Hop til indhold

Jæ' ka nå hegnet på under 2,4 sec. Ka do'?


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

LOL. Min Bette tøsedreng er ved at blive en rigtig ddb:klap::banan::lun:

Lidt over kl 06 gal-knurrede lexus ved have døren, så jeg kikkede ud for at sikre mig at der ikke var noget som ikke skulle være der. Det var der jo å ikke, så jeg lukkede bette-mand ud. Jeg skal da lige love for at han er hurtig, selv klokken lort en søndag morgen...Han løb hen til hegnet og gøede som om han havde set fanden selv, mig over til ham for sådan gøer og knurre lexus bare ikke!.. Der var sq en oppe i genboens carport:shock:

Vedkommende fik ligepludselig den idé at smutte, jeg ka' ikke lige regne ud hvorfor:oops:!!???:lol::lol::lol:

 

Hvor er han bare go den bette!! :hjerte: :klap2:

 

Baby-lexus er ved at blive en rigtig dogue de bordeaux.

Link til indlæg
Del på andre sites

dygtig Lexus ... sært at ham gutten ikke lige blev og skulle klappe lidt på hunden :mrgreen:

 

Overskriften mindede mig om denne side: http://k9pride.wordpress.com/dog-signs/

 

her er eddermame mange sjove :mrgreen:

Ja det er da underligt for lexus er jo en kysse hund:mrgreen:

PÅ den anden side, så var jeg nok også smuttet hvis der kom en hund jeg ikke kendte mod mig på den måde:lol:

 

Yep, kender godt siden:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: :shock: Hva' ville den bette tyvknægt ikke blive og klappe kæle med Lexus :confused::shock::mrgreen:

 

 

................................ Han skulle bare vide, hvormange herinde, der (næsten ;-)) ville give sin højre arm for at få den lejlighed :engel::mrgreen:

Jeg forstår det jo heller ikke:confused: Måske skulle jeg ha' råbt ham an.. HEY STOP!! Jeg lukker lige hunden ud så du ka' klappe ham lidt, mens jeg ringer efter snubbe-Jensen:mrgreen::lol::lol:

 

...Hehe shy... nogle kan jo måske få den udsøgte mulig i en nær fremtid:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da k*** hvor er han bare go' ham Lexus!!!! :klap:Han er da sådan en drømme-hund :hjerte:

Ja han er far's basse mus :lun:

Dogue, jeg tror at min næste hund skal være en Lexus-hund og så skal DU vælge hvalpen ud til mig, du har da i den grad haft styr på det!!! :5up:

hmmm...Nu valgte jeg som sådan ikke selv Lexus. Jeg har jo kendt opdrætteren i mange år nu, så de kender mig temmelig godt og ved hvad jeg vil have. Det eneste jeg gav ønske om var at jeg ikke ville have en topdog eller en underdog, men en midt i kuldet eller lidt over.

Mind lige naboen om at han skylder Lexus et kæmpe ben ik'? :mrgreen:

Den snob til genbo vil aldrig få lov til at komme i nærheden af lexus.

Han kan ikke engang hilse når vi går forbi hinanden.

Konen er såmænd sød nok, men hun lister af når manden kommer:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: jeg skal nok banke på den dag jeg kommer og stjæler lexus :lun:

 

 

Men han er da en dygtig hund, sådan at passe på naboens ting :blink:

 

Jeg kan heller ikke helt forstå at vedkommende ikke ville hilse på lexus, den søde lille vovse :lun:

 

Tosset mennesker er der nok af :rolleyes:

Så husk lige at efterlad Aslan her når du køre igen:mrgreen::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: :lol: :lol:

 

Får jo næsten helt ondt af den stakkels tyveknægt :lol: Her går han og regner med han lige kan nuppe noget og så ender han med at høre en hund der er vældig fornærmet over han ikke er kommet hen for at klappe ham istedet :roll:

 

Dyyygtig Lexus :klap: :kys:

Nåååh det var, det Lexus blev gal over. Han er ligeglad med suresens ting, det var fordi knægten ikke kom over og klappede ham.... Han er sq snu ham bette-mand:mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han er far's basse mus :lun:

 

Godt at du lige satte det på plads, for jeg sad med sådan en fornemmelse af at du overhovedet ikke kan li' den hund :blink:

 

hmmm...Nu valgte jeg som sådan ikke selv Lexus. Jeg har jo kendt opdrætteren i mange år nu, så de kender mig temmelig godt og ved hvad jeg vil have. Det eneste jeg gav ønske om var at jeg ikke ville have en topdog eller en underdog, men en midt i kuldet eller lidt over.

 

Nå, jamen så kan du jo sige til opdrætteren at jeg vil have sådan en som din :mrgreen:

 

Den snob til genbo vil aldrig få lov til at komme i nærheden af lexus.

Han kan ikke engang hilse når vi går forbi hinanden.

Konen er såmænd sød nok, men hun lister af når manden kommer:shock:

 

Så fortjener han jo slet ikke at Lexus passer på hans ting :evil: Nå, men så må du sige til konen at HUN skylder Lexus et kæmpe ben :blink: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

LOL. Min Bette tøsedreng er ved at blive en rigtig ddb:klap::banan::lun:

Lidt over kl 06 gal-knurrede lexus ved have døren, så jeg kikkede ud for at sikre mig at der ikke var noget som ikke skulle være der. Det var der jo å ikke, så jeg lukkede bette-mand ud. Jeg skal da lige love for at han er hurtig, selv klokken lort en søndag morgen...Han løb hen til hegnet og gøede som om han havde set fanden selv, mig over til ham for sådan gøer og knurre lexus bare ikke!.. Der var sq en oppe i genboens carport:shock:

Vedkommende fik ligepludselig den idé at smutte, jeg ka' ikke lige regne ud hvorfor:oops:!!???:lol::lol::lol:

 

Hvor er han bare go den bette!! :hjerte: :klap2:

 

 

 

Baby-lexus er ved at blive en rigtig dogue de bordeaux.

 

DYGTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG.....giver naboen mon en flaske rødvin? :5up:

 

Han bliver jo imponerende stor, når han er vokset til og så kan du lukke han ud, inden du forvisser dig om at der ikke er noget farligt derude! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...