Gæst boble Skrevet Maj 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2012 idag var jeg i vores lokale dyrehandel.. har midstede min klikker igen igen, så skulle ind og ha en ny en (eller 10:roll:) nå men jeg spør så efter klikker og damen der står bag disken siger så hvor de ligger, og jeg går over mod stedet.. der er så en anden kunde i butikken der kigger lidt underligt på mig og kommer lige så roligt over mod mig... jeg leder videre efter klikkerne... og damen spør så mig om det er "de der hunde klikkere" jeg leder efter??? hvortil jeg svare at det er det... og hun spør så lige forsigtigt om hun må give mig et velmenende råd... og jeg siger naturligvis ja da... direkte chitat " syntes ikke du skal købe de klikkere der, de koster godt nok ikke så meget, men det er altså svindel" chitat slut <=mig øøøeee nå hvad mener du med svindel???? " jo hun havde købt 2 forskellige klikkere og ingen af dem virkede på hendes hunde... de var altså ligeglade med dem:fornaermet: og når hun jo nu havde købt 2 forskellige så var det jo ikke fordi at de var i stykker... :vedikke:jeg sporte hende hvad for belønding hun havde givet bagefter klikket:confused: hvor til hun bare kigget MEGET underligt på mig og sporte hvad jeg mente... hun havde jo >>klikket<< det to mig et øjeblik lige at synke hvad det var hun prøvede at fortælle mig... og bagefter skulle jeg mønstrer ALT min opdragtelse for ikke at grine... nå men altså jeg fortalte hende så at jeg faktisk havde en "klikkerhund" ude i bilen og jeg meget gerne ville vise hende hvordan sådan en klikker virkede.... hun var DYBT imponeret over bellas kunen men hun kunne ikke se fidusen i at man skulle BÅDE klikke og gi godbider.... det var jo de pokkers godbider, klikkeren skulle "erstatte" (<= mig inden i) jeg fortalte lidt kort om at klikket bare betød "godbid på vej" og noget om at klikkeren fortalte precist HVORNÅR hunden gjorde det rigtige... men altså... hvor er det bare svært at stå med en person der har misforstået klikkertræningenen så meget... og så skulle forklare hende hvad det går ud på... hun virkede dov ikke lige som en der kunne se fidusen i det... men ville heller ikke presse det ned over hovedet på hende... gav hende nummeret på min hundetræner og mit eget og sage at jeg gerne ville lave en intro med hendes hunde hvis hun havde brug fro det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 høhø ja, de er jo meget på mode.... men flot du kunne mønstre det, jeg havde nok (undskyld mig) skraldgrinet.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 høhø ja, de er jo meget på mode.... men flot du kunne mønstre det, jeg havde nok (undskyld mig) skraldgrinet.... det gjorde jeg også da jeg kørte derfra:oops: men hun var så alvorligt skuffet over produktet så to mig gevaldigt sammen og prøvede at takle det så professionelt som muligt... med fuck det var svært!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Så har du da fået dagens motion for lattermusklerne ....aj, men hvad ligner det også, ikke at lave en ordentlig brugsanvisning, så jævne folk også kan finde ud af hvordan en klikker virker :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Så har du da fået dagens motion for lattermusklerne ....aj, men hvad ligner det også, ikke at lave en ordentlig brugsanvisning, så jævne folk også kan finde ud af hvordan en klikker virker :blink: enig! det burde følge med... eller ihvertfald ligge ved siden a klikkerne i butikken... så de der var interseret kunne se og læse hvordan man betjente sådan en himstergims... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 :griner: den historie er bare for god! :griner: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Tak for dagens smil:sjov:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Hmm :hmm: troede de virkede ligesom de der gøhalsbånd som også kan lære hunden agility. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Jeg vil vædde 100,- på at du kunne få hente til at gå hjem og skifte batteri i dem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Hvor godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Jeg vil vædde 100,- på at du kunne få hente til at gå hjem og skifte batteri i dem.. WTF..? Har jeg nu autocorrect i fingrene? få HENDE til at gå hjem og skifte batteri i dem, skulle der stå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Hmm :hmm: troede de virkede ligesom de der gøhalsbånd som også kan lære hunden agility. WOW sådan et gø halsbånd skal jeg da ha... så behøver jeg slet ikke træne bella til AG.. se DET er sku da smart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Hihiii... Hvor er det godt Tager hatten af for din tålmodighed! Men hvor er det bare ekstremt udbredt, at folk tror at klikkeren bare kan erstatte godbidder. Har set flere rende rundt og kliiiiiikke deres hund i vildskab, men der falder bare sjældent guffere af til kræet. Så går pointen jo ligesom af redskabet og den mister sin værdi. :stupid: Sjovt nok, er det typisk de samme som mener, at klikkertræning ikke virker, der bare fiser rundt og klikker i vildskab Men OK..... Ikke alle har interesse og tålmodighed til at sætte sig bare en smule ind i indlæringsteori og metoder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 WOW sådan et gø halsbånd skal jeg da ha... så behøver jeg slet ikke træne bella til AG.. se DET er sku da smart har også vurderet om man burde anskaffe sig sådan et.. det lyder ret ligetil.. en lille lyd fra halsbåndet, og hunden kan fluks løbe 13 forhindringer, på ingen tid! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 har også vurderet om man burde anskaffe sig sådan et.. det lyder ret ligetil.. en lille lyd fra halsbåndet, og hunden kan fluks løbe 13 forhindringer, på ingen tid! :klap: fedt... hjælper det også på tiden.... DET gjorde udslaget... SÅDAN em nå jeg bare eje... :Hmm: måske jeg skulle købe en pakke libres med vinger også så jeg kan løbe super stærkt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 det gjorde jeg også da jeg kørte derfra:oops: men hun var så alvorligt skuffet over produktet så to mig gevaldigt sammen og prøvede at takle det så professionelt som muligt... med fuck det var svært!!! OG du klarede det flot :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 fedt... hjælper det også på tiden.... DET gjorde udslaget... SÅDAN em nå jeg bare eje... :Hmm: måske jeg skulle købe en pakke libres med vinger også så jeg kan løbe super stærkt For dælen, så forstår jeg bedre. Troede at gode løbesko fik mig til at løbe super stærkt, og så er det bare fordi at det er libress med vinger jeg skal have fat i, i stedet :stupid: Og hvad skal man i øvrigt indkøbe for at få en super lydighedshund med det samme? Er det bare klikkeren, eller skal jeg bruge flere remedier? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 For dælen, så forstår jeg bedre.Troede at gode løbesko fik mig til at løbe super stærkt, og så er det bare fordi at det er libress med vinger jeg skal have fat i, i stedet :stupid: Og hvad skal man i øvrigt indkøbe for at få en super lydighedshund med det samme? Er det bare klikkeren, eller skal jeg bruge flere remedier? :hmm: altså jeg har hørt en masse godt om stødhalsbånd...:hmm: og tror det vil kunne kompineres med anti-gø halsbåndet så du har både en lydighed-agility hund:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Hvor grineren:sjov: jeg havde nok også haft svært ved at holde masken, og undre mig over, hvor dum man kan være, for man skal da sætte sig ind i Hvad man laver med sin hund, især hvis det er noget nyt der skal læres. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts