Therese Skrevet Maj 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2012 Den 6. juli kommer Audrey og Audrey-mor til Jylland og de vil gerne mødes med nogle hunde + ejere, der gider hygge sig lidt Vi ved endnu ikke helt hvor vi tager hen, så hvis I gerne vil med og kender nogle gode steder, kan I jo komme med et forslag og så ser vi på det Det skal bare helst være i omegnen af Randers, så jeg ikke skal køre i tusind år med offentlig transport med Bobo. Kom frisk - der vil sandsynligvis også være kage :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Vi kommer gerne hvis vejret arter sig:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Øv.. er nok i kbh den weekend.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Ja gerne, men uden hund.. Kan evt. fotografere, hvis der er nogen der har lyst? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Ja gerne, men uden hund.. Kan evt. fotografere, hvis der er nogen der har lyst? Bare du holder min herlighed uden for, så hjertens gerne! :blink: Tager nok også selv kamera med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Vi kommer gerne hvis vejret arter sig:-) Pst... Regntøj :blink: Øv.. er nok i kbh den weekend.. Øv... Men næste gang må du med Og du siger jo bare til, hvis du ikke skal af sted alligevel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Hvad betyder træf? Vi vil gerne med, hvis det er en gåtur i snor og kagespisning... men vi vil ikke være med til fri leg / løse hunde / hunde i flexliner... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Og jeg er også på "kamera-holdet..." Det er altid rart at have nogle billeder selv - og vi kan jo altid bytte rundt bagefter, hvis man lige fanger et skønt billede af en eller andens hund... Så, jo flere, jo bedre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Hvad betyder træf? Vi vil gerne med, hvis det er en gåtur i snor og kagespisning... men vi vil ikke være med til fri leg / løse hunde / hunde i flexliner... Ved faktisk ikke helt hvad planen er... Audrey? Hvad har du i tankerne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Ihh altså. Jeg ønsker mig en bil nu! Nå ja og et kørekort.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Ihh altså. Jeg ønsker mig en bil nu! Nå ja og et kørekort.. Hahah... Ditto... Og ja, et kørekort er altid en god start :blink: Men hvor er det du bor henne? Måske kan du finde et lift herindefra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Ved faktisk ikke helt hvad planen er... Audrey? Hvad har du i tankerne? Jeg havde faktisk tænkt, at det skulle være noget hundeleg uden snor. Men hvad er stemningen? Ihh altså. Jeg ønsker mig en bil nu! Nå ja og et kørekort.. Hvor bor du? Du kan godt køre med derhen, men vi skal først hjem søndag, så kan desværre ikke tage dig med tilbage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 jamen hvis jeg ikke har min mor på besøg og ikke skal noget samt at bilen er hjemme, så kommer vi også gerne - dette dog kun hvis det er en gå tur med hunde i snor, da Hope desværre ikke egner sig til for mange løse hunde på en gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Jeg havde faktisk tænkt, at det skulle være noget hundeleg uden snor. Men hvad er stemningen? Hvor bor du? Du kan godt køre med derhen, men vi skal først hjem søndag, så kan desværre ikke tage dig med tilbage. Jeg stemmer også for uden snor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Jeg stemmer også for uden snor Haha, vi skal måske også oprette en afstemning? :blink: Hvis flertallet kun vil mødes med snor på, går jeg gerne på kompromis. Vil jo så gerne møde jer og jeres hunde, nu hvor chancen byder sig. BTW Therese, den dér kage står du altså selv for! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Jeg er på ingen snor eller flex:-) Prinsessen arter sig aldrig i kort snor med mange hunde.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Jeg havde faktisk tænkt, at det skulle være noget hundeleg uden snor. Men hvad er stemningen? Hvor bor du? Du kan godt køre med derhen, men vi skal først hjem søndag, så kan desværre ikke tage dig med tilbage. Det er godt nok meget sødt af dig. Men jeg bor i Aalborg, så en helt forkert retning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Hahah... Ditto... Og ja, et kørekort er altid en god start :blink:Men hvor er det du bor henne? Måske kan du finde et lift herindefra? Aalborg Jeg får aldrig kørekort, fordi jeg er en pivskid.. Men ville gerne have det alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Det er godt nok meget sødt af dig. Men jeg bor i Aalborg, så en helt forkert retning Nåh troede du kom fa sjælland. Aalborg er da ikke så langt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Nåh troede du kom fa sjælland. Aalborg er da ikke så langt? Nej, det er det ikke hvis man har en bil. Og vuffen er for stor til at komme med det offentlige heroppe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Haha, vi skal måske også oprette en afstemning? :blink: Hvis flertallet kun vil mødes med snor på, går jeg gerne på kompromis. Vil jo så gerne møde jer og jeres hunde, nu hvor chancen byder sig. BTW Therese, den dér kage står du altså selv for! :5up: Hehe.. Det regnede jeg også med... Gider heller ikke spise en kage der har stået i en varm bil hele vejen fra Sjælland Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Aalborg Jeg får aldrig kørekort, fordi jeg er en pivskid.. Men ville gerne have det alligevel Haha... Jeg er også en tøs med sådan noget... Vil gerne have det, for det er altså rart at man ikke skal være afhængig af at blive kørt rundt til alting... Men jeg ved også, at hvis jeg kan slippe for at køre, så vil jeg helst det... Tror aldrig jeg bliver helt vild med det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Hvad med Fussingø? Så vidt jeg ved er der hundevenligt, smuk natur og mange gode gåstier - og borde/bænke til kagespiseriet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Hvad med Fussingø? Så vidt jeg ved er der hundevenligt, smuk natur og mange gode gåstier - og borde/bænke til kagespiseriet. Det har jeg faktisk også tænkt Men ved ikke lige hvor godt det passer med Audrey-mors planer? Det ligger ude omkring Viborg ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Nix - 6-7 km udenfor Randers, men mod Viborg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts