Hop til indhold

Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers


Therese
 Share

Recommended Posts

Den 6. juli kommer Audrey og Audrey-mor til Jylland og de vil gerne mødes med nogle hunde + ejere, der gider hygge sig lidt :-D Vi ved endnu ikke helt hvor vi tager hen, så hvis I gerne vil med og kender nogle gode steder, kan I jo komme med et forslag og så ser vi på det :-)

 

Det skal bare helst være i omegnen af Randers, så jeg ikke skal køre i tusind år med offentlig transport med Bobo.

 

Kom frisk - der vil sandsynligvis også være kage :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 157
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ved faktisk ikke helt hvad planen er... Audrey? Hvad har du i tankerne?

 

Jeg havde faktisk tænkt, at det skulle være noget hundeleg uden snor. Men hvad er stemningen?

 

Ihh altså. Jeg ønsker mig en bil nu! Nå ja og et kørekort..

 

Hvor bor du? Du kan godt køre med derhen, men vi skal først hjem søndag, så kan desværre ikke tage dig med tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia

jamen hvis jeg ikke har min mor på besøg og ikke skal noget samt at bilen er hjemme, så kommer vi også gerne - dette dog kun hvis det er en gå tur med hunde i snor, da Hope desværre ikke egner sig til for mange løse hunde på en gang. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg stemmer også for uden snor

 

 

Haha, vi skal måske også oprette en afstemning? :blink:

 

Hvis flertallet kun vil mødes med snor på, går jeg gerne på kompromis. Vil jo så gerne møde jer og jeres hunde, nu hvor chancen byder sig.

 

BTW Therese, den dér kage står du altså selv for! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde faktisk tænkt, at det skulle være noget hundeleg uden snor. Men hvad er stemningen?

 

 

 

Hvor bor du? Du kan godt køre med derhen, men vi skal først hjem søndag, så kan desværre ikke tage dig med tilbage.

 

Det er godt nok meget sødt af dig. Men jeg bor i Aalborg, så en helt forkert retning :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, vi skal måske også oprette en afstemning? :blink:

 

Hvis flertallet kun vil mødes med snor på, går jeg gerne på kompromis. Vil jo så gerne møde jer og jeres hunde, nu hvor chancen byder sig.

 

BTW Therese, den dér kage står du altså selv for! :5up:

Hehe.. Det regnede jeg også med... Gider heller ikke spise en kage der har stået i en varm bil hele vejen fra Sjælland :badr:
Link til indlæg
Del på andre sites

Aalborg :) Jeg får aldrig kørekort, fordi jeg er en pivskid.. Men ville gerne have det alligevel :engel:

 

Haha... Jeg er også en tøs med sådan noget... Vil gerne have det, for det er altså rart at man ikke skal være afhængig af at blive kørt rundt til alting... Men jeg ved også, at hvis jeg kan slippe for at køre, så vil jeg helst det... Tror aldrig jeg bliver helt vild med det... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...