Gæst Puddi Skrevet Maj 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 27, 2012 Min hund har slugt et kyllingeben. Det er fra et kyllingelår, og vi er ret sikre på at hun har slugt det helt. Det var kogt og grillet. Det er ca 5 timer siden nu, og hun virker helt ok. Hvad ville I gøre, hvis I ville gøre noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Hvis det ikke er knaset i stykker ville jeg ikke være nervøs.. Det er når de tygger benet i stykker det er farligt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Slet og ret hold øje med hende. Hvis hun bliver dårlig, dvask, begynder at hoste eller lignende, må i afsted med hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Jeg ville også bare holde øje. Hundemaver klarer de mest utrolige ting, så mon ikke det kommer fordøjet ud i morgen:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Som de andre, ville jeg bare holde øje med hunden og ikke foretage mig andet med mindre den bliver skidt tilpas Min har ædt de mest utrolige ting og aldrig nogensinde blevet syg af det, det vildeste? Hmm.. Den står nok lige mellem 36 baldrianpiller og tøjklemme. Der var jeg godt nok noooget nervøs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Min tidligere hund åd engang et kasettebånd. 24 timer senere kastede hun den flotteste bunke båndsalat op midt på gaden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts