Gæst boble Skrevet Maj 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 28, 2012 man kan få et hunde aktivitets bræt i netto i den kommende uge for sølle 50 kr:shock: og der står enda at der er flere variandet... så jeg skal da vist lige en tur i netto.... og når vi nu er ved det så er der 3 meters Ø50 tunnel samt spring og "hjul" til 99 kr i bilka og 12's slalom til 199 kr... det er bare hygge kvalitet... men hvis man liiiiigeeeee skal prøve at ha lige hjemme til at smugtræne med tror jeg det er helt fint;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Aktivitetsspillene var da vist i denne uge, der lige er slut:genert: Jeg købte da ihvertfald i lørdags. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Jeg købte et i sidste uge (onsdag?), mener at de faktisk først sku sælges fra lørdag og i denne uge... Problemet er at netto altid fylder "spot" varerne op med det samme når de får dem - og ikke venter til den salgsdato angivet i reklamen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Jeg købte et i sidste uge (onsdag?), mener at de faktisk først sku sælges fra lørdag og i denne uge... Problemet er at netto altid fylder "spot" varerne op med det samme når de får dem - og ikke venter til den salgsdato angivet i reklamen. Aaah okay:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Det er virkelig irriterende faktisk.... Ikke alle har tid til at ligge på lur som en anden ninja foran netto hver dag når de åbner for at se om den ting (som løvrigt først skal sælges om en uge :-/) er kommet på hylden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 De er i nettoavisen gældende fra d 29/5 - 2/6 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Hihi du må gerne låne mine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Hvis der er flere tilbage sælges de altså stadig til samme pris ...aktivitets spillene altså. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Hvis der er flere tilbage sælges de altså stadig til samme pris ...aktivitets spillene altså. Hvor jeg vrøvler i dag, selvfølgelig sælges de til samme pris ...men spørgsmålet var vel også mere om der var flere tilbage, når de allerede bliver sat op, om lørdagen. Jeg synes også, at det er irreterende, at de fleste butikker gør det, tror faktisk kun, at det er Aldi der ikke gør det. Og måske Lidl. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Det må være varmen! Netto i Allerød ved uglevang plejer altid at ha lidt ekstra hvis det er... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Hvor mange varianter var der (til jer der allerede har købt) ? Købte for noget tid siden den der er i tilbudsavisen + et hvor hunden skal dreje på nogle hjul for at få 'lågene' af godbidsrummene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 2 til hund og 1 til kat... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Hvor mange varianter var der (til jer der allerede har købt) ? Købte for noget tid siden den der er i tilbudsavisen + et hvor hunden skal dreje på nogle hjul for at få 'lågene' af godbidsrummene. Jeg har også, den med hjulene de skal dreje på, for, at få lågene af, men det kan de ikke finde ud af, istedet for har de bidt, et af hjulene af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 2 til hund og 1 til kat... Tak for svar, jeg var nede og kigge, og de havde stadig dem alle Var faktisk tæt på at købe det til kat, tænkte at en hund sikkert også kunne bruge det ? Jeg har også, den med hjulene de skal dreje på, for, at få lågene af, men det kan de ikke finde ud af, istedet for har de bidt, et af hjulene af Hihi, ja - Det hvor hunden skal skubbe til brikkerne, har Ninja fuldkommen styr på, og du kan tro næsen går på hende. Det andet er en del sværere for hende, og nu tror hun at hun skal 'grave' på brættet, og at lågene så åbner sig tilfældigt. Knap så fredeligt som hunden på låget af spillet :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Tak for svar, jeg var nede og kigge, og de havde stadig dem alle Var faktisk tæt på at købe det til kat, tænkte at en hund sikkert også kunne bruge det ? Hihi, ja - Det hvor hunden skal skubbe til brikkerne, har Ninja fuldkommen styr på, og du kan tro næsen går på hende. Det andet er en del sværere for hende, og nu tror hun at hun skal 'grave' på brættet, og at lågene så åbner sig tilfældigt. Knap så fredeligt som hunden på låget af spillet :stupid: Det hvor de skal skubbe rundt med brikkerne for, at få godbidderne kan de også sagtens finde ud af, men det andet kræver godt nok lige lidt mere af dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Købte det med hjulene igår... Duffy er ikke helt med på den endnu. Hun kan godt finde ud af bruge hjulet på den midterste, men de andre hjul er lidt tilfældigt... Så kigger hun til sidst bare op på mig som om at hun giver op... Det andet er hun mega sej til. Bruger poten hvis hun skal ha brikken nedad og næsen til at skubbe brikken op! Hun er svær at få til at spise, men nu står hun hver morgen klar ved spillet og får sin morgenmad gennem lidt træning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Der er også microfiber håndklæder i en ordentlig størrelse ( 70x140 cm.) - i ved dem man bruger til camping, fordi de fylder minus og suger så man bliver helt tør i halsen Gode til vandhunde, skal nemlig bare vrides, så kan det suge igen. Koster 49,95 i Netto :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chilli Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 sevice mededelse "hunde spillene kan ikke få`s i Netto i ÅBENRÅ og RØDEKRO de er udsolgte" der er kun få katte spil tilbage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 hi hi har nogel gode venner... har købt 1 tundel i bilka... og nu har jeg inden for 2 dage fået 2 tundler MERE af venner som liiiiigeeeee så at de havde tundler og det vidste de jo jeg manglede... nænnede ikke at sige at jeg lige havde købt (de har ikke hund selv) så jeg takkede bare mange gange og sage jeg GLÆÆÆÆÆÆEEEEEEDEEEEEE mig til at sætte den op i haven... såååå nu har jeg 3 tunler men de er "kun" 3 meter lange så tænker jeg syr 2 sammen og så gemmer den sidste som reserve hvis en af de ander går i stykker... jeg er virkeligt begavet med venner der tænker på mig... :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts