Hop til indhold

Ville du risikere dit liv for din hund?


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Jeg tror personligt mine prioriteringer ville ændre sig en hel del, hvis jeg fik børn... Min hund er min hobby, og mit barn er... Ja mit barn... Mit kød og blod... Og det skal da ikke opleve at miste sin mor, fordi jeg ville redde mit dyr... At jeg så sandsynligvis får brug for psykologhjælp bagefter, fordi billeder af den der hjælpeløse hund bliver ved med at hjemsøge mig, er så en anden sag... :genert: Men mit barn skal ikke opleve sådan noget... Det ville være så forfærdeligt...

 

Det er jo det. Jeg sagde også at hvad så med børnene, de kunne miste en forælder, ved at man ville redde sin hund, det kunne være ud af en brændende bygning.det var sådan set underordnet. hvis akira var i fare, ville han gøre alt der stod i hans magt, for at redde hende. Men jeg ved mig mig selv, at så modig er jeg altså ikke. og når/hvis vi på et tidspunkt får børn, kan det jo være han ændre mening (det håber jeg da).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...