Hop til indhold

Hund kommer ikke i løbetid


Gæst Timoe
 Share

Recommended Posts

Gæst Timoe

Hej.

Jeg har en tæve af racen ruhåret hønse hund, på 5 år. For et år siden gik hun i løb lige ugen før vi skulle til prøve med hende, så vi skyndte os til dyrlægen med hende, hvor hun fik en pille der skulle stoppe det, det gjorde det også. Men siden har hun ikke været i løb? Er begynder at overveje om det er tid til at snakke med dyrlægen. Eller om det bare er forskelligt fra hund til hund.

 

Har i prøvet noget ligende eller skal jeg bare vente og se (-:?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har hun haft regelmæssige løbetider indtil, hun fik den pille sidste år ?

Ved ikke om pillen kan have lavet uorden i hendes hormoner, så det er derfor hun ikke er kommet i løbetid, men det kan dyrlægen sikkert svare på.

En af mine hunde har kun haft 2 løbetider i sit liv og hun bliver 2 år i næste måned. Der gik lidt over et år imellem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Timoe
Har hun haft regelmæssige løbetider indtil, hun fik den pille sidste år ?

Ved ikke om pillen kan have lavet uorden i hendes hormoner, så det er derfor hun ikke er kommet i løbetid, men det kan dyrlægen sikkert svare på.

En af mine hunde har kun haft 2 løbetider i sit liv og hun bliver 2 år i næste måned. Der gik lidt over et år imellem.

 

Vi fik hende som 2 årige, og kan da huske hun i hvert fald har været i løb mindst 2 gange :) Ved ikke om man kan kalde det regelmæssigt, men hendes løbetid har aldrig udeblevet i så lang tid. Må hellere spørge dyrlægen (-:

Tak for svar (:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...