Hop til indhold

Må jeg præsentere ...


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

  • Svar 277
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tillykke med de små, de er bedårende..:lun:

 

Hvis du stadig er i tvivl om kønnet må du lige smide nogle billeder ind, så skal jeg nok se på dem, man kønsbestemmer ved at trykke tisseren let ud på dem, altså holder dem på ryggen og trykker let på kønsåbningen... Dregnenes ligner trompeter når man trykker dem...:mrgreen:

 

Hvis i beholder dem, så er det fra HB ikke stort nok til 2, og der skal helst være 2 madskåle, 2 vandflasker ect. da selv om nogle kaniner går godt sammen er de stadig kolonidyr...

 

Tror jeg har lagt billeder af Hannibal "den grusomme" og Rita´s bure og løbegård herind engang...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med de små, de er bedårende..:lun:

 

Hvis du stadig er i tvivl om kønnet må du lige smide nogle billeder ind, så skal jeg nok se på dem, man kønsbestemmer ved at trykke tisseren let ud på dem, altså holder dem på ryggen og trykker let på kønsåbningen... Dregnenes ligner trompeter når man trykker dem...:mrgreen:

 

Hvis i beholder dem, så er det fra HB ikke stort nok til 2, og der skal helst være 2 madskåle, 2 vandflasker ect. da selv om nogle kaniner går godt sammen er de stadig kolonidyr...

 

Tror jeg har lagt billeder af Hannibal "den grusomme" og Rita´s bure og løbegård herind engang...:hmm:

 

Må lige se om jeg kan tage nogle billeder.

 

- Kan du poste billederne igen?

 

Hvor kan man så købe et bur henne? Har et krav, der skal være indbygget løbegård i det. Og det må gerne være samme brune farve :) .

Link til indlæg
Del på andre sites

Må lige se om jeg kan tage nogle billeder.

 

- Kan du poste billederne igen?

 

Hvor kan man så købe et bur henne? Har et krav, der skal være indbygget løbegård i det. Og det må gerne være samme brune farve :) .

 

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/16281-til-stinnemus.html

 

Man kan altid male skidtet over i den farve man vil ha..:mrgreen:

 

Har ikke gjort så meget i pre. bure da jeg altid selv har lavet dem, men kigger lige lidt rundt og ser om der er noget...

 

Mine bure er 110/80/80 ca. mål.

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske jeg selv skulle prøve at lave et? :lol:

 

[ATTACH=CONFIG]84434[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84435[/ATTACH]

Det første er den lyse.

Det andet er den mørke.

 

- Da jeg kiggede synes jeg at den mørkes underlig virker større end den lyses? :vedikke: ..

Den er også tykkere end den anden.

 

- kan man vaske den i numsen?

 

Den lyse skal på en høkur, den har lidt racerrøv, man kan sagtens give dem en vasker i nummi, uden sæbe..:mrgreen:

 

 

Den lyse er ikke trykket ud, og den mørke er lidt kryptisk med al det pels der er i vejen, men ligner en dame herfra det jyske...:hmm:

 

 

Kan du evt. få nogle bedre closeup af de der dillere...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er høkur? :vedikke: ..

 

Jeg prøver at tage billeder af dem igen :lol:

God de gider at ligge stille.

Høkur er når man skal spise sit hø op inden man må få sine kaninpiller, giver det konsekvent her i foråret når de skal til at komme på græs...

 

Til daglig kører mine på 70% hø og 20% rabbit royale og 10% frisk grønt...

 

Det er meget vigtigt at de får nok hø, da de let får nyresten af kaninblandinger, hvad har de prakket dig på af foder hos Maxi???

Link til indlæg
Del på andre sites

Høkur er når man skal spise sit hø op inden man må få sine kaninpiller, giver det konsekvent her i foråret når de skal til at komme på græs...

 

Til daglig kører mine på 70% hø og 20% rabbit royale og 10% frisk grønt...

 

Det er meget vigtigt at de får nok hø, da de let får nyresten af kaninblandinger, hvad har de prakket dig på af foder hos Maxi???

 

Hø er det det gule eller er det det der græsagtige noget?

 

- De gav mig ingen råd, så købte sådan en "startpakke" fra Vitakraft :) .

Der var også saltsten og div. gnaveguf osv. i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hø er det det gule eller er det det der græsagtige noget?

 

- De gav mig ingen råd, så købte sådan en "startpakke" fra Vitakraft :) .

Der var også saltsten og div. gnaveguf osv. i.

Hø er det græsagtige noget, med god duft, Halm er gult og stort...

 

Smid saltstenen ned i helvedes ild, det er der den hører til...:engel:

 

Kender du Maxsø dyrefoder???

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...