Hop til indhold

Midtjysk Hundepension.


Gæst Wow
 Share

Recommended Posts

Hej,

Da jeg skal på ferie er jeg nød til at have min beagle på 7 år i pension - jeg har for ca. 5 år siden brugt Midtjysk Hundepension, hvilket jeg var rigtig glad for, men har nu fundet ud af, at der er kommet nye ejere.

 

Er der nogen der har haft deres hund i denne pension inden for det sidste års tid?

 

 

Håber I kan hjælpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Enig med PP.

 

alle har forskellige oplevelser af at have deres hunde i div. pensioner, da vores hunde også er forskellige.

 

så tag ud og mærk efter om mavefølelsen stadig er god :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Christine-toft

Jeg vil lige benytte denne tråd til at reklamere for min favorit: Abildhøj hundepension i Egtved. Det er en utrolig sød familie som har den og de går med hundene 2 gange om dagen, plus de nogle gange bliver taget med ind i huset og er en del af familien, på samme måde bliver de også taget med ud på terrassen hvis de er ude og grille. Dette er selvfølgelig kun efter aftale med ejeren. Det er en lille pension med kun 4 hunde så der er rigtig tid til at nusse om dem alle :)http://m.abildhoej-egtved.com/Velkommen.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...