Hop til indhold

strandtur med pinpointer i aften, nogen det vil med?


luckyluna
 Share

Recommended Posts

HEj alle,

 

PInpointer og hunde er i dk og vil gerne se lidt mennesker. Jeg kommer med Mysla og andre der har lyst er velkommen!

 

Planen er at de skal være løse, så sørøver Sally kan løbe noget krudt af:)

 

VI mødes kl 19 i fløjstrup skoven/strand. kort kommer ind senere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

så skal vi med bus kl. 20.55.

 

men ellers venter vi bare på toget 22.30

 

fire timer er bare vores sædvanlige søndagstur, så det kan han godt klare.. det er mere mig der skal op i skole i morgen, efter en uges ferie :mrgreen:

 

men vi kan være i odder kl. 18.30

Link til indlæg
Del på andre sites

Smid lige et kort - måske Dolph og mig kan komme!

 

Han gider dog ikke andre hanhunde - så bare lad ham være.. Han larmer en del i starten, men holder som regel kæft når man sætter igang.. Hvis der skal være fri leg, så kommer vi dog ikke.. (hell on earth med den hund)

Link til indlæg
Del på andre sites

Smid lige et kort - måske Dolph og mig kan komme!

 

Han gider dog ikke andre hanhunde - så bare lad ham være.. Han larmer en del i starten, men holder som regel kæft når man sætter igang.. Hvis der skal være fri leg, så kommer vi dog ikke.. (hell on earth med den hund)

der BLIVER fri leg, det er hele pointen med turen. Men kom alene? Charles er stadig skuffet over du ikke kom i går og så ham tage A brættet i to hop (et op og et ned) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

der BLIVER fri leg, det er hele pointen med turen. Men kom alene? Charles er stadig skuffet over du ikke kom i går og så ham tage A brættet i to hop (et op og et ned) :mrgreen:

 

Haha - jeg giiider ikke gå tur uden hund. Så doven er jeg. Så skal jeg bare hjem og gentage det.

Var først færdig i Voldby kl 19 - så var der fanderme langt til Horsens!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...