Hop til indhold

SMS og gåturen....


Gæst BrunBisse
 Share

Recommended Posts

Gæst BrunBisse

Måske SMS'er du når du går en tur med din hund...

 

Der er normalt en del stop undervejs og så kan man vel lige så bruge tiden eller...?:hmm:

 

Men, hvis du skal til Fort Lee i USA, så drop SMS'erne mens du går - det koster 85 dollar i bøde - med eller uden hund...:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager altid billede når de laver stort og sender hjem til manden, vi holder nemlig styr på, at der bliver skidt som der skal :engel:

 

Den eneste gang, jeg har taget billede af det (og det var så bagefter, ikke imens), var da Luna havde spist en hel pose tyggeting (ala dentastix) med mynte. De var grønne. Ooog det var afføringen så også. Jeg VIDSTE ingen ville tro mig, så jeg var nødt til at tage et billede:mrgreen: Det er helt sindssygt og jeg ville være blevet MEGET bekymret, hvis jeg ikke vidste, at hun havde ædt de der guffer:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds
Den eneste gang, jeg har taget billede af det (og det var så bagefter, ikke imens), var da Luna havde spist en hel pose tyggeting (ala dentastix) med mynte. De var grønne. Ooog det var afføringen så også. Jeg VIDSTE ingen ville tro mig, så jeg var nødt til at tage et billede:mrgreen: Det er helt sindssygt og jeg ville være blevet MEGET bekymret, hvis jeg ikke vidste, at hun havde ædt de der guffer:lol:

 

:sjov:

 

 

Har vi ikke mange fornøjelser som hundeejere...? Gælder bestemt også Petrines fotos - kan se det album for mig ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Den eneste gang, jeg har taget billede af det (og det var så bagefter, ikke imens), var da Luna havde spist en hel pose tyggeting (ala dentastix) med mynte. De var grønne. Ooog det var afføringen så også. Jeg VIDSTE ingen ville tro mig, så jeg var nødt til at tage et billede:mrgreen: Det er helt sindssygt og jeg ville være blevet MEGET bekymret, hvis jeg ikke vidste, at hun havde ædt de der guffer:lol:

 

Nu tog jeg godt nok ikke billed af det, men engang jeg havde bagt banankage, ville Jonas min søn gerne have frugtfarve i. Det skulle være grøn, men det ville bare ikke blive sådan helt grønt, så vi hældte rigtig meget i.

Gloede noget kun meget da han kom af med grønt bæ. Og blev da en kende bekymret - indtil jeg kom i tanke om frugtfarven :lol:

 

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Snoopy 006.jpgJeg synes godt nok , der er mange , der har focus på mobilen og ikke på hvor hunden er, når den lige skal luftes.

Jeg har taget et billede af Snoopys først prut på dansk jord.Blev så glad over at der var hul igennem.

Her morgenen efter landing i kastrup , 5 mdr gammel.

Utrolig , hvad man som ny mor kan blive rørt over.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
Måske SMS'er du når du går en tur med din hund...

 

Der er normalt en del stop undervejs og så kan man vel lige så bruge tiden eller...?:hmm:

 

Men, hvis du skal til Fort Lee i USA, så drop SMS'erne mens du går - det koster 85 dollar i bøde - med eller uden hund...:damn:

:shock: pyha det gør jeg ellers godt nok ofte:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...