så den bløder helt vildt.. Men han siger ikke noget så egentlig tror jeg den er følelsesløs.. Men et værre svineri!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har han nu heller ikke problemer med men jeg kommer tit til at klippe den forkert så den bløder helt vildt.. Men han siger ikke noget så egentlig tror jeg den er følelsesløs.. Men et værre svineri!

 

Hæ hæ min mand har også klippet for langt inde i Store Fugls ene ulveklo. Store Fugl sagde heller ikke en lyd, så det kan da godt være, at du har ret i, at de på et eller andet niveau er følelsesløs...til forskel fra gemalen, der virkelig havde ond, ond samvittighed, da blodet flød ha ha ha

Link til indlæg
Del på andre sites

Min ene Löwchen som jeg har fra Tyskland har også ulveklør. Jeg har flere gange spurgt vores dyrlæge om han da ikke kan få dem opereret bort. Men nej det gør de ikke. Jammen han nipser meget i dem har jeg sagt, men NEJ, de må ikke fjerne ulvekløe. Kun hvis de er til gene osv ov for hunden. Men jeg sys da de er til gene på min hund da han nipser i dem :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...