Hop til indhold

Søde Mexx søger en familie...


Tullemus
 Share

Recommended Posts

...der vil forsøde han alderdom. Han er stadigvæk i Polen, men kan hurtigt komme til Dk, hvis der er en familie, der kunne tænke sig, at give ham en masse kærlighed og omsorg på hans gamle dage.

Til den helt rigtige familie, skal han ikke koste noget.

 

24/5-12

MEXX.

Vi søger hurtigt hjem til Mexx. Denne dejlige hund er ca 10 år gammel. Han skal hjem og nyde livet.

Til den helt rigtige familie, som vil forkæle ham, skal han ikke koste noget.

adop-ikonermexx.jpg mexx5.jpg

 

 

 

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj Tulle... Du poster så mange billeder af hjemløse hunde... Får et helt stik i hjertet hver gang :cry: Synes det er så synd, når jeg kigger på vores bette, småfede lab, der bare bliver forkælet i hoved og røv...

 

I know :engel:

Ja, bare alle hunde, kunne have det ligeså godt, som vores , men det er jo også derfor, at jeg poster dem, så de måske får en chance for, at komme i hundeparadiset. :-)

Og tro mig, hvis mit hjerte bestemte, istedet for min fornuft, så havde jeg nok et par stykker mere, end dem jeg har nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

I know :engel:

Ja, bare alle hunde, kunne have det ligeså godt, som vores , men det er jo også derfor, at jeg poster dem, så de måske får en chance for, at komme i hundeparadiset. :-)

Og tro mig, hvis mit hjerte bestemte, istedet for min fornuft, så havde jeg nok et par stykker mere, end dem jeg har nu.

Synes også det er et super godt initiativ - det er slet ikke det...

 

Og ja, jeg havde slet sikkert også huset med hunde (eller dyr i det hele taget) som trængte til et godt hjem... Kan slet ikke tåle det...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hiver lige tråden frem igen, for Mexx vil stadig meget gerne med til DK den 19 juni, når der kommer hunde hjem fra Polen.

så vil I ikke lige være søde, og høre i øst og vest, om der dog ikke skulle være en der har lyst til, at give Mexx en god alderdom her i DK.

Han er som sagt, gratis for den rette familie og han er kastereret, chippet, vaccineret og har pas.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du tro jeg kan :-D, har nemlig lige fået at vide, at han kommer hjem til sin nye familie på tirsdag. :-D

 

:megaked: pyha det slo lige bunden ud af mine homoner... hver er det bare godt at han skal ha et hjem nu :Hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...