Hop til indhold

Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers


Therese
 Share

Recommended Posts

Nej, tænkte det jo nok..

 

Vi skal jo på en eller anden måde ind til randers station så i hvertfald..Men jeg ser lige om der ikke dukker nogle århusianere op, der vil have følgeskab begge veje:)

 

Der er rigtig god chance for at jeg har fået købt bil til den tid(har da pt to i kikkerten) - og så er der altid plads til tante Mysla ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 157
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

[TABLE=width: 64]

[TR]

[TD]OPDATERET 11-06[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][TABLE=width: 391]

[TR]

[TD]Therese - med hund - uden snor – med ”chauffør…” :slem:

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Audrey - med hund - uden snor

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anne1979 - med hund - uden snor

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Greyhound - uden greyhound

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Amocca - kommer kun hvis det er gåtur med snor

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Valishia - kommer kun hvis det er gåtur med snor

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Gryn - forhindret

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaya & Mette - med hund,uden snor ??

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hestkjær - med hund - foretrækker uden snor

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]mou - med hund, foretrækker ??[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]CBK - med hund, uden snor[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Luckyluna – med hund, uden snor

 

 

Dejligt at der er så mange der kommer!! Jeg glæder mig[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

Wow du er godt nok god til det der med overblik :blink:

 

Ja vi foretrækker også uden snor, men er med ligegyldigt hvad der bliver besluttet.

 

MEN Kaya gik i løb for første gang i går. Det er første gang jeg har tæve... Kan hun overhovedet nå at blive klar til træf? :vedikke: Hvis ikke må vi jo hellere blive hjemme, vil helst ikke komme til at starte hormon-hunde-kaos.

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow du er godt nok god til det der med overblik :blink:

 

Ja vi foretrækker også uden snor, men er med ligegyldigt hvad der bliver besluttet.

 

MEN Kaya gik i løb for første gang i går. Det er første gang jeg har tæve... Kan hun overhovedet nå at blive klar til træf? :vedikke: Hvis ikke må vi jo hellere blive hjemme, vil helst ikke komme til at starte hormon-hunde-kaos.

 

Det bliver du nok nødt til at se lige inden. For hun er jo så efter al sandsynlighed færdig med decideret løbetid om 3 uger og og så har du knap en uges tid til at vurdere (med hanhundes hjælp) om hun stadig er for lækker..

 

jeg har en dame af hver slags..en som bare altid er smækker lækker men især i og lige en løbetid..og mysla er så nærmest kun interessant når hun er højløbsk, de fleste hanhunde skal have næsen helt henne i hende for at opdage hun er i løbetid overhovedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver du nok nødt til at se lige inden. For hun er jo så efter al sandsynlighed færdig med decideret løbetid om 3 uger og og så har du knap en uges tid til at vurdere (med hanhundes hjælp) om hun stadig er for lækker..

 

jeg har en dame af hver slags..en som bare altid er smækker lækker men især i og lige en løbetid..og mysla er så nærmest kun interessant når hun er højløbsk, de fleste hanhunde skal have næsen helt henne i hende for at opdage hun er i løbetid overhovedet.

 

Jeg ser tiden an og giver besked når vi kommer lidt tættere på dato. Fingers crossed! :x::x::x: Vil SÅ gerne med!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Halløj halløj. Hrmmm... nå.... :genert: Altså jeg fik ikke lige bestilt billetter til færgen i ordentlig tid, så vi er først i Ebeltoft omkring 14.30. Derfra tager det ca. en time at køre til Randers, så vi når faktisk ikke lige at være fremme kl. 15.

 

Håber at alle er med på at rykke vores aftale. Og ellers kan I bare være nogle tissemyrer alle sammen! :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Halløj halløj. Hrmmm... nå.... :genert: Altså jeg fik ikke lige bestilt billetter til færgen i ordentlig tid, så vi er først i Ebeltoft omkring 14.30. Derfra tager det ca. en time at køre til Randers, så vi når faktisk ikke lige at være fremme kl. 15.

 

Håber at alle er med på at rykke vores aftale. Og ellers kan I bare være nogle tissemyrer alle sammen! :drille:

Ved du hvad Frede, tror det passer folk ret godt - nogen havde viiist lidt svært ved at nå det til kl. 14, så vidt jeg husker?

 

Og så vil folk vel ikke have siddende på sig, at de er tissemyrer - så mon ikke de kommer? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds
[TABLE=width: 64]

[TR]

[TD]OPDATERET 29-06

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[TABLE=width: 391]

[TR]

[TD]Therese - med hund - uden snor

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Audrey - med hund - uden snor

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anne1979 - med hund - uden snor

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Greyhound - uden greyhound

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Amocca - kommer kun hvis det er gåtur med snor

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Valishia - kommer kun hvis det er gåtur med snor

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Gryn - forhindret

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaya & Mette - med hund,uden snor

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hestkjær - med hund - foretrækker uden snor

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]mou - med hund, foretrækker ??

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]CBK - med hund, uden snor

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

DogByHeart - med hunde, uden snor

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Luckyluna – med hund, uden snor

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

ny opdatering

Link til indlæg
Del på andre sites

Forplejning:

 

Kaffe og muffins - Greyhounds (incl krus)

Sodavand og chokokage - Therese

 

:mums:

 

 

Det lyder sgu godt! :mums:

 

Får det lidt dårligt over, at jeg ikke har noget med. Måske kan jeg finde på en økonomisk forsvarlig løsning :mrgreen:

 

(Nååårh jo jeg har jo Audrey med. :stupid: ..... :klap:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det okay med alle, at vi mødes i hundeskoven 15.30? Og stemmer den liste, som Gråhund har lavet?

Bare så vi ikke står og venter på nogen, der ikke kommer alligevel :)

 

Må jeg bede om en adresse på denne hundeskov? Vi skulle gerne være i Ebeltoft 14.30. Mon ikke det kommer til at passe meget godt med kl. 15.30?

 

Glæder mig altså rigtig meget til at møde jer! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Halløj!

 

Vovede mig en tur i hundeskov med Kaya. Skulle hilse fra en gammel hanhund som hedder Åge, og sige at Kaya stadig dufter ret godt. Kaya var dog ikke interesseret i ham, og ville bare lege.

 

Såeh ved sgu ikke rigtig... Vil jo nødig gi' en hanhund et hjertestop :mrgreen:

 

Jeg ville nok springe over i denne omgang. Det ville være så ærgerligt, både for dig og Kaya og for hanhunde + ejere, hvis I konstant skal holde hundene fra hinanden. Det bliver jo uden snor. :vedikke:

 

 

Ellers kan du jo prøve at se i morgen, om du ikke kan støve nogle teaser-hanner op... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville nok springe over i denne omgang. Det ville være så ærgerligt, både for dig og Kaya og for hanhunde + ejere, hvis I konstant skal holde hundene fra hinanden. Det bliver jo uden snor. :vedikke:

 

 

Ellers kan du jo prøve at se i morgen, om du ikke kan støve nogle teaser-hanner op... :-D

Medmindre Mette beslutter sig for at gå med rundt med dem, der har hunden i snoren? Men der kommer måske ikke rigtig nogen alligevel? Kan ikke helt finde ud af hvem der kommer :lol:
Link til indlæg
Del på andre sites

Medmindre Mette beslutter sig for at gå med rundt med dem, der har hunden i snoren? Men der kommer måske ikke rigtig nogen alligevel? Kan ikke helt finde ud af hvem der kommer :lol:

 

De har jo ikke været inde over tråden i lang tid. Troede faktisk at det var endt med, at det kun er dem, som vil gå uden snor, som kommer? :vedikke:

 

 

Ps: Du siger lige til, hvis I alligevel skal samles op. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

De har jo ikke været inde over tråden i lang tid. Troede faktisk at det var endt med, at det kun er dem, som vil gå uden snor, som kommer? :vedikke:

 

 

Ps: Du siger lige til, hvis I alligevel skal samles op. :blink:

Tak søde Frede, skal jeg nok :kys:

 

Og nej, det er rigtig nok.. Hvis ingen protesterer, er det nok bare uden snor :vedikke: Og så må vi jo bare se hvem der kommer..

Kan evt. smide mit telefonnummer herinde, hvis det ikke er et åbent forum, så vi ikke bare smutter uden nogen, hvis de bliver forsinkende eller ikke lige kunne finde det eller noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DogByHeart

Med/uden snor.... Der er rig mulighed for at begge grupper uden problemer kan deltage.

Dem med snor går den ene vej rundt ad stien, dem uden snor går den anden vej.

Der er lige ca. 100m, så¨skiller skovvejen/stien sig i to...

 

At vi så mødes på et tidspunkt på ruten, må vel være muligt at styre uden problemer. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Zeus, manden og jeg tager til Læsø i dag eller i morgen, så må desværre melde pas i forhold til HF træf.

Zeus er også en smule unghundeusikker på nogle hunde pt. så tror der kommer lige en tand for mange, til at det er en god ide for ham ;)

 

men super træf og gåtur til jer andre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...