Hop til indhold

Spiser ikke ved sin skål


Gæst PasserEnHund
 Share

Recommended Posts

Gæst PasserEnHund

Hey...

 

 

Jeg har i en uges tid passet en kammerats amstaff.

 

Det under mig lidt, at hver gang den går hen for at tage

noget af sit tørfoder, så tager den måske 2-3 stykker, hvorefter

den går et andet sted hen og spiser det. Det var altid det

samme sted den gik hen, så jeg prøvede at stille

skålen der hen, men så gik den bare et nyt sted hen.

 

Hvad går det ud på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

vi venindes hund gør det samme

han er en enormt kræsen hund derfor søger han væk fra skålen hun har overvåget hans spisning meget

ved ikke om det er derfor men hendes hund er ikke madglad og derfor lunter han væk med sin mad fremfor at skynde sig og spise

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla spiser generelt ikke af en skål - det er ikke noget for hende... Når vi er på besøg hos voksne hunde som har foder stående, så kan hun dog godt finde på at rende ud og tage en enkelt eller to og så tage dem med hen et sted og "hygge" med dem...

 

Hvis hun får et eller andet lækkert i sin skål, fx et stykke pølse el lign, så tager hun det også med hen på hyggetæppet....

 

Jeg tror bare nogle hunde er sådan, måske er det dem der ikke er specielt madglade? Jeg ved det ikk...

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Futte gjorde det i hans unge dage (indtil han blev kastreret), han ville helst spise i selskab, så hvis jeg havde givet ham mad i skålen i køkkenet tog han en mundfuld (tørkost altså) og gik derhen hvor jeg var, spyttede maden ud på gulvet og spiste det stille og roligt :lun: Ret kært, syntes jeg, min veninde var dog af en lidt anden opfattelse da hun skulle passe ham og han valgte at spise kl. 03.00 om natten lige ved siden af hendes seng :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sally gør det, når hun ikke er rigtigt sulten, men bare vil hyggespise :-)

 

Hun fylder munden med tørkost - går ind på "sit" tæppe - tømmer munden og lægger sig mageligt ved siden af, og så bliver hver "bobser" spist stille og roligt. Sommetider rejser hun sig og henter en mundfuld mere og den bliver nydt på samme måde! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...